Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
Daar is niks tegen gezegd, die ligt daar nog steeds waarschijnlijk 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Die is in het huis gaan kijken of er nog iemand was...
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Je zal het altijd zien, juist op vrijdagavond, die ligt daar tot maandagavondjessie V. schreef:Daar is niks tegen gezegd, die ligt daar nog steeds waarschijnlijk

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Je vergeet dat door het warp-fenomeen het WE in Thuis niet bestaat. Zodus,maandagavond gaat de Geert zeggen: verdomme mijn patiente!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Een dokter kan altijd dringend weggeroepen worden en in Thuis is dat krak op vrijdagavond. Het was bedoeld voor die kijkers die zich dit WE afvragen wat gaat die patiente nu doen ? Anders wisten ze dat 's anderdaags.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
heel misschien kan hij nu begrip opbrengen voor Marianne die hem niet geloofde ivm Emma; hij geloofde haar nu toch ook niet , naar zijn eigen zeggen !
0 x
-
- Poster rang 5
Eerlijk gezegd was ik die ook al vergeten.ranske schreef:Een dokter kan altijd dringend weggeroepen worden en in Thuis is dat krak op vrijdagavond. Het was bedoeld voor die kijkers die zich dit WE afvragen wat gaat die patiente nu doen ? Anders wisten ze dat 's anderdaags.

Best dat ik geen dokter ben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Haha die patiënte ligt maandag nog altijd op die tafel en is dan ondertussen al bevallen 

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Dat Marianne hem niet geloofde is toch van een heel ander kaliber dat dat hij haar nu niet geloofde.nounake schreef:heel misschien kan hij nu begrip opbrengen voor Marianne die hem niet geloofde ivm Emma; hij geloofde haar nu toch ook niet , naar zijn eigen zeggen !
Marianne kennende zou ze durven overdrijven om zijn aandacht te krijgen terwijl er helemaal niets aan de hand is.
Ze riep hem al eens omdat Sandrine niet wou drinken, terwijl Ann haar net onderzocht had.
Gelukkig kwam Geert toch terug kijken en zag hij meteen in dat het ernstig was.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ok maar hij moet toch aan marianne gezien hebben dat ze zeker GEEN comedie speelde ! Als dokter heeft hij toch wel selectieve oogkleppen op als hij dat niet zag !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is waar,maar dokter-patient is verschillend van dokter-vrouw waar je dan ook nog een conflict mee hebt. Dat is helemaal niet hetzelfde hoor.nounake schreef:Ok maar hij moet toch aan marianne gezien hebben dat ze zeker GEEN comedie speelde ! Als dokter heeft hij toch wel selectieve oogkleppen op als hij dat niet zag !
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
*heeft zojuist de krant gebeld* een woedende Geert olé! Daar moet op gedronken worden want dat gaan we niet vaak meemaken. Gelukkig sprak hij de waarheid als een koe.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, ge moogt over de Geert zeggen wat ge wilt maar deze keer heeft hij het wel heel duidelijk gezegd he! 

0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Had hij wat eerder zijn mond open gedaan, dan had het misschien nog op een fatsoenlijke manier gezegd kunnen worden. Ik begrijp dat hij duidelijkheid wil scheppen naar Marianne toe (het zou tijd worden, zou ik zo denken), maar moet dat echt op zo'n manier?
Wat is Geert toch een stugge, nare man als er iemand tegen zijn kar rijdt...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Denk je nu echt dat er een andere manier was waarop dit bij Marianne zou kunnen doordringen? Dan ken je haar toch niet good, hoor. Ik vrees zelfs dat ze zich er nog steeds niet bij gaat neerleggen. Zodanig koppig is ze wel.Christel schreef:Had hij wat eerder zijn mond open gedaan, dan had het misschien nog op een fatsoenlijke manier gezegd kunnen worden. Ik begrijp dat hij duidelijkheid wil scheppen naar Marianne toe (het zou tijd worden, zou ik zo denken), maar moet dat echt op zo'n manier?
0 x