Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:Ik hoop voor hem dat ze die scene dat Lowie in zijn gezicht spuwde niet te vaak hebben moet opnieuw doen.

Zo van: "oei te weinig spuug, nog eens over doen", "oei het blijft niet plakken, nóg eens", "oei, Lowie schiet in de lach, dat moet opnieuw", "oei het is op zijn kin, dat is te laag", "oei te weinig licht, take 6" :mrgreen:
:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

lord F. schreef:ah woeps, niet goed opgelet blijkbaar. ik dacht dat Lowie Luc een kopstoot gaf. :)
Ik ook.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

En toch denk ik dat Luc gelijk had : Lowie is minderjarig en Luc is de wettelijke ouder.
0 x
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Luc kan Lowie toch ook niet gaan opsluiten hé... :think:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Hebben kinderen vanaf 12 jaar geen medezeggenschap over hun leven/woonplaats?
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Mark Willems is aan een topseizoen bezig!!!! Hopelijk gaan ze nu niet volgend seizoen er een heilige boon van proberen te maken. EVIL LUC is hééééééérlijk.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

martha schreef:En toch denk ik dat Luc gelijk had : Lowie is minderjarig en Luc is de wettelijke ouder.
Juist, hoe je het ook draait of keert, Luc is de wettelijke vader van een minderjarige hoe graag wij het ook anders zouden willen zien.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

de wettelijke vader is hij in ieder geval... maar zou dat nu eens geen bizarre verhaallijn zijn voor volgend seizoen, als blijkt dat hij niet de biologische vader is??? Ik zeg dus niet dat ik dit ergens gelezen/gehoord heb , 't is gewoon pure fantasie, want voor die Thuis scenaristen is toch niks te gek! (eigenlijk hoort dit dus in het topic speculatie voor seizoen 19, maar dat topic is er nog niet!)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

martha schreef:
lord F. schreef:ah woeps, niet goed opgelet blijkbaar. ik dacht dat Lowie Luc een kopstoot gaf. :)
Ik ook.
Neen hoor, hij spuwde in zijn gezicht, anders had Luc achteraf zijn gezicht niet afgedroogd met die handdoek. (Tenzij zijn neus bij een kopstoot zou bloeden of zo maar dat was ook niet het geval)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Mona'ke schreef:Hebben kinderen vanaf 12 jaar geen medezeggenschap over hun leven/woonplaats?
In het geval van een scheiding kunnen ze kiezen bij welke ouder ze willen gaan leven, maar aangezien Lowie zijn biologische moeder overleden is en hij geen andere wettelijke moeder heeft (i.e. Julia heeft hem niet geadopteerd), hij heeft dus geen keuze.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Zoals nog enkelen hier opmerkte ik vond de acteer prestaties van de acteur die Luc speelt zeer top toen hij thuis kwam met de bloemen en alles wat daarop volgde.

De spuug van Lowie vond ik flauw waarmee ik bedoel ik zag niets vliegen (spuug dus) :D

En verder zullen we nog niet aan het eind van ons latijn zijn met Luc no way jose dat die zich gaat laten doen...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

jessie V. schreef:Als Luc er echt vandoor zou gaan, zal Frank waarschijnlijk de schuldeisers kunnen betalen.
Het is allemaal nogal flou, die toestand rond Sanitechniek. Zo heeft Luc zijn inboedel verkocht aan die Vertonghen of Vertommen (weet het niet zo goed meer), maar dat is toch alles wat er verkocht werd?

De zaak kan niet meer verkocht worden want de zaak bestaat niet meer (klanten hebben afgehaakt). En hoe dat met die schulden zit, Tom heeft Luc toch geadviseerd om de boel te laten uitdoven en onder een andere naam opnieuw te beginnen, dan bestaat Sanitechniek officieel niet meer en zullen er ook geen schulden meer betaald worden.

Dan is er nog de kwestie van het huis, waar Sanitechniek gevestigd is, dan staat op naam van Luc en heeft niks met de zaak te maken, dus ook dat kunnen de schuldeisers niet laten verkopen om hun geld te krijgen. Zoiets was het toch!?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Tiboko schreef:
jessie V. schreef:Als Luc er echt vandoor zou gaan, zal Frank waarschijnlijk de schuldeisers kunnen betalen.
Het is allemaal nogal flou, die toestand rond Sanitechniek. Zo heeft Luc zijn inboedel verkocht aan die Vertonghen of Vertommen (weet het niet zo goed meer), maar dat is toch alles wat er verkocht werd?

De zaak kan niet meer verkocht worden want de zaak bestaat niet meer (klanten hebben afgehaakt). En hoe dat met die schulden zit, Tom heeft Luc toch geadviseerd om de boel te laten uitdoven en onder een andere naam opnieuw te beginnen, dan bestaat Sanitechniek officieel niet meer en zullen er ook geen schulden meer betaald worden.

Dan is er nog de kwestie van het huis, waar Sanitechniek gevestigd is, dat staat op naam van Luc en heeft niks met de zaak te maken, dus ook dat kunnen de schuldeisers niet laten verkopen om hun geld te krijgen. Zoiets was het toch!?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Je kunt een zaak verkopen en dan moeten alle aandeelhouders akkoord gaan, je kunt ze laten ophouden te bestaan (= in vereffening laten gaan voor notaris) of failliet laten laten verklaren door de handelsrechtbank. Dat zijn m.i. de 3 mogelijkheden. De vraag is natuurlijk of de schrijverkes dat allemaal wel weten. :whistle: :violin:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef:
Tiboko schreef:

De zaak kan niet meer verkocht worden want de zaak bestaat niet meer (klanten hebben afgehaakt). En hoe dat met die schulden zit, Tom heeft Luc toch geadviseerd om de boel te laten uitdoven en onder een andere naam opnieuw te beginnen,

dan bestaat Sanitechniek officieel niet meer en zullen er ook geen schulden meer betaald worden.

Dan is er nog de kwestie van het huis, waar Sanitechniek gevestigd is, dat staat op naam van Luc en heeft niks met de zaak te maken, dus ook dat kunnen de schuldeisers niet laten verkopen om hun geld te krijgen. Zoiets was het toch!?
Die koper heet VOORDECKERS. Vertommen is een personage uit de tijd van Vercammen-Sallieri waarmee Luc zaken heeft gedaan.
Laatst gewijzigd door tvx1 op ma 27 mei 2013, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Gesloten