Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)
Als Kurt toestemt met het donorschap wordt dat kind zeker een flying doctor.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Doctor? De genen van Judith zitten daar toch niet tussen?Crackers schreef:Als Kurt toestemt met het donorschap wordt dat kind zeker een flying doctor.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Neen maar de papa is dan een piloot en de moeder (halfmoeder) Ann is dan dokter, vandaar dat die kleine zal gestimuleerd worden om een juwelen ontwerpende flying doctor te worden.tvx1 schreef:Doctor? De genen van Judith zitten daar toch niet tussen?Crackers schreef:Als Kurt toestemt met het donorschap wordt dat kind zeker een flying doctor.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Die warempel ook Poolse taxichauffeurs de kop inslaat en dementerende bejaarden euthanasiespuiten zet!Crackers schreef:Neen maar de papa is dan een piloot en de moeder (halfmoeder) Ann is dan dokter, vandaar dat die kleine zal gestimuleerd worden om een juwelen ontwerpende flying doctor te worden.

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Sans
- Poster rang 1
Direct op de man af, die Mayra..
Kurt was verrast, maar hij had blijkbaar geen bedenktijd nodig.

Kurt was verrast, maar hij had blijkbaar geen bedenktijd nodig.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
ja 't was erop of eronder natuurlijk ; er zijn ook geen 23 manieren om zoiets te vragen hé ? 

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Klein beetje meer uitleg was toch wel beter geweest ... denk ik!
0 x
-
- x 435
'k Vond het grappig: eerst zitten "repeteren" hoe ze het zouden aanbrengen en dan op 't moment zelf "tilt" slaan en het hem onverbloemd, op de man af, vragen.nounake schreef:ja 't was erop of eronder natuurlijk ; er zijn ook geen 23 manieren om zoiets te vragen hé ?

Misschien ziet hij het nu heel rooskleurig in en hoopt hij op intimiteit met Mayra?

Dat kan nog vuurwerk geven tussen Mayra, Ann en ...
En dan ook nog Kurt die misschien achteraf het vaderschap én Mayra zal proberen op te eisen...*oeps* nu ben ik wel ferm aan 't speculeren.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Mayra had niet eens aperitiefhapjes nodigmartha schreef:Allez Kurt, verwacht je er maar aan dat terwij je de aperitiefhapjes in je mond steekt de twee gastvrouwen om je z**d zullen vragen.

Vond het wel de beste scène van de aflevering gisterenavond

0 x
-
- Poster rang 4
Hij was snel over zijn verbazing heen. Zijn akkoord was omdat hij zo dichter bij Mayra komt.
Zij moet bijna blind zijn als ze nog niet ziet dat hij voor haar meer voelt dan ' samenwerken '.
Zij moet bijna blind zijn als ze nog niet ziet dat hij voor haar meer voelt dan ' samenwerken '.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Ik heb ook het gevoel dat Kurt zich wel aangetrokken voelt tot Mayra, of haar toch wel heel graag heeft.. Daar gaan problemen van komen..ranske schreef:Hij was snel over zijn verbazing heen. Zijn akkoord was omdat hij zo dichter bij Mayra komt.

Ja dacht ik ook. Over hun kinderwens enzo.. en dan the big question majaannekeHU schreef:Klein beetje meer uitleg was toch wel beter geweest ... denk ik!

0 x
-
- x 435
Maar hij weet toch ook dat Mayra lesbisch is?ranske schreef: Zij moet bijna blind zijn als ze nog niet ziet dat hij voor haar meer voelt dan ' samenwerken '.
Al vraag ik me ook af waarom Kurt zoveel moeite doet om op een goed blaadje te staan bij Mayra.
0 x
-
- Poster rang 4
Is Mayra dan niet bisexueel ?
Huwde met Guy, besefte ze dat ze ook voor vrouwen voelt, dat werd An.
Voor 't zelfde geld voelt ze iets voor Kurt.
Huwde met Guy, besefte ze dat ze ook voor vrouwen voelt, dat werd An.
Voor 't zelfde geld voelt ze iets voor Kurt.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Misschien hoopt hij op een natuurlijke conceptie...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- x 435
Peter Jansens schreef:Misschien hoopt hij op een natuurlijke conceptie...
Om maar te laten weten dat dit al gesuggereerd werd....Misschien ziet hij het nu heel rooskleurig in en hoopt hij op intimiteit met Mayra?![]()
![]()
![]()
![]()

0 x