Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Rieka »

Amiche schreef:De schrijvers wilden het ijs breken tussen de dames en hieruit blijkt dat ze echt geen benul van normaliteit meer hebben. Alsof een normaal gesprek, met een paar grapjes niet meer kan werken. Ze lopen echt vast in hun eigen overdreven verzinsels. Niet alleen een dokter die zo schreeuwt, wat dacht je van een taxichauffeur, die ook het visitekaartje van het bedrijf is. Ik hoopte zo dat de persoon in de voorgaande auto uit zou stappen en de dames in een lastig parket bracht.
:lol:
Je hebt gelijk, ook een taxichauffeur moet normaliter een heer of een dame zijn in 't verkeer.
Maar dit is het topic van Ann Dedecker... :whistle: :mrgreen:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Eeee Rieka, je gaat toch niet menen dat ik dat ene zinnetje onder Mayra had moeten plaatsen he! Je ontkomt er niet altijd aan om in het beschrijven van een scene ook een opmerking over de andere partij te hebben. Maar ik denk dat je voor wil zijn dat er nu hele verhalen over Mayra ontstaan in dit topic :lolno: Maar zo zijn we niet he, medeforummers???? :crazy:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Amiche schreef:Eeee Rieka, je gaat toch niet menen dat ik dat ene zinnetje onder Mayra had moeten plaatsen he! Je ontkomt er niet altijd aan om in het beschrijven van een scene ook een opmerking over de andere partij te hebben. Maar ik denk dat je voor wil zijn dat er nu hele verhalen over Mayra ontstaan in dit topic :lolno: Maar zo zijn we niet he, medeforummers???? :crazy:
Nee, ik vond een uniek excuus waarom IK er niet aan gedacht had om te zeggen dat de taxichauffeur ook geroepen had. :lol:
Maar idd, je doet er ons aan denken dat we 't hier verder moeten hebben over Ann. :whistle:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Lol
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Amiche schreef:Ik hoopte zo dat de persoon in de voorgaande auto uit zou stappen en de dames in een lastig parket bracht.
Haha, ja, het moest zo eens een kwaaie geweest zijn met een knuppel in zijn koffer. Ze zouden wel anders piepen dan ! :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:
Amiche schreef:Ik hoopte zo dat de persoon in de voorgaande auto uit zou stappen en de dames in een lastig parket bracht.
Haha, ja, het moest zo eens een kwaaie geweest zijn met een knuppel in zijn koffer. Ze zouden wel anders piepen dan ! :lol:
Ze zouden waarschijnlijk heel hard piepen in elk geval, haha! Zou wel heel leuk geweest zijn inderdaad.. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

er komt eindelijk wat beweging in bij die twee; Ann puscht niet volgens mij, ze heeft alleen goed begrepen dat Mayra even erg verliefd is als zij zelf maar dat ze haar gevoelens van zich af schuift omdat dat nu eenmaal de gemakkelijkste en minst confronterende oplossing is
voor mij mogen de gensters er de volgende weken afspringen :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Soms vraag ik mij af of ik wel naar dezelfde soap zit te kijken :denk:
Ik weet uit wat er gezegd en gedaan wordt dat Ann heel verliefd is op Mayra, maar ik zie echt geen chemie tussen die twee.
Niks, geen verliefdheid, geen verlangen, geen gensters, geen vonkje....

Hoewel ik altijd wel een zekere sympathie gehad heb voor Ann is dit de verhaallijn die mij voor het ogenblik het minst interesseert.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Satine, ik sluit mij daar bij aan. Uit de scenes moet blijkbaar naar voren komen dat Mayra haar gevoelens verdringt en dat zou Ann een vrijbrief geven om zo te pushen. Dat zou ook verklaren waarom Geert daar in meegaat.
Maar uit het spel komt helemaal niets naar voren van Mayras innerlijk leven. Ze heeft geen chemie met wie dan ook. Uit niets blijkt dat ze het echt naar haar zin heeft bij de taxi, dat ze echt voor haar huwelijk wil gaan of dat ze verlangt naar Ann. Ik zie ook niet hoe Ann door dik en dun blijft gaan voor deze vrouw, zeker als je terugdenkt aan Sandrine, die zo echt puur en menselijk was.
0 x
Wallanderjunior
x 435

plezant en boeiend dat we niet allemaal dezelfde mening hebben :razz:

volgens mij heeft Ann Mayra bewust gemaakt van haar geaardheid en ik vind dat ze bij mekaar passen
ik hoop ook dat de gensters er nu ook eens afvliegen :lol:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Toch maar ns opgezocht wat 'gensters' zijn. Ik vind alleen 'gloeiende metaaldeeltjes bij het smeden'. Is het daar dat het vandaan komt? Ander woord voor vonken dus?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Amiche schreef:Toch maar ns opgezocht wat 'gensters' zijn. Ik vind alleen 'gloeiende metaaldeeltjes bij het smeden'. Is het daar dat het vandaan komt? Ander woord voor vonken dus?
Dat klopt.
Gebruik zelf het woord gensters niet maar het is idd een Vlaams woordje voor vonken ;)
Die vonken zie ik ook niet vliegen tussen beiden behalve een beetje in de laatste afleveringen. Zoals ik al eerder hier ergens schreef ook al pusht Ann te hard het is dan toch aan het werken want Mayra kon al eens lachen. Maar verder blijf ik het onrealistisch vinden tussen die twee.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Zelfs nu er een glimlachje afkan, zie ik vooral twee mensen die zich niet goed voelen in hun rol.
Dus ik hoop dat er nog wat chemie tussen die twee komt, want op deze manier is het zoooo saai.
Ik voelde ook een zekere plaatsvervangende schaamte tijdens de 'chauffeur-voor-ons' scène, zo kinderachtig en vooral: zo slecht geacteerd.
0 x
Wallanderjunior
x 435

hopelijk zetten de twee dames nu de handrem af en genieten ze van hun relatie :think: misschien lukt dat beter als ze eerst samen een fles champagne soldaat maken (bevordert de spontaniteit?)
de "kinderachtige" scène vond ik niet zo slecht, iedereen is wel eens in een "zotte" bui en deze zotte bui deed Mayra toch al eens ontspannener glimlachen

alle gekheid op een stokje: ik zie een relatie tussen die twee wel zitten maar dan op voorwaarde dat Mayra niet na een paar weken gaat lopen zoals het vorige lief van Ann ...
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Wallanderjunior schreef: alle gekheid op een stokje: ik zie een relatie tussen die twee wel zitten maar dan op voorwaarde dat Mayra niet na een paar weken gaat lopen zoals het vorige lief van Ann ...
Dat vind ik ook. Hoe lang is het aan geweest met Manon? Sandrine stierf, ze hadden nog geen jaar een relatie. Barbara verdween ook. Ann verdient een beetje geluk in de liefde. En het eerste lesbisch huwelijk in een Vlaamse soap (denk ik), zou ook mooi zijn. :razz: ;)
0 x
Gesloten