Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Christel »

Dat sommige personages in "Thuis" wel een geldboom lijken te hebben, is een feit! :lol:
Maar...
tvx1 schreef:Haar avontuur als zakenvrouw bij Sanitair Vercammen was op z'n zachtst gezegd niet echt succesvol. Waar Marianne daarna het geld heeft vandaan gehaald om haar buitensporige investeringen te doen is mij een raadsel, want na het debacle met Vercammen-Sailieri had ze niets meer.
Ze had tijdelijk niks meer, waardoor Ann haar moest helpen, omdat Marianne geen uitstel van betaling kon krijgen op de afbetaling van die lening. Maar haar geld werd in Italië gewoon vast gehouden gedurende het onderzoek naar de fraude in Salièri, en toen bleek dat Marianne daar niks mee te maken had, heeft ze haar geld alsnog terug gekregen.
tvx1 schreef:De chalet in de Ardennen is na het overlijden van dokter Walter naar Rosa, en niet naar Marianne gegaan dacht ik.
Dat klopt, maar ze hadden ook nog een appartement in Knokke.

En dan is er ook nog het feit dat Marianne uit een rijke familie stamt, dus eigenlijk sowieso al geld genoeg had... ;)

Maar goed, dit is natuurlijk wel het topic van Ann :oops: '
En die lijkt hard van plan om het vermogen van Marianne een paar baksteentjes kleiner te gaan maken... :mrgreen: :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Maar Marianne is wel de dochter van een befaamd advocaat of niet ? Zij zal dus waarschijnlijk wel een pak geld geerfd hebben en de interest die zoiets opbrengt was vroeger niet niks ! Ik ken mensen die jaren van de interesten van hun erfenis hebben geleefd en goed geleefd .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Christel schreef:Maar goed, dit is natuurlijk wel het topic van Ann
Inderdaad, zullen we met zijn allen terug ontopic gaan? Ikzelf inclusief... ;)
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

In de beginperiode had Ann mooi lang haar. De laatste 12 jaar vraag ik me af of ze haar haar zelf knipt of een beginneling op leercontract een pleziertje wil doen?
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Poolaapje schreef:
Lazylady schreef:
Crackers schreef:Een huis geschonken krijgen en als het dan een paar jaar in je bezit is de schenkster ervan beschuldigen dat ze dat enkel deed om Tom een hak te zetten, laag hoor Ann.
Het zou mij niets verbazen als Ann deze woorden later terug zou willen intrekken. Dit heeft ze zomaar geroepen om maar wat te roepen. Dat is inderdaad het laagste van het laagste.
Maar Ann heeft gelijk, ze heeft Ann het huis geschonken ten tijde van de zaak Sandrine zodat Tom nooit een deel van het huis zou kunnen bezitten.
Ze heeft het vooral gedaan om Ann te steunen ten tijde van het proces rond Sandrientje.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Persé 'op eigen benen willen staan' en privacy eisen. Maar wanneer ze dan alleen zijn constant mensen uitnodigen; Rosa, Tom en Judith... Ann wil wel maar ze kan gewoon niet alleen zijn!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik begreep ook niet goed waarom ze boven geen mensen uitnodigen, in hun eigen 'privé' - zeker als het nu opeens ondraaglijk blijkt te zijn dat ze 's ochtends naar klassieke muziek moeten luisteren en niet zelf mogen kiezen wat ze op tv willen zien.

Het zijn net twee kleine kinderen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ann mag wat beleefder om gaan met het "huispersoneel". Ze waant zich precies nog in de middeleeuwen waar de dienstmeid de 'basse classe' was. Stel je voor dat je tegen je poetsvrouw zegt: "Zwijg maar!" :shock:

Nancy is ook niet op haar mondje gevallen, maar Ann mag ook wat beleefder zijn. Vroeger was Ann zo'n voorbeeldig kind in vergelijking met Tom maar dat is ze al lang niet meer!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Hogen bomen vangen veel wind.. en tzal er nog gaan stormen wanneer/als ze ontdekt wat Mayra'ke heeft uitgestoken..
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Sans schreef:Hogen bomen vangen veel wind.. en tzal er nog gaan stormen wanneer/als ze ontdekt wat Mayra'ke heeft uitgestoken..
Het zal Mayra worst wezen. Als ze zwanger is, kan Ann 'het' er moeilijk eigen handig terug uit halen :twisted: . Het enige wat ze kan doen, is breken met Mayra maar ze heeft er veel voor over om Mayra bij zich te houden. Ze zet zelfs haar eigen moeder op straat, dus dat zal ze ook wel kunnen hebben denk ik - na een storm in een glas water weliswaar.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:
Sans schreef:Hogen bomen vangen veel wind.. en tzal er nog gaan stormen wanneer/als ze ontdekt wat Mayra'ke heeft uitgestoken..
Het zal Mayra worst wezen. Als ze zwanger is, kan Ann 'het' er moeilijk eigen handig terug uit halen :twisted: . Het enige wat ze kan doen, is breken met Mayra maar ze heeft er veel voor over om Mayra bij zich te houden. Ze zet zelfs haar eigen moeder op straat, dus dat zal ze ook wel kunnen hebben denk ik - na een storm in een glas water weliswaar.
Je zou het wel gaan denken inderdaad... Onbegrijpelijk dat iemand zo blind kan zijn voor de acties van haar partner!

Maar toch heb ik wel het idee dat Ann stukje bij beetje terug aan het komen is op haar acties tegenover Marianne. Vanaf het begin af aan eigenlijk al, maar ze wilde vanavond toch ook alweer van Tom weten hoe haar moeder het stelde, en ze leek zich er allerminst prettig bij te voelen dat Marianne haar niet gebeld heeft. Ik ben echt heel benieuwd hoe ze zal reageren als het bedrog van Mayra ook nog eens uitkomt, want die kan dat volgens mij toch onmogelijk geheim houden als blijkt dat haar avond met Kurt zijn vruchten afgeworpen heeft... :denk:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Crackers schreef:
Ik zeg niet dat het Mayra veel kan schelen.. alé het zou haar toch wel iets moeten doen aangezien ze beweerd zoveel van Ann te houden.. Dan is het helemaal een harteloos mens geworden.. Hoe dan ook, ik hoop wel dat Mayra haar bekomst krijgt.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ann zal oogsten wat ze zelf heeft gezaaid.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Ann zal nog mogen opletten of ze wordt zelf uit huis gezet door haar "lieveke" en zonder sandrientje.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik heb nu al zo'n gevoel...
0 x
Gesloten