Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
"Huston, we have a problem" Kolere wat ging ze los zeg! Bitchslap! Gelijk heeft ze! Zoiets flik je jouw beste vriendin niet. Ik snap alleen niet waarom Julia zolang heeft gewacht. Nu is het een complete meltdown geworden. Ik vond haar reactie op haar werk wel een beetje raar. Ik snap haar gedachtegang betreft haar klanten compleet niet. Als ik Femke was dan tolereerde ik dit gedrag absoluut niet.
Afijn, Julia is dus volslagen krankzinnig geworden en heeft een fraaie muilpeer uitgedeeld. Ze heeft haar dochter de stuipen op het lijf gejaagd.
Het is me wat daar in Thuisdorp
Afijn, Julia is dus volslagen krankzinnig geworden en heeft een fraaie muilpeer uitgedeeld. Ze heeft haar dochter de stuipen op het lijf gejaagd.
Het is me wat daar in Thuisdorp
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Zo,een flinke confrontatie tussen de twee dames met een klap er bovenop! Ik zat er al een hele tijd op te wachten.
Julia gaat haar krammen niet meer terugvinden vrees ik. En Simonne die zowat in een zoutzuil veranderde.
Heb wel te doen met Paulien, het arme meiske begrijpt er niks van.
Julia gaat haar krammen niet meer terugvinden vrees ik. En Simonne die zowat in een zoutzuil veranderde.
Heb wel te doen met Paulien, het arme meiske begrijpt er niks van.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
En dat allemaal omwille van een stuk hypocriet die het niet waard is.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Zit Julia aan de pillen
?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kwast
- Poster rang 5

Zeau echt wel! Of ze heeft paddo's gegeten. Die chick ontspoorde helemaal.Crackers schreef:Zit Julia aan de pillen?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Caligula
- Poster rang 5

En na de uitval van Julia in de Lev gaat Femke de brokken ook nog moeten lijmen want zij begrijpt er uiteraard ook niks van.
Ik hoop maar dat Julia geen ongelukken, gaat doen. Nog een geluk dat Waldek idd niet bij Simonne was!
Ik hoop maar dat Julia geen ongelukken, gaat doen. Nog een geluk dat Waldek idd niet bij Simonne was!
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Allez vooruit, Julia heeft het er allemaal ineens uitgegooid. Beter dat iedereen een tijdje uit haar buurt blijft. (misschien Dieter vragen een perimeter in te stellen?)
Kwestie is nu: gaan we daarna weer een rustige dan wel een nóg agressievere Julia leren kennen?
Kwestie is nu: gaan we daarna weer een rustige dan wel een nóg agressievere Julia leren kennen?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Toch maar een bezoekje bij Ruben of hospitaal vrees ik.Captain Cuckoo schreef:Kwestie is nu: gaan we daarna weer een rustige dan wel een nóg agressievere Julia leren kennen?
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2

Kwast schreef: Vrouwen in oorlog schijnen echt trutsels te zijn.![]()
Vrouwen in oorlog zijn gevaarlijker dan mannen - zegt men - en soms denk ik dat het wel waar is.
Julia verloor echt wel de pedalen - al is dat wel te begrijpen omdat ze te lang alles opgekropt heeft.
En ja, arme Paulien die snapt er niets van. Het wordt tijd dat iemand haar vertelt hoe het zit,
want ik denk niet dat Julia het zelf gaat vertellen, of kunnen vertellen...
0 x
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
Jawadde, een serieus losgeslagen Julia!
En Paulientje dacht dat haar mama mooi in het zeteltje lag te slapen...
Hoe ze die pil uitspuwde, grappig en creepy tegelijk.
Hoe ze die pil uitspuwde, grappig en creepy tegelijk.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Waarom zou Julia naar Ruben moeten? Die moet gewoon uitrazen. Al zal Simonne voorlopig niet meer in haar buurt moeten komen. Het zou ook wel handig zijn als ze haar dochter in zou lichten.
Als je zo behandeld bent als Julia en ook gezien al haar andere fiasco's vind ik haar gedrag niet zo raar. Kwestie van temperament en de laatste druppel. Vooral het gedrag van Simonne en Waldeck op dit moment zal haar razend maken."Tussen ons is het nu gedaan (op bevel van Yvette) nu mag jij weer". Zoiets.
Als je zo behandeld bent als Julia en ook gezien al haar andere fiasco's vind ik haar gedrag niet zo raar. Kwestie van temperament en de laatste druppel. Vooral het gedrag van Simonne en Waldeck op dit moment zal haar razend maken."Tussen ons is het nu gedaan (op bevel van Yvette) nu mag jij weer". Zoiets.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Julia reageert met zijn momenten heel logisch ( als ze duidelijk kwaad is op Simonne en Waldek) , maar er zijn ook momenten bij dat ze helemaal niet meer op de juiste manier reageert... als ze zo achterdochtig is, als ze dingen hoort en ziet, die er helemaal niet zijn! (Zoals die uitbarsting met de klant van de Withoeve, dat was compleet verkeerd!)
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ze kan het beste een tijdje naar haar andere dochter gaan totdat ze bedaard is. De dagelijkse confrontatie met die twee wakkert het vuur alleen maar aan.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 7
Waar is de tijd dat Simonne en Julia nog samen een seksfilm gingen huren
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276