vooral dat seizoenseinde met dat gevecht tss Frank en z'n dubbelganger was wel slapstick.exsencon schreef:Ja, maar dat was de echte niet hé,dat was die duitse dubbelganger. Knotsgekke episode!!!lord F. schreef:Nickos schreef:verreizenisFrank Bomans is al eens begraven geweest hé.Nickos schreef:Een verrijzenis hebben we inderdaad nog nooit gehad. En het zou perfect kunnen, aangezien ze in Thuis tegenwoordig toch geen rekening meer houden of iets in het echte leven ook kan of niet.
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Frank en de dubbelganger. Frank in de marollen. Simonne die eerst bijna scheve schaats rijdt met Jean Marie en daarna in therapie gaat (boring) en vervolgens aanlegt met de Herman haar ex.exsencon schreef:Zoals?...martha schreef:Wij blijven kijken. Ik heb veel zwakkere Thuis jaargangen meegemaakt dan deze.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Frank in de marollen was toch best wel ok, dacht ik? Ok, best wel een melig einde met die zelfmoord, maar kom.martha schreef:Frank en de dubbelganger. Frank in de marollen. Simonne die eerst bijna scheve schaats rijdt met Jean Marie en daarna in therapie gaat (boring) en vervolgens aanlegt met de Herman haar ex.exsencon schreef:Zoals?...martha schreef:Wij blijven kijken. Ik heb veel zwakkere Thuis jaargangen meegemaakt dan deze.
0 x
-
exsencon
- x 435
Lord F, you are killing me!!!lord F. schreef:Frank in de marollen was toch best wel ok, dacht ik? Ok, best wel een melig einde met die zelfmoord, maar kom.martha schreef:Frank en de dubbelganger. Frank in de marollen. Simonne die eerst bijna scheve schaats rijdt met Jean Marie en daarna in therapie gaat (boring) en vervolgens aanlegt met de Herman haar ex.exsencon schreef:Zoals?...martha schreef:Wij blijven kijken. Ik heb veel zwakkere Thuis jaargangen meegemaakt dan deze.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

niet? ok, het is best wel ongeloofwaardig dat iemand uit boetedoening omdat hij z'n vrouw bedrogen heeft even clochard wordt voor een paar weken/maanden om daarna z'n gewone leven weer op te pikken, maar anderzijds best wel eens interessant om je even meer in te leven in het dagelijkse leven van een clochard.exsencon schreef:Lord F, you are killing me!!!lord F. schreef:Frank in de marollen was toch best wel ok, dacht ik? Ok, best wel een melig einde met die zelfmoord, maar kom.martha schreef:Frank en de dubbelganger. Frank in de marollen. Simonne die eerst bijna scheve schaats rijdt met Jean Marie en daarna in therapie gaat (boring) en vervolgens aanlegt met de Herman haar ex.exsencon schreef:Zoals?...martha schreef:Wij blijven kijken. Ik heb veel zwakkere Thuis jaargangen meegemaakt dan deze.
0 x
-
interrupted
- Poster rang 1

Ik vraag me af hoe Andre aan die fiche van Madeleine is gekomen .. zoiets kan toch gewoon niet?
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
exsencon
- x 435
Het is en blijft een soap hé. Maar je hebt gelijk, in werkelijkheid kan dit niet, Andre zou in zware problemen komen!interrupted schreef:Ik vraag me af hoe Andre aan die fiche van Madeleine is gekomen .. zoiets kan toch gewoon niet?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij kan er in ieder geval geen rechtszaak van maken, want het "bewijsmateriaal" heeft hij gestolen. 
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ik vond het gisteren wel heel erg donker, en Nancy sprak van Britney net naar school gebracht te hebben. Dat het donker is als het onweert oke, maar het leek precies nacht...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
lord F.
- Poster rang 5

Het is ook vroeg donker hé tegenwoordig.Lacrimosa schreef:Ik vond het gisteren wel heel erg donker, en Nancy sprak van Britney net naar school gebracht te hebben. Dat het donker is als het onweert oke, maar het leek precies nacht...
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Vanaf 9 uur 's morgens?lord F. schreef:Het is ook vroeg donker hé tegenwoordig.Lacrimosa schreef:Ik vond het gisteren wel heel erg donker, en Nancy sprak van Britney net naar school gebracht te hebben. Dat het donker is als het onweert oke, maar het leek precies nacht...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
Valda
- Poster rang 1

Die hele verhaallijn met het rusthuis, Madeleine en André vind ik toch redelijk bij het haar gegrepen en ben ik eigenlijk helemaal beu. 't Gaat er in een echt rusthuis wel anders aan toe...
0 x
tomorrow is another day...
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik heb het toch al meegemaakt dat het rond tien uur 's morgens pikkedonker is geworden toen het begon te onweren. Dus dat kan wel hoor.Lacrimosa schreef:Vanaf 9 uur 's morgens?lord F. schreef:Het is ook vroeg donker hé tegenwoordig.Lacrimosa schreef:Ik vond het gisteren wel heel erg donker, en Nancy sprak van Britney net naar school gebracht te hebben. Dat het donker is als het onweert oke, maar het leek precies nacht...(al ziet de lucht er op dit moment ook maar vies uit)
0 x

-
Lazylady
- x 435
Het is inderdaad maar onrealistisch weer. Ik vind ook maar een stomme verhaallijn en zit niet te wachten op rechtzaken enz... maar ja, ze moeten altijd iets laten gebeuren in Thuis natuurlijk; anders te weinig kijkcijfers!Valda schreef:Die hele verhaallijn met het rusthuis, Madeleine en André vind ik toch redelijk bij het haar gegrepen en ben ik eigenlijk helemaal beu. 't Gaat er in een echt rusthuis wel anders aan toe...
0 x
-
interrupted
- Poster rang 1

Ja inderdaadPoolaapje schreef:Ik heb het toch al meegemaakt dat het rond tien uur 's morgens pikkedonker is geworden toen het begon te onweren. Dus dat kan wel hoor.Lacrimosa schreef:Vanaf 9 uur 's morgens?lord F. schreef:Het is ook vroeg donker hé tegenwoordig.Lacrimosa schreef:Ik vond het gisteren wel heel erg donker, en Nancy sprak van Britney net naar school gebracht te hebben. Dat het donker is als het onweert oke, maar het leek precies nacht...(al ziet de lucht er op dit moment ook maar vies uit)
0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)