Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door lord F. »

exsencon schreef:
lord F. schreef:
Nickos schreef:verreizenis
Nickos schreef:Een verrijzenis hebben we inderdaad nog nooit gehad. En het zou perfect kunnen, aangezien ze in Thuis tegenwoordig toch geen rekening meer houden of iets in het echte leven ook kan of niet.
Frank Bomans is al eens begraven geweest hé. :)
Ja, maar dat was de echte niet hé,dat was die duitse dubbelganger. Knotsgekke episode!!!
vooral dat seizoenseinde met dat gevecht tss Frank en z'n dubbelganger was wel slapstick. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

exsencon schreef:
martha schreef:Wij blijven kijken. Ik heb veel zwakkere Thuis jaargangen meegemaakt dan deze.
Zoals?...
Frank en de dubbelganger. Frank in de marollen. Simonne die eerst bijna scheve schaats rijdt met Jean Marie en daarna in therapie gaat (boring) en vervolgens aanlegt met de Herman haar ex. :whistle:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef:
exsencon schreef:
martha schreef:Wij blijven kijken. Ik heb veel zwakkere Thuis jaargangen meegemaakt dan deze.
Zoals?...
Frank en de dubbelganger. Frank in de marollen. Simonne die eerst bijna scheve schaats rijdt met Jean Marie en daarna in therapie gaat (boring) en vervolgens aanlegt met de Herman haar ex. :whistle:
Frank in de marollen was toch best wel ok, dacht ik? Ok, best wel een melig einde met die zelfmoord, maar kom.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

lord F. schreef:
martha schreef:
exsencon schreef:
Zoals?...
Frank in de marollen was toch best wel ok, dacht ik? Ok, best wel een melig einde met die zelfmoord, maar kom.
Lord F, you are killing me!!!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

exsencon schreef:
lord F. schreef:
martha schreef:
exsencon schreef:
Zoals?...
Lord F, you are killing me!!!
niet? ok, het is best wel ongeloofwaardig dat iemand uit boetedoening omdat hij z'n vrouw bedrogen heeft even clochard wordt voor een paar weken/maanden om daarna z'n gewone leven weer op te pikken, maar anderzijds best wel eens interessant om je even meer in te leven in het dagelijkse leven van een clochard. :)
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Ik vraag me af hoe Andre aan die fiche van Madeleine is gekomen .. zoiets kan toch gewoon niet?
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

interrupted schreef:Ik vraag me af hoe Andre aan die fiche van Madeleine is gekomen .. zoiets kan toch gewoon niet?
Het is en blijft een soap hé. Maar je hebt gelijk, in werkelijkheid kan dit niet, Andre zou in zware problemen komen!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hij kan er in ieder geval geen rechtszaak van maken, want het "bewijsmateriaal" heeft hij gestolen. :)
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik vond het gisteren wel heel erg donker, en Nancy sprak van Britney net naar school gebracht te hebben. Dat het donker is als het onweert oke, maar het leek precies nacht...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lacrimosa schreef:Ik vond het gisteren wel heel erg donker, en Nancy sprak van Britney net naar school gebracht te hebben. Dat het donker is als het onweert oke, maar het leek precies nacht...
Het is ook vroeg donker hé tegenwoordig. :)
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

lord F. schreef:
Lacrimosa schreef:Ik vond het gisteren wel heel erg donker, en Nancy sprak van Britney net naar school gebracht te hebben. Dat het donker is als het onweert oke, maar het leek precies nacht...
Vanaf 9 uur 's morgens? :D (al ziet de lucht er op dit moment ook maar vies uit)
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Die hele verhaallijn met het rusthuis, Madeleine en André vind ik toch redelijk bij het haar gegrepen en ben ik eigenlijk helemaal beu. 't Gaat er in een echt rusthuis wel anders aan toe...
0 x
tomorrow is another day...
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Lacrimosa schreef:
lord F. schreef:
Vanaf 9 uur 's morgens? :D (al ziet de lucht er op dit moment ook maar vies uit)
Ik heb het toch al meegemaakt dat het rond tien uur 's morgens pikkedonker is geworden toen het begon te onweren. Dus dat kan wel hoor.
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Valda schreef:Die hele verhaallijn met het rusthuis, Madeleine en André vind ik toch redelijk bij het haar gegrepen en ben ik eigenlijk helemaal beu. 't Gaat er in een echt rusthuis wel anders aan toe...
Het is inderdaad maar onrealistisch weer. Ik vind ook maar een stomme verhaallijn en zit niet te wachten op rechtzaken enz... maar ja, ze moeten altijd iets laten gebeuren in Thuis natuurlijk; anders te weinig kijkcijfers! :mrgreen:
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Poolaapje schreef:
Lacrimosa schreef:
lord F. schreef:
Ik heb het toch al meegemaakt dat het rond tien uur 's morgens pikkedonker is geworden toen het begon te onweren. Dus dat kan wel hoor.
Ja inderdaad :) heb het ook al meegemaakt
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Plaats reactie