Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Marianne, als ik jou was zou ik heel snel kappen met deze vent. Je wordt hier gewoon onder druk gezet. Ivo weet dat Tom het lievelingetje van Marianne is en via Lynn maakt hij daar gewoon misbruik van. Lynn heeft vies en smerig gedrag niet van een vreemde al is ze dan niet zijn biologische dochter. Kansloos gedrag dit! Eens ter meer het bewijs dat ze niet deugen. Hopelijk gaat Marianne niet in op dit zieke voorstel en verteld ze aan Tom wat Ivo tegen haar heeft gezegd. Dat kan in de rechtbank toch van waarde zijn? Hoewel er tot nu toe weinig overtuigend wettig te bewijzen valt maar Ivo kennende zal hij Tom voor het gaas laten vliegen als Marianne niet ingaat op zijn voorstel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
tvx1
- x 435
Veel waarde zou dat niet hebben. Marianne kan immers nooit bewijzen dat hij dat gezegd heeft...Kwast schreef:Marianne, als ik jou was zou ik heel snel kappen met deze vent. Je wordt hier gewoon onder druk gezet. Ivo weet dat Tom het lievelingetje van Marianne is en via Lynn maakt hij daar gewoon misbruik van. Lynn heeft vies en smerig gedrag niet van een vreemde al is ze dan niet zijn biologische dochter. Kansloos gedrag dit! Eens ter meer het bewijs dat ze niet deugen. Hopelijk gaat Marianne niet in op dit zieke voorstel en verteld ze aan Tom wat Ivo tegen haar heeft gezegd. Dat kan in de rechtbank toch van waarde zijn? Hoewel er tot nu toe weinig overtuigend wettig te bewijzen valt maar Ivo kennende zal hij Tom voor het gaas laten vliegen als Marianne niet ingaat op zijn voorstel.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ja, JaAmiche schreef:Nee, neetvx1 schreef:Als Marianne haar zoon wat meer gesteund had om Judith voor zich te winnen en hem wat meer weg gehouden had van Lynn was het waarschijnlijk allemaal niet zo ver gekomen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Uh... Tom zat achter Judith aan, Judith hapte niet meteen toe en Tom kon zich niet inhouden toen Lynn om zijn nek kwam hangen op kantoor. Ik zie niet in hoe de mening of steun van Marianne daar ook maar iets mee te maken heeft, laat staan dat ze er iets aan had kunnen veranderen...tvx1 schreef:Ja, JaAmiche schreef:Nee, neetvx1 schreef:Als Marianne haar zoon wat meer gesteund had om Judith voor zich te winnen en hem wat meer weg gehouden had van Lynn was het waarschijnlijk allemaal niet zo ver gekomen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
exsencon
- x 435
Als ik Ivo was zou ik toch maar oppassen want een gechanteerde Marianne is een gevaarlijke Marianne. 
0 x
-
tvx1
- x 435
Tom's jacht op Judith loopt wel al wat langer dan vorige donderdag. Had Marianne hem wat eerder aangespoord om op een menselijke manier een einde te maken aan de relatie met Lynn en vol voor Judith te gaan, in plaats van laatsgenoemde bij elk mogelijke gelegenheid proberen de grond in te boren, dan was het allemaal waarschijnlijk niet zo ver gekomen.Christel schreef:Uh... Tom zat achter Judith aan, Judith hapte niet meteen toe en Tom kon zich niet inhouden toen Lynn om zijn nek kwam hangen op kantoor. Ik zie niet in hoe de mening of steun van Marianne daar ook maar iets mee te maken heeft, laat staan dat ze er iets aan had kunnen veranderen...tvx1 schreef:Ja, JaAmiche schreef:Nee, neetvx1 schreef:Als Marianne haar zoon wat meer gesteund had om Judith voor zich te winnen en hem wat meer weg gehouden had van Lynn was het waarschijnlijk allemaal niet zo ver gekomen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Als zelfs zijn verliefdheid op Judith hem al niet tegen kon houden wat Lynn betreft, dan betwijfel ik of de woorden van Marianne wel het gewenste effect gehad zouden hebben. Het hing bovendien niet van Marianne's steun af of Judith wel of niet op Tom's avances in wilde gaan, want ondanks haar mening over Judith (de grond in boren vind ik nogal sterk uitgedrukt), is Tom toch achter haar aan blijven zitten. Judith wilde het alleen rustig aan doen - iets waar Tom blijkbaar totaal niet mee om kan gaan. Het is bovendien een volwassen kerel die verantwoordelijk is voor zijn eigen daden...tvx1 schreef: Tom's jacht op Judith loopt wel al wat langer dan vorige donderdag. Had Marianne hem wat eerder aangespoord om op een menselijke manier een einde te maken aan de relatie met Lynn en vol voor Judith te gaan, in plaats van laatsgenoemde bij elk mogelijke gelegenheid proberen de grond in te boren, dan was het allemaal waarschijnlijk niet zo ver gekomen.
Da's waar... Iets om naar uit te kijken!exsencon schreef:Als ik Ivo was zou ik toch maar oppassen want een gechanteerde Marianne is een gevaarlijke Marianne.![]()
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Amiche
- Poster rang 2

