Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 579

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door martha »

Awel, ik begrijp Julia volledig . Geen helsere furie dan een versmade vrouw :yup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu zit Julia daar met een doos zakdoeskes. Maar ik vrees toch dat Waldk iets juist gezegd heeft tegen Julia: ge zijt zot geworden. Daar vrees ik voor en voor wat ze nog allemaal gaat doen. Het is niet alleen maar een beetje uitrazen.
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Even kreeg ik de indruk dat Julia Waldek zou gaan neerschieten of zo, zeker met die dreigende muziek. Het bleef - voorlopig - bij drie kattenkrabbels.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hartstikke,knettergek zoals ze in Nederland zeggen en gevaarlijk ook :yup:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Met Zotte Julia (gaan we haar nu zo noemen?! :twisted: :dance:) is er in ieder geval leven in de brouwerij gebracht tijdens de laatste afleveringen. Helemaal onrealistisch vind ik het ook niet, want nogmaals: stel je eens in haar plaats. Ik vond het treffend wat ze deze week zei tegen Waldek: "Heb jij er enig idee van hoelang het heeft geduurd voor ik weer een man kon vertrouwen, graag kon zien?!" en dan lapt hij haar uiteindelijk zoiets. Na Cois, Guy en Luc. (De vorige mannen ken ik niet, want toen keek ik nog niet.)
Ik dacht dat ze ook iets zei in de trent van dat het wéér niet gelukt is, of zo iets?
Ze zal zichzelf ook wel enorm voor de kop slaan nu. Wéér een "slechte" man. Zou je als vrouw niet voor minder knettergek worden van verdriet, frustratie, pijn? Ik snap dan ook haar drang om Simonne en Waldek te willen provoceren. Ze zal zich ook nog eens extra gekwetst voelen omdat nu juist Simonne die andere vrouw was, en geen onbekende. Haar beste vriendin. Daardoor zal ze nog eens extra gekwetst zijn, en die dingen zeggen.
Maar ondanks dat leven in de brouwerij heeft ze zeker hulp nodig, en ik hoop oprecht dat ze snel de weg naar de praktijk van Ruben zal vinden, al vrees ik dat dat nog wel een tijd(je) kan duren!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel ja, maar je moet je toch ook wel afvragen na een (wat is het?) 5de-6de mislukking het ook niet een beetje aan jezelf ligt?
Want ik kan het goed hebben dat het af en toe eens mislukt maar zoveel keer? Dat roept bij mij toch wel wat vragen op.
0 x
Potentia Principatum
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

annekeHU schreef:Julia reageert met zijn momenten heel logisch ( als ze duidelijk kwaad is op Simonne en Waldek) , maar er zijn ook momenten bij dat ze helemaal niet meer op de juiste manier reageert... als ze zo achterdochtig is, als ze dingen hoort en ziet, die er helemaal niet zijn! (Zoals die uitbarsting met de klant van de Withoeve, dat was compleet verkeerd!)
Vierkant mee eens.

Caligula schreef:Wel ja, maar je moet je toch ook wel afvragen na een (wat is het?) 5de-6de mislukking het ook niet een beetje aan jezelf ligt?
Want ik kan het goed hebben dat het af en toe eens mislukt maar zoveel keer? Dat roept bij mij toch wel wat vragen op.
Zou het ook niet kunnen dat ze gewoon steeds op de foute mannen valt.
Men zegt dat toch, dat sommige vrouwen opnieuw en opnieuw (onbewust) voor de zelfde losers of krapuul vallen..
Al is dat in dit geval wel anders, want haar ex-en zijn nu niet meteen losers of krapuul.
Maar eerder tegenovergesteld en misschien is dat wel het probleem???
Als je kijkt naar Cois en naar Waldek zijn dat beide redelijke softe mannen die zich sneller laten doen dan ze misschien willen, en Julia was met Waldek wel vaak erg opdringerig, en uitte haar verliefdheid wel heel erg vaak, misschien té vaak naar Waldek zijn zin??? Waardoor die dan op zijn beurt misschien besefte dat hij te snel toegegeven heeft aan Julia om met haar iets te beginnen - want ze bleef natuurlijk wel aandringen tot meer...
Maar zoals ik al schreef, ze kan ook gewoon super veel pech hebben, soms heb je zo mensen, die niets dan pech hebben, zonder dat ze daar zelf iets kunnen aan doen. Hoe het hier zit met Julia blijft speculatie natuurlijk....
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat er mensen zijn die blijkbaar voor pech geboren zijn daar ben ik het met je eens, maar dit? Maar je hebt daar wel een punt.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Wel ja, maar je moet je toch ook wel afvragen na een (wat is het?) 5de-6de mislukking het ook niet een beetje aan jezelf ligt?
Trouwens het is zij die Waldek achterna zat en hem besprong , zogezegd enkel voor de fun ...dat heeft ze zelf in 't begin van hun relatie gezegd .
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 550

Bericht door Kiki_Dee »

Dit is een kant dat we niet kenden van Julia, zal nog boeiend worden.

Applausje voor de acteerprestatie van Myriam :clap:
Moderator bericht:
Dit zijn de topics van de personages.
Voor postings over de acteurs en actrices hebben we een apart subforum.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Waar zou ze zijn? :think:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat ik wel héél lelijk van Julia vind, is dat ze met haar gedrag geen moment aan haar dochter lijkt te denken! :thumbdown: :boo: Dat arme kind is doodongerust. Moet zij hier nu de dupe van zijn?!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel als Julia echt "loslopend wild" is geworden denkt ze daar natuurlijk niet meer aan.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lazylady schreef:Wat ik wel héél lelijk van Julia vind, is dat ze met haar gedrag geen moment aan haar dochter lijkt te denken! :thumbdown: :boo: Dat arme kind is doodongerust. Moet zij hier nu de dupe van zijn?!
Mensen, we gaan niet speculeren, hé? Mensen die aan 't eind van hun Latijn zijn, zijn gewoonlijk niet meer in staat om aan anderen dan zichzelf en hun problemen te denken. Weet ik uit ervaring!
Wacht af, vanavond weten we misschien ietsje meer.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 579

Bericht door martha »

Ik had in eerste instantie gedacht dat Julia een reis had geboekt naar haar dochter Katrien maar blijkbaar zijn al haar kleren (toch volgens Paulien) er nog :denk:
0 x
Gesloten