Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Bericht door kingpietro105 »

Frank omdat hij niet gaat luisteren naar Simonne en zich gaat moeien met de situatie joren en bill. Hij is er nu al mee bezig door te praten over joren met bill..

Simonne heeft gelijk het zijn hun zaken niet dus hij moet zich niet moeien.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

En toch zal Frank zijn zin doordrijven.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tanja, met die trekkoorden in d'r oren. Jesoes wat een vervelend en zelfingenomen mens is dat. Ze werkt voor het eerst bij Bowie en neemt nu al alle touwtjes in handen. Ze zet Adil onder druk en vindt zichzelf volgens mij de keizerin van China. Ik krijg van haar meer jeuk dan van het kijken naar een mierenhoop.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Kwast schreef:Tanja, met die trekkoorden in d'r oren. Jesoes wat een vervelend en zelfingenomen mens is dat. Ze werkt voor het eerst bij Bowie en neemt nu al alle touwtjes in handen. Ze zet Adil onder druk en vindt zichzelf volgens mij de keizerin van China. Ik krijg van haar meer jeuk dan van het kijken naar een mierenhoop.
Volledig mee eens!
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Kwast schreef:Tanja, met die trekkoorden in d'r oren. Jesoes wat een vervelend en zelfingenomen mens is dat. Ze werkt voor het eerst bij Bowie en neemt nu al alle touwtjes in handen. Ze zet Adil onder druk en vindt zichzelf volgens mij de keizerin van China. Ik krijg van haar meer jeuk dan van het kijken naar een mierenhoop.
Ik krijg van haar meer jeuk dan van in een mierenhoop vallen.

Het feit alleen al dat ze adil onder druk zet. Adil heeft een zeer kleine onderneming met weinig klanten als hij dus andere klanten hun afspraak moeten verzetten zullen die niet blij zijn en misschien afhaken.

als hij veel vaste klanten verliest en afhankelijk is van bowie kan hij zen boeken toe doen.

Als ik adil was zou ik dit project laten zoals het is en het verlies accepteren want je vaste klanten zo teleur stellen is een NO NO voor een kleine onderneming. Hij zou een doodvonnis zijn.

Tanja is dus verantwoordelijk voor het verlies van een potentiële klant. Ik zou als bob zijnde hier niet mee kunnen lachen want haar job is juist om de klanten te beheren en zorgen dat ze tevreden zijn.

Ik hoop dan ook dat lowie en bob haar serieus op de vingers tikken want zo iets kan niet door de beugel
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Marianne door dieter de schuld te geven :thumbdown: . Ik heb geen medelijden met haar

een begravenis in intieme kringen zodat dieter niet mag komen goed bezig
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Het lijkt mij ook beter dat Dieter daar niet komt. Met alle respect voor zijn verdriet en zijn schuldgevoel.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

kingpietro105 schreef:Marianne door dieter de schuld te geven :thumbdown: . Ik heb geen medelijden met haar

een begravenis in intieme kringen zodat dieter niet mag komen goed bezig
Geen medelijden met iemand die haar kleinkind verloren is :clap: :clap: :clap: GOED BEZIG!!! Echt waar. Misschien eerst eens nadenken hoe je je zelf zou voelen in zo'n situatie, maar dat lukt jou blijkbaar nog steeds niet :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
En denk jij nu echt dat de begraFenis van Sandrine de enige is in intieme kring? Lees dan misschien eens de rouwbrieven aan het venster van de plaatselijke begrafenisondernemer. Sommigen plaatsen enkel nog een bericht in de krant en sturen zelfs geen brieven meer.
En hoe je het ook draait of keert, Dieter heeft Sandrine gedood. Ongewild, maar toch is de dood van Sandrine het resultaat van zijn actie. Trouwens, IRL mogen daders en slachtoffers geen contact hebben met elkaar dus wat zou hij op die begrafenis moeten gaan doen?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

heidiw schreef: Trouwens, IRL mogen daders en slachtoffers geen contact hebben met elkaar dus wat zou hij op die begrafenis moeten gaan doen?
Hij wil vergeving hé. Maar die gaat hij noch van Marianne, noch van Ann krijgen.

