Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Mayra heeft evenveel rechten op Sandrine als Ann, door de adoptie.
Maar het huis van Ann? Zijn Mayra en Ann getrouwd dan, niet toch?
Ze kan toch een aanspraak maken op het huis gewoon omdat ze daar woont?
0 x
-
ikke
- x 435
Wat er ook gebeurd, het huis is en blijft van Ann, denk ik.satine schreef:Mayra heeft evenveel rechten op Sandrine als Ann, door de adoptie.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

- Sans
- Poster rang 1

Ze vond Mayra's reactie op het wegschenken van die babyspulletjes inderdaad overdreven.. Het lijkt er wel op dat Ann aan het bijdraaien is.. of op z'n minst twijfels heeft bij de voortzetting van het plan. In de rechtbank zag ze er ook allesbehalve tevreden uit, in tegenstelling tot Mayra, die haar geluk niet op kon. 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Je zou voor minder als je als ondankbaar en egoistisch wordt afgeschilderd.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Ze zag er al vrij ongelukkig uit helemaal in het begin van de rechtzaak.. voor dat Peter zijn pleidooi hield.. waaruit ik afleid dat ze redelijke bedenkingen heeft, maar die niet durft te uiten. Hoever kan Mayra haar zin nog doordrijven voordat het teveel wordt voor Ann..
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

"Vanaf nu betaal ik alles" ...'t zou er nog aan moeten mankeren 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Misschien een enorm domme vraag, maar over welke overwinning had Ann het gisteren nou eigenlijk tegenover Geert en haar moeder? Doelde ze op dat weggegeven speelgoed en de woorden met Mayra daarover? Want volgens mij is Ann nog niet op de hoogte van Marianne's voornemen om die schenking te herroepen, toch?
Ik vond het een beetje vaag allemaal in elk geval, en begreep niet zo goed waarom Ann nu weer boos werd
Ik vond het een beetje vaag allemaal in elk geval, en begreep niet zo goed waarom Ann nu weer boos werd
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik veronderstel dat het inderdaad over die babyspullen en dat speelgoed ging, maar om daar nu zo boos over te worden? Kinderachtig hoor!
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ann en Marianne, zijn actie en reactie aan het spelen, en zitten nu in een kettingreactie. De een doet iets, de andere reageert, enzovoort en zo verder.
0 x

-
tvx1
- x 435
Ja, ik kon het op een gegeven moment ook niet meer volgen. Ann zei ook dat ze Marianne nog zo gevraagd had om wat water bij de wijn te doen, maar er was noch in de aflevering van maandag, noch in die van dinsdag een scène waarin ze iets vroeg over "water en wijn".Christel schreef:Misschien een enorm domme vraag, maar over welke overwinning had Ann het gisteren nou eigenlijk tegenover Geert en haar moeder? Doelde ze op dat weggegeven speelgoed en de woorden met Mayra daarover? Want volgens mij is Ann nog niet op de hoogte van Marianne's voornemen om die schenking te herroepen, toch?![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...tvx1 schreef:Ja, ik kon het op een gegeven moment ook niet meer volgen. Ann zei ook dat ze Marianne nog zo gevraagd had om wat water bij de wijn te doen, maar er was noch in de aflevering van maandag, noch in die van dinsdag een scène waarin ze iets vroeg over "water en wijn".Christel schreef:Misschien een enorm domme vraag, maar over welke overwinning had Ann het gisteren nou eigenlijk tegenover Geert en haar moeder? Doelde ze op dat weggegeven speelgoed en de woorden met Mayra daarover? Want volgens mij is Ann nog niet op de hoogte van Marianne's voornemen om die schenking te herroepen, toch?![]()
En om het nog ietsje verwarrender te maken (vond ik toch
Maar goed, de situatie is er in elk geval nog niet veel duidelijker en gezelliger op geworden, laten we het daar maar op houden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Met haar Judaskus 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- zanacht
- Poster rang 2

Daaraan kan je zien dat ze een verwend nest is want als ze haar zin krijgt en mama doet wat zij wilt dan kan ze plots wel vriendelijk zijn.Crackers schreef:Met haar Judaskus
0 x