ze vergeet soms dat hij geen pampers meer draagtKwast schreef:Hoe ze tegen haar zoon sprak, geniaal. Precies alsof Tom was betrapt op het stelen van zuurtjes.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Wallanderjunior
- x 435
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ik vind het toch wel ferm hoe ze haar kinderen blijft steunen en verdedigen, wat die ook hebben gedaan. Soms wat van het goede teveel, maar ze kan ook over lijken gaan om de goede naam van de familie te verdedigen. Zij heeft trouwens Courtois binnen gehaald om Ann te verdedigen, en daar heeft ze zeker haar charmes voor ge (mis) bruikt. Een gehaaide advocaat kan niet tegelijk een correct mens zijn, dat moest ze toen toch al weten.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1069
- x 595
Kwast schreef:Hoe ze tegen haar zoon sprak, geniaal. Precies alsof Tom was betrapt op het stelen van zuurtjes.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 720
- x 537
Het is te begrijpen dat Marianne wil op komen voor haar kind, maar ze moet dat kind eerst eens leren om zelf zijn mannetje te staan. Hoe oud is die jongen/man eigenlijk?
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Ik zat vrijdag de hele tijd te denken: Marianne Marianne speel het toch slim: zeg gewoon tegen die pipo dat je met hem wil trouwen maar op voorwaarde dat hij eerst alles regelt met Tom en Lynn en als dat dan achter de rug is dan zegt Marianne gewoon foert trouw met u zelf ofzo
Maar ja......zo iets is vast té simpel voor een soap
of té moeilijk 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik vind heel die verhaallijn nog steeds te gek voor woorden, maar Marianne die blaaskaak Ivo even zei dat hij zijn huwelijk en bijkomende huwelijkse plichten kan steken waar de zon niet schijnt, vond ik wel

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

- x 1
Vraag me nu af of er hier nog waren die zich vanavond spontaan afvroegen of Tom eens binnen gesprongen was om z'n dictafoontje aan Marianne door te spelen om haar gesprek met Ivo op te nemen. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3

Nee.lord F. schreef:Vraag me nu af of er hier nog waren die zich vanavond spontaan afvroegen of Tom eens binnen gesprongen was om z'n dictafoontje aan Marianne door te spelen om haar gesprek met Ivo op te nemen.
En nu je het zegt: zo slim is Tom niet dat hebben we toch de eerste keer met zijn foontje gezien
En verder
die uitspraak van de zon vond ik grappig omdat ik die in het dagelijkse leven zo vaak tegen kom - die zin dus - blijkbaar hebben de Thuis schrijvertjes die uitspraak ook recent opgevangen, al is die uitspraak wel al erg oud.
0 x
-
Thuisverslaafd
- Nog geen rang
Jullie reacties
Een plezier om te lezen!
Een plezier om te lezen!
0 x
Wat niet kan zoals het moet,moet maar zoals het kan!
-
Lazylady
- x 435
Maar Marianne, die pummel gaat zijn leven nooit verbeteren... 
0 x
-
exsencon
- x 435
Als dat huwelijk doorgaat (ik zeg wel als) zou ik Marianne aanraden het contract 3 keer te lezen door haarzelf, door Tom, door Peter en misschien nog wel 3 keer door een andere notaris! 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Dit is het meest idiote huwelijk de geschiedenis. Zelfs een verstandshuwelijk van een vrachtwagenchauffeur met één dan wie dan ook uit een arm land verdiend meer respect. Als het er dan al van komt want ook dat zie ik nog niet zo 123 gebeuren.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Belachelijker kan toch écht niet... Wat een verhaallijn toch.
0 x