Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Omdat je hier gemiddeld 30 uur rijles moet volgen voor je examen mag doen. Je krijgt les van iemand die er voor geleerd heeft. Je mag dan examen doen en die zijn hier best streng. Niet zelden zakken mensen de eerste keer. Zoals ik heb begrepen mag je bij jullie zo de auto in, gaat er iemand met je mee die je uitlegt hoe en wat. Dan ga je ergens afrijden en klaar. Dat was niet als kleinerend bedoeld.
Afijn we zullen zien hoe dit afloopt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
tvx1
- x 435
Dan heb je dat verkeerd begrepen.Kwast schreef:Omdat je hier gemiddeld 30 uur rijles moet volgen voor je examen mag doen. Je krijgt les van iemand die er voor geleerd heeft. Je mag dan examen doen en die zijn hier best streng. Niet zelden zakken mensen de eerste keer. Zoals ik heb begrepen mag je bij jullie zo de auto in, gaat er iemand met je mee die je uitlegt hoe en wat. Dan ga je ergens afrijden en klaar. Dat was niet als kleinerend bedoeld.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
-
tvx1
- x 435
Ik denk niet dat ik iets verkeerd begrepen heb. "Het belgische rijopleidingssysteem trekt op niet veel." Dat is waar die post op neerkwam. En Kwast haar beschrijving van dat systeem klopt niet echt. Wij hebben drie keuzes: 20 uur rijles bij de rijschool ofwel 6 uur rijles bij de rijschool en 6 maanden met een begeleider ofwel 12 maanden met een begeleider. En ook bij ons zijn er heel wat die niet van de eerste keer zomaar slagen voor het examen. Zelfs niet voor het theoretische.jessie V. schreef:Ik denk eerder dat jij iets verkeerd begrepen hebt.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Oei, als Jana hoort wat er met Yvette gebeurd is zal ze ook niet blij zijn - haar maatje!
En zo zijn we weer ontopic en kunnen jullie rustig per pb verder kibbelen.
En zo zijn we weer ontopic en kunnen jullie rustig per pb verder kibbelen.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Jana met boekjes voor Yvetje, namelijk de Flair. Is dat om ons nog es duidelijk uit te leggen dat Joy columnist is voor dat tijdschrift? Goeie reclame wel 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Lazylady
- x 435
Ah, ik had er niet op gelet. Maar het is wéér eens duidelijk dat de vlam tussen Jana en Lowie nóg niet gedoofd is... (Niet wéér opnieuw dit, a.u.b....) 
0 x
-
ikke
- x 435
De Flair, wat is daar nu fout aan? De Flair past heel zeker bij Yvette zowel als bij Jana.hannanaske schreef:Jana met boekjes voor Yvetje, namelijk de Flair. Is dat om ons nog es duidelijk uit te leggen dat Joy columnist is voor dat tijdschrift? Goeie reclame wel
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vind die blikken tussen Jana/Lowie anders wel pijnlijk-grappig! 
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Maar die hebben we toch al meer dan genoeg gezien?!Caligula schreef:Ik vind die blikken tussen Jana/Lowie anders wel pijnlijk-grappig!
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Uiteraard gaan die twee nog terug met elkaar aanpappen.
Maar eerst moet er nog wat drama veroorzaakt worden rond Olivia.
Maar eerst moet er nog wat drama veroorzaakt worden rond Olivia.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Uiteraard opnieuw.Lazylady schreef:Ah, ik had er niet op gelet. Maar het is wéér eens duidelijk dat de vlam tussen Jana en Lowie nóg niet gedoofd is... (Niet wéér opnieuw dit, a.u.b....)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
ikke schreef:De Flair, wat is daar nu fout aan? De Flair past heel zeker bij Yvette zowel als bij Jana.hannanaske schreef:Jana met boekjes voor Yvetje, namelijk de Flair. Is dat om ons nog es duidelijk uit te leggen dat Joy columnist is voor dat tijdschrift? Goeie reclame wel
Daar is hélemaal niets fout aan! Al vind ik 'roddelboekje' niet de juiste term, eerder lifestylemagazine! Ik zei toch alleen maar dat het toevallig de Flair moet zijn in Jana haar handen. Joy Anna Thielemans schrijft voor de Flair.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw,.... Wie kan het wat schelen? (lazylady anders wel) zo zijn er zovelen....lord F. schreef:Uiteraard opnieuw.Lazylady schreef:Ah, ik had er niet op gelet. Maar het is wéér eens duidelijk dat de vlam tussen Jana en Lowie nóg niet gedoofd is... (Niet wéér opnieuw dit, a.u.b....)
Ik wil je
.....;
0 x