"Tom's jacht op Judith loopt wel al wat langer dan vorige donderdag. Had Marianne hem wat eerder aangespoord om op een menselijke manier een einde te maken aan de relatie met Lynn en vol voor Judith te gaan, in plaats van laatsgenoemde bij elk mogelijke gelegenheid proberen de grond in te boren, dan was het allemaal waarschijnlijk niet zo ver gekomen."
Mooi excuus om een vrouw te (mis)gebruiken ....
Mooi excuus om een vrouw te (mis)gebruiken ....
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Ganja
- Poster rang 3

Ik heb mijn twijfels omdat Marianne de laatste tijd naar mijn gevoel zichzelf niet meer is - zelfs wat slapjes - ik zie het nog gebeuren dat ze Ivo zijn voorstel zal overwegenexsencon schreef:Als ik Ivo was zou ik toch maar oppassen want een gechanteerde Marianne is een gevaarlijke Marianne.
0 x
-
exsencon
- x 435
- martha
- Poster rang 5

- x 1069
- x 595
Dit is blijkbaar het seizoen dat ouders de misstappen van hun kinderen willen verzwijgen : Luc met Lowie, Ivo met Lynn en Marianne met Ann toen zij absoluut niet wilde dat Ann zou opdraaien voor het opdienen van de overdosis aan Madeleine en Katrien er maar voor moest opdraaien.
Maar Marianne, die zal toch niet zo dom zijn om het aanzoek van Ivo te aanvaarden. En als zij het doet, aub, een huwelijkscontract met volledige scheiding van goederen want ik vertrouw die Ivo niet. Hij komt immers uit een dure vechtscheiding en Marianne die heeft geld en Smeekens wil daar absoluut niets van. Trouwens, dat lelijk schilderij hangt nog altijd aan de muur in de woonkamer van Marianne
Maar Marianne, die zal toch niet zo dom zijn om het aanzoek van Ivo te aanvaarden. En als zij het doet, aub, een huwelijkscontract met volledige scheiding van goederen want ik vertrouw die Ivo niet. Hij komt immers uit een dure vechtscheiding en Marianne die heeft geld en Smeekens wil daar absoluut niets van. Trouwens, dat lelijk schilderij hangt nog altijd aan de muur in de woonkamer van Marianne
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1069
- x 595
- Kwast
- Poster rang 5

Hoe ze tegen haar zoon sprak, geniaal. Precies alsof Tom was betrapt op het stelen van zuurtjes.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
exsencon
- x 435
Ondertussen zit ze wel lelijk in de tang. Hoever gaat ze willen gaan voor zoonlief? Voor mij verdient hij het niet,maar ja...
0 x