Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door ranske »

nounake schreef:1. Jenny. Waarom kan Leo zelf niet uitleggen waarom hij niet meer kan rijden. Waarom moet ze er met haar schnebbel tussen komen. Ik heb de pest aan zulke figuren. Misschien heb ik iets gemist, maar ik dacht dat zij in elkaar gestort was en niet Leo.
Jenny wil niet weer in elkaar storten van razernij, deze keer omdat Leo tegen haar in zou gaan.
nounake schreef:Volledig akkoord !!! En dan die bazige blik van Jenny In de plaats van Leo zou ik het toch hebben gedaan in geval van nood, NA !
Ja , niet alleen in geval van nood, vooral om zich zo openlijk niet te laten betuttelen tiens !
Zich met plezier nog eens nuttig voelen bij zijn taxi's ontspant. Het is beter dan alsmaar 'genieten'
van het pensioen zijn waar hij straks de muren van oploopt. Jenny moet hem dat gunnen.
Ze weet het altijd goed uit te leggen maar al wat ze nog nodig heeft is 'n leiband voor Leo.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ranske schreef:Ze weet het altijd goed uit te leggen maar al wat ze nog nodig heeft is 'n leiband voor Leo.
Heeft ze die dan al niet?
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Euhm... en al die mooie beloftes van Leo?

Jenny heeft haar aandelen van de hand gedaan om samen van hun oude dag te genieten en nu zou ze gewoon in de zetel moeten zitten wachten tot Leo thuis komt van een shift?
Want zo gauw Leo 'af en toe' of 'in geval van nood' inspringt, wordt het zoeken naar een nieuwe chauffeur weer op de lange baan geschoven en voor je het weet werkt Leo opnieuw full time.
Ik vond niet dat Jenny ongelijk had - maar ze had Leo dit wel zelf mogen laten zeggen.

Maar deze personages hebben we allemaal een eigen topic... ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het omgekeerde is ook gebeurd. Leo die voorstelde om leuke dingen te gaan doen i.p.v. werken en Jenny die maar door bleef sloven. :razz:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Caligula schreef:
ranske schreef:Ze weet het altijd goed uit te leggen maar al wat ze nog nodig heeft is 'n leiband voor Leo.
Heeft ze die dan al niet?
Eigenlijk wel en in dat geval wil ze die leiband nog strakker, arme Leo
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Lowie en Jana allebei even gemeen ik kan op dit moment echt niet kiezen wie van de 2 ik nu het ergst vind
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Dat weet ik ook niet ze zijn beide niet te doen en maken ruzie terwijl ze beide gewoon stik jaloers zijn op elkaar da's niet meer dan dat. Ze zijn elkaar meer dan waard en Olivia die verdient beter.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Momenteel Jana en Lowie. Ben ik de enige die bij heel die 'ik ga doen alsof ik iets met Toon heb om Lowie jaloers te maken' verhaallijn in zichzelf dacht 'Ben ik nu naar Thuis of naar Spring aan het kijken?'...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nickos schreef:Momenteel Jana en Lowie. Ben ik de enige die bij heel die 'ik ga doen alsof ik iets met Toon heb om Lowie jaloers te maken' verhaallijn in zichzelf dacht 'Ben ik nu naar Thuis of naar Spring aan het kijken?'...
lol idd, pubers. :) Hoe vernuftig de scenaristen dat verhaal ook opgebouwd hebben, het levert vooral gênante scenes op en ik hoop toch dat het uitdraait dat ze er nu teveel gebeurt is opdat er nog een relatie uit voortkomt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is idd een wankelijke verhaallijn, Je begint je werkelijk te ergeren aan zowat iedereen, Toon,Jana,Lowie,Olijf,de papa,Lena,Paulien,Adil. Allé,het mes er in verdorie!
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Me eraan ergeren doe ik (nog) niet, maar het zijn over het algemeen zeker "doorspoel-momenten". De verhaallijn zelf vind ik ook erg flauwtjes, en Jana & Lowie vind ik er niet bepaald sympathieker door worden.
Van het Toon-personage vind ik het vooral jammer. Vind het een goed acteur die ik heel graag een fatsoenlijke verhaallijn zou zien krijgen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Van mij mag Toon ook een goede verhaallijn krijgen. We moeten hem nog steeds leren kennen. :mrgreen: Ik kom er niet achter wat voor een soort man dat eigenlijk is.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Niet een personage waar ik me aan erger maar een wending in het verhaal >> gedurende een paar weken was Sam compleet onhandelbaar en dan net in de wachtkamer voor ze de abortus ging laten uitvoeren komt ze tot inkeer en dan kan plots alles weer. Een groter soap-cliché kan er niet zijn. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Christel schreef:.
Van het Toon-personage vind ik het vooral jammer. Vind het een goed acteur die ik heel graag een fatsoenlijke verhaallijn zou zien krijgen...
daar ben ik volledig mee eens! Er zit in Toon veel meer in, dan een oppervlakkige player die niets in het leven serieus lijkt te nemen!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ontegensprekelijk nu Jana !!! Pfffff met haar schouderophalen,alle zinnen beginnen met "heu" en dan dat mekkeren ....KOTSBEU dat kind !
0 x
Plaats reactie