Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Er is er daar tenminste nog een, die een beetje nadenkt. En Rosa alles maar wegpraten. "Zij is nu klaar voor het moederschap. Als ze eerlijk zijn, komt alles wel goed". En dat gaat nou juist niet gebeuren denk ik.
Peggy tegen de psycholoog"Ja, ik heb al een kind gehad, maar toen kwam het even niet zo goed uit en dat kind heb ik maar weg gegeven aan de plaatselijke arts. Die wilde het wel hebben". Maar nu ben ik wel klaar voor het moederschap". Ik zou het gezicht van de psycholoog wel eens willen zien, na die mededeling.
Peggy tegen de psycholoog"Ja, ik heb al een kind gehad, maar toen kwam het even niet zo goed uit en dat kind heb ik maar weg gegeven aan de plaatselijke arts. Die wilde het wel hebben". Maar nu ben ik wel klaar voor het moederschap". Ik zou het gezicht van de psycholoog wel eens willen zien, na die mededeling.
0 x
-
- x 435
Jij niet alleen. Waarom zijn die Verbeecks toch zo vaak zo hypocriet? En maar verwonderd zijn dat Marianne er altijd op neerkijkt...jessie V. schreef:Er is er daar tenminste nog een, die een beetje nadenkt. En Rosa alles maar wegpraten. "Zij is nu klaar voor het moederschap. Als ze eerlijk zijn, komt alles wel goed". En dat gaat nou juist niet gebeuren denk ik.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Als Peggy het zou verzwijgen, komt zoiets nooit uit ? Ik vermoed dat de psychologie niet in het medisch dossier van Peggy mag kijken, maar heel het dorp weet het ondertussen toch al wel hoe t zit met Sandrine ? Is er dan geen buurtonderzoek of zo ?
0 x
- Sasha
- Poster rang 1
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Jenny had inderdaad overschot van gelijk.
Ik snap dan ook niet waar Rosa met haar verstand zit. Dit is wel echt een perfect voorbeeld van struisvogelpolitiek; als we net doen alsof het niet gebeurd is, dan is er niks aan de hand. Kom op zeg...
Maar ja, dat is Rosa ten voeten uit; als er in haar straatje gepraat wordt dan is ze poeslief en vriendelijk, maar o wee als het andersom is...
Of een psychologe in het medisch dossier mag kijken weet ik ook niet, maar ik neem toch aan dat men wel onderzoekt of dat alles wat er verteld wordt, wel waar is. Anders kan iedereen om het even wat gaan zitten verklaren.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het verleden van Peggy niet uitkomt...

Maar ja, dat is Rosa ten voeten uit; als er in haar straatje gepraat wordt dan is ze poeslief en vriendelijk, maar o wee als het andersom is...
Of een psychologe in het medisch dossier mag kijken weet ik ook niet, maar ik neem toch aan dat men wel onderzoekt of dat alles wat er verteld wordt, wel waar is. Anders kan iedereen om het even wat gaan zitten verklaren.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het verleden van Peggy niet uitkomt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Volgens mij wil Peggy gewoon geen kind en doet ze dit enkel om Peter te houden ....
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Jenny had idd gelijk. Ik vind het wel triest dat haar enige rol nu enkel blijkt om te zagen en roddelen. We zien haar ook nooit samen met Leo, met wie ze toch nog samen is, of niet ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik weet niet meer of er iets officieels geregeld is toen An Sandrine adopteerde. Als dat zo is, is dat altijd terug te vinden en is misschien op zo'n adoptiebureau wel bekend als ze dieper gaan graven.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Ik vond ook dat Jenny gelijk had.
Ik weet niet hoe een adoptieprocedure ineen zit, maar ik denk toch dat heel de geschiedenis van de mogelijke ouders wordt doorspit.
Ik weet niet hoe een adoptieprocedure ineen zit, maar ik denk toch dat heel de geschiedenis van de mogelijke ouders wordt doorspit.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ja dat is officieel geregeld in de rechtbank toen en Ann is officieel de mama van Sandrine al wordt er over dat kindje met geen woord meer gesproken sinds die affaire met Ann !jessie V. schreef:Ik weet niet meer of er iets officieels geregeld is toen An Sandrine adopteerde. Als dat zo is, is dat altijd terug te vinden en is misschien op zo'n adoptiebureau wel bekend als ze dieper gaan graven.
0 x
-
- x 435
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.nounake schreef:Volgens mij wil Peggy gewoon geen kind en doet ze dit enkel om Peter te houden ....
0 x
-
- Nog geen rang
Ik denk dat ze inderdaad geen kind wilt. Maar los daarvan: er zijn toch ook mensen die een abortus plegen omdat ze geen kinderen willen op dat moment. Dan moeten ze die vrouwen ook steriliseren. Kan het niet zijn dat iemand een paar jaar nadien er wel klaar voor is. Nu heb ik het niet over 'Peggy' op zich maar gewoon algemeen. Ik vind dat hier op dit forum weinig 2de kansen gegund worden aan mensen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk dat het de adoptiediensten zijn die weinig tweede kansen geven.
Ik ken een koppel dat geen kinderen mocht adopteren omdat de vrouw gesteriliseerd was.
En een ander koppel omdat de man iets had uitgespookt toen hij 16 was, hij had nooit gezeten maar was wel veroordeeld geweest.
Hij had een blanco strafblad, maar dàt hadden ze toch nog ergens opgeduikeld, bijna 15 jaar later...
Dus het zijn de diensten die streng zijn, niet de doorsnee Thuis-kijker.
Waarom werden er in het verleden zoveel kinderen in het buitenland geadopteerd? Precies, omdat 'men' daar minder streng was.
En het zou niet 'fair' zijn als nog voor het einde van het seizoen P&P opeens een adoptiekindje hebben - stel je dat maar eens voor als je zelf al een jaar of drie wacht...
Maar dit heeft natuurlijk allemaal weinig met Jenny te maken.

Ik ken een koppel dat geen kinderen mocht adopteren omdat de vrouw gesteriliseerd was.
En een ander koppel omdat de man iets had uitgespookt toen hij 16 was, hij had nooit gezeten maar was wel veroordeeld geweest.
Hij had een blanco strafblad, maar dàt hadden ze toch nog ergens opgeduikeld, bijna 15 jaar later...
Dus het zijn de diensten die streng zijn, niet de doorsnee Thuis-kijker.
Waarom werden er in het verleden zoveel kinderen in het buitenland geadopteerd? Precies, omdat 'men' daar minder streng was.
En het zou niet 'fair' zijn als nog voor het einde van het seizoen P&P opeens een adoptiekindje hebben - stel je dat maar eens voor als je zelf al een jaar of drie wacht...
Maar dit heeft natuurlijk allemaal weinig met Jenny te maken.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Buiten mijn eigen kinderen heb ik twee Koreaanse kinderen geadopteerd en reken maar dat zo'n adoptiebureau al je gangen nagaat en alles uitpluist. En dat blijft niet bij een gesprekje, maar daar zijn verschillende gesprekken met heel veel tijd ertussen. Zelfs het ministerie van Justitie bemoeit zich ermee. Van minder streng zijn omdat het kind uit het buitenland kwam ,was echt geen sprake.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Jenny's rol is blijkbaar gedegradeerd tot luisterend oor voor zus, roddeltante etc ... geeuw !!!
0 x