Stan Van Damme (Lennart Lemmens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Bericht door jessie V. »

Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Stan een onderbroek van Jana pikt. Kan me ook niet voorstellen dat er meerdere "daders`zijn.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Stan een onderbroek van Jana pikt. Kan me ook niet voorstellen dat er meerdere "daders`zijn.
Zoals ik elders al schreef >> kan ook zijn dat Adil die onderbroek per ongeluk meegenomen heeft toen hij de vuile was van hem en Paulien aan het verzamelen was om bij z'n moeder te droppen. Zo heb je al een andere "dader".
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Tamelijk "toevallig", dat wel.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
jessie V. schreef:Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Stan een onderbroek van Jana pikt. Kan me ook niet voorstellen dat er meerdere "daders`zijn.
Zoals ik elders al schreef >> kan ook zijn dat Adil die onderbroek per ongeluk meegenomen heeft toen hij de vuile was van hem en Paulien aan het verzamelen was om bij z'n moeder te droppen. Zo heb je al een andere "dader".
Ja, of ze kan ook gewoon ergens achter gevallen zijn (de wasmachine bijvoorbeeld). Op die manier blijft er zelfs maar één "dader".
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Misschien proberen ze Stan verdacht te maken zoals Geert bij de ontvoering van Emma.
0 x
Blabsie
Nog geen rang

Bericht door Blabsie »

Of mss heeft hij gehandeld in een impuls hé. Niet op voorhand bedenken van "oe, ik ga een onderbroek pikken". Maar gewoon, zag hij dat liggen, pakt dat ff vast, hoort geluid en steekt dat rap in zijne zak.
Zie Stan ook niet meteen voor een pervertje, maar een verliefde puber doet wel meer gekke dingen ;-) .

Of 't is iemand die Jana echt gek wil maken, dan is het met voorbedachte rade én met slechte bedoelingen.

Of ja zeg ... in zo'n huishouden, 3 studenten en nog twee andere koppels die daar wonen. Verbaast mij dat er niet meer verdwijnt. Wij zijn hier maar één gezin van 3 mensen en ik geraak ook meer dan genoeg was kwijt :p
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Het is dus Stan geweest. Duidelijk in zijn puberjaren en dan denk je nog niet zo goed na bij sommige dingen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik heb het altijd gedacht.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ziet ge nu wel ! Ik heb het van in 't begin gedacht .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wie nog meer?
Ik heb dat nooit kunnen denken.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik had altijd al het vermoeden gehad dat hij het was maar in thuis weet je nooit.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Eerst vermoedde ik het. Toen hij hoorde van die stalker bij Jana was er daarna geen huis meer mee te houden. Toen wist ik het zeker. Die onderbroek hoe puberaal straf doen.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

De scenaristen stelden mij enigszins teleur door Stan als stalker te voorzien. Het was niet de butler, maar de puber! Is dat diepgang van de personages? Even opzienbarend als wanneer Superman onherkenbaar wordt door zijn haar te kammen en een bril op te zetten. :thumbdown:
0 x
GodAnubis10
Nog geen rang

Bericht door GodAnubis10 »

Ik dacht eerst Lowie maar van de week dacht ik het kan niet anders dan Stan zijn.
0 x
Nergens beter dan Thuis
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Eerst en vooral mijn oprechte excuses aan Olivia omdat ik haar al die tijd beschuldigd had. :lol:

En ocharme Stannemans! Ik heb echt met hem te doen. Ik hoop dat Tom niet al te boos is op zijn stiefzoon en dat hij hem een beetje voorzichtig aanpakt.
Die eerste verliefdheid toch! :cry:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Plaats reactie