Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Crackers »

Luc had niet verwacht dat die brief daar net vandaag op tafel zou liggen, net nu hij een jaar samen is met Julia en hij bloemen had gekocht.

En twee ticketjes voor Venetië, ik denk toch twee. Misschien neemt hij Lowie wel onder dwang mee naar Venetië (ontvoering dus). Hij heeft hier nu toch niets meer dat hem nog bindt: geen bedrijf meer, geen vrouw meer. Hij kan al het geld van de verkoop van Sanitechniek mee nemen naar daar. En geen last meer van schuldeisers (want er waren toch rekeningen van leveranciers niet betaald?), geen last meer van politie of gerecht en geen last van Frank die de helft van de opbrengst zal opeisen.

En van ontvoeren weet hij alles. Hhij heeft Franky eens ontvoerd en Lowie ook denk ik, toch zeker eens meegenomen met Marie naar Parijs zonder dat Leontien wist waar Lowietje was. En van naar het buitenland vluchten met een hoop geld weet hij ook alles. Hij is destijds al eens met het familiekapitaal naar Amerika gevlucht en begon daar een pralinenwinkel.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Taliver67 schreef:Ik vind het anders wel verrassend dat hij totaal uit de lucht viel, dat hij totaal niet had verwacht dat die brief zou opduiken, na al zijn aanvaringen met Simonne en Franky, en zijn leugens en gefoefel. Maar ik vrees ook dat hij het spel nu nog vuiler gaat spelen.
Het is Luc, dat dat gaat gebeuren is een mathematische zekerheid. met een gigantische cliffhanger volgende vrijdag tot gevolg (hoogstwaarschijnlijk). Maar bon, genoeg gespeculeerd. Ik heb wel medelijden met Mark Willems, al die mensen die zondag naar de Thuisdag gaan en realiteit niet van fictie kunnen onderscheiden... ik denk dat hij serieus veel beledigingen naar zijn hoofd geslingerd zal krijgen :D.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Nickos schreef:Ik heb wel medelijden met Mark Willems, al die mensen die zondag naar de Thuisdag gaan en realiteit niet van fictie kunnen onderscheiden... ik denk dat hij serieus veel beledigingen naar zijn hoofd geslingerd zal krijgen :D.
Ik hoop dat er niet nóg mensen in zijn gezicht spuwen :-?
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Dan gaan er nog zijn die het hard te verduren krijgen :problem:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Crackers schreef:
Nickos schreef:Ik heb wel medelijden met Mark Willems, al die mensen die zondag naar de Thuisdag gaan en realiteit niet van fictie kunnen onderscheiden... ik denk dat hij serieus veel beledigingen naar zijn hoofd geslingerd zal krijgen :D.
Ik hoop dat er niet nóg mensen in zijn gezicht spuwen :-?

Misschien moet hij gewoon een Frank-maskertje dragen, dan krijgt hij schouderklopjes :dance:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ik ga niet, maar moest ik gaan zou ik hem net feliciteren. Ik vind dat Mark Willems dat echt fantastisch gespeeld heeft.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik hoop voor hem dat ze die scene dat Lowie in zijn gezicht spuwde niet te vaak hebben moet opnieuw doen.

Zo van: "oei te weinig spuug, nog eens over doen", "oei het blijft niet plakken, nóg eens", "oei, Lowie schiet in de lach, dat moet opnieuw", "oei het is op zijn kin, dat is te laag", "oei te weinig licht, take 6" :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ah woeps, niet goed opgelet blijkbaar. ik dacht dat Lowie Luc een kopstoot gaf. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lowie, je tong krullen,take 7. :lol: En Julia "zeg ik heb juist mijne vloer gekuist" :mrgreen:
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Tis idd zo dat Mark Willems de rol van Luc geweldig goed neerzet. Het waren sterke scenes. :)
Had Luc nu echt verwacht dat Lowie zomaar met hem zou meegaan na alles wat er in die brief stond? Hij deed het weer af als leugens. Typisch. Blij dat Lowie daar niet is in getrapt.. maar Luc zal het er ongetwijfeld niet bij laten. Simonne zal ook wel moeten oppassen.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Luc heeft zijn verdiende loon, maar hij is zo woest dat hij nu echt gevaarlijk is.
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Even voor de duidelijkheid: 8)
Ik kan realiteit wel van fictie scheiden.

Als ik naar de Thuisdag zou gaan (wat ik niet doe), zou ik Mark eerder feliciteren met zijn acteerprestaties, i.p.v. hem (of het personage Luc) een mep te geven.

En waren Luc en Julia echt een jaar samen? Ik dacht dat ze pas in oktober of november vorig jaar een koppel werden (maar mijn tijdsbesef kan natuurlijk ook aangetast zijn ;) ).
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nickos schreef:Ik ga niet, maar moest ik gaan zou ik hem net feliciteren. Ik vind dat Mark Willems dat echt fantastisch gespeeld heeft.
Ik ook! En trouwens, het blijven toch acteurs. Als de mensen ze echt gaan behandelen als de personages zegt dat veel over die mensen.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Lazylady schreef:
Nickos schreef:Ik ga niet, maar moest ik gaan zou ik hem net feliciteren. Ik vind dat Mark Willems dat echt fantastisch gespeeld heeft.
Ik ook! En trouwens, het blijven toch acteurs. Als de mensen ze echt gaan behandelen als de personages zegt dat veel over die mensen.
Ik geef je volledig gelijk, maar zoals Joy Anna Thielemans onlangs zei in een interview, veel mensen kunnen het niet onderscheiden en dachten dat ze écht zwanger was. Als ik naar de reacties kijk op posts die de officiële facebook pagina van Thuis plaatst heb ik soms ook mijn bedenkingen :D.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Als Luc er echt vandoor zou gaan, zal Frank waarschijnlijk de schuldeisers kunnen betalen.
0 x
Gesloten