En verder krijgt ook Nancy een lap. In plaats van Marianne lastig te vallen, zou ze beter wat afstand houden. Ze realiseert zich duidelijk niet de ernst van wat er gebeurd is. Hoe zou Nancy reageren als haar eigen dochter Britney hier het slachtoffer was en pakweg Tim degene die haar had neergeschoten?

We weten hoe ze Eddy (waar het eigenlijk OOK om een onopzettelijke doding ging) aan kant geschoven heeft na de dood van Lucas en toen ging het om een kleinkind. Dus een beetje meeleven zou best op zijn plaats zijn.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Dat begrijp ik wel Tiboko, maar hij zal ook zichzelf moeten kunnen vergeven. Ik heb begrip voor beide partijen (ook irl) maar ik denk dat je kind verliezen toch het zwaarst doorweegt.
Hoe Nancy zou reageren moest het over Britney gaan weten we hé, ze wou Stan vierendelen, onder de guillotine en dan nog 30 jaar opsluiten.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef:
heidiw schreef: Trouwens, IRL mogen daders en slachtoffers geen contact hebben met elkaar dus wat zou hij op die begrafenis moeten gaan doen?
Hoe zou Nancy reageren als haar eigen dochter Britney hier het slachtoffer was en pakweg Tim degene die haar had neergeschoten?
Zeer juist. Denk maar aan hoe Nancy reageerde tegenover Stan een paar maanden geleden, niettegenstaande Britney zelf heel blij was dat Stan haar kwam bezoeken om zich te verontschuldigen.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Ann krijgt van mij 10 grote meppen...

Gaat Dieter aanklagen :crazy: . Wat een slecht mens is dat toch zeg..
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

kingpietro105 schreef:Ann krijgt van mij 10 grote meppen...

Neen, dat is een moeder die haar kind kwijt is door de (ongewilde) schuld van iemand anders. Je kan dan wel de mond vol hebben van IQ en EQ, dat wil nog niet zeggen dat je begrijpt waarover het gaat laat staan dat je het hebt. En voor de goede orde, iets wat je blijkbaar ook niet weet, is dat je als slachtoffer wel móet klacht indienen en je burgerlijke partij stellen om inzage in het dossier te krijgen. Niet dat ik iemand iets slechts toewens, maar sommigen moeten het echt zelf meemaken eer ze kunnen beseffen wat het is.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

De hele Withoeve kliek. "Ja die gingen ze nemen, daar konden ze niets mee misdoen". Wie stuurt nu in hemelsnaam een bos rozen waar een normaal mens zijn armen niet eens rond kunnen naar een rouwend ouderpaar? Een discreet kaartje met "P&F" erop was gepaster geweest dan reclame voor hun boerderij.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef:
kingpietro105 schreef:Ann krijgt van mij 10 grote meppen...

Neen, dat is een moeder die haar kind kwijt is door de (ongewilde) schuld van iemand anders. Je kan dan wel de mond vol hebben van IQ en EQ, dat wil nog niet zeggen dat je begrijpt waarover het gaat laat staan dat je het hebt. En voor de goede orde, iets wat je blijkbaar ook niet weet, is dat je als slachtoffer wel móet klacht indienen en je burgerlijke partij stellen om inzage in het dossier te krijgen. Niet dat ik iemand iets slechts toewens, maar sommigen moeten het echt zelf meemaken eer ze kunnen beseffen wat het is.
Rustig hé. Het is maar fictie hé. ;) Maar je hebt wel een punt. Trouwens, ook al was het een ongeluk, Dieter is aansprakelijk. Het is en blijft nalatigheid. Ann heeft wel op z’n minst recht op een schadevergoeding.
0 x
Plaats reactie