Luc Bomans (Mark Willems)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Nee, vertommen was die verzekeringsagent die verliefd was op rosa. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Je hebt gelijk! Ik had Vertommen verwisseld met Derijcke.lord F. schreef:Nee, vertommen was die verzekeringsagent die verliefd was op rosa.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Luc zal nog een tijdje op zijn veldbedje kunnen slapen. Franky en Tibo staan daar hoogstwaarschijnlijk gedomicilieerd, dan kun je mensen niet zomaar op straat zetten.
0 x

-
exsencon
- x 435
Hij gaat met alle mogelijke middelen proberen om Lowie alsnog te overtuigen. Julia is hij kwijt denk ik.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik zou niet weten wat hij nog allemaal uit te leggen heeft. Lowie is toch niet meer op andere gedachten te brengen nu.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Je mag Luc niet onderschatten. Voor je het weet heeft hij iets uit zijn mouw geschud waardoor hij Lowie langzaam maar zeker terug wint - Luc zal er alles aan doen om Lowie terug te krijgen en voor zijn kar te spannen en het zou mij niet verbazen als hij daar in zou slagenLazylady schreef:Ik zou niet weten wat hij nog allemaal uit te leggen heeft. Lowie is toch niet meer op andere gedachten te brengen nu.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Luc zal Lowie wel onder druk zetten met betrekking tot het geld dat er nog voor hem op de bank staat. Luc kennende zal hij er alles aan doen om Lowie onder druk te zetten. Ik vind Luc trouwens wel een miezerig mannetje. Zonder Julia is hij niemand. Iedereen kotst hem uit.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Nu is Luc weer het engeltje zelve hoor 
"Onnoezel menneke!" Met een factuur zul je veel indruk maken!
"Onnoezel menneke!" Met een factuur zul je veel indruk maken!
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Hij minimaliseert zijn daden.
En hij manipuleert. Ik zou het bijna zelf gaan geloven. Gelukkig weet ik iets meer dan de andere personages.
En hij manipuleert. Ik zou het bijna zelf gaan geloven. Gelukkig weet ik iets meer dan de andere personages.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Luc heeft nooit iets gedaan maar ondertussen zet hij mensen onder druk zelfs zijn eigen zoon. Luc is niet bepaald een normaal persoon... wie wel in Thuis. Ik vind dat hij wel erg ver gaat in zijn daden op dit moment. Hij probeert zich overal onderdoor te kletsen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
exsencon
- x 435
En Simonneke nog laten mee betalen voor zijn geknoei, net zoals in de tijd van Eldorado. 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
exsencon schreef:En Simonneke nog laten mee betalen voor zijn geknoei, net zoals in de tijd van Eldorado.
Correctie, het is ook het geknoei van haar man hé.
Zonder Frank was er al helemaal geen gedoe geweest met nepboilers, het is dus (in zijn ogen) wellicht de schuld van zijn broer dat hij binnenkort (of nu al) alles kwijt is.
Revenge, next season
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, Frank zal in het vervolg wellicht twee keer nadenken vooraleer hij z'n broer op werkvlak nog eens een loer wil lappen. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ranske
- Poster rang 4

Hij laat Simonneke mee betalen omdat Frank 50 % van de aandelen heeft. Dan heeft Frank ook recht op de helft
van de verkoop. Hij krijgt echter een vierde want de helft van de verkoop verdween zwart in the pocket van Luc.
van de verkoop. Hij krijgt echter een vierde want de helft van de verkoop verdween zwart in the pocket van Luc.
0 x