Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Peggy moet maar eens leren te zwijgen. Ze beseft zelf toch ook wel dat alles nu nog heel gevoelig ligt bij Waldek. Als ze zich nu eens koest zou houden de eerste dagen / weken, maar nee ze moet er altijd haar grote kwebbel tussen slaan.Lazylady schreef:Nu gaat hij echt te ver... Heel kinderachtig.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 1
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Wat ligt er bij Peggy gevoelig? Dat ze niet nagedacht heeft voor ze deed wat ze deed? 

0 x
-
- x 435
Ok, dat klopt misschien. Met Waldek erbij was het misschien niet bepaald verstandig haar mond open te doen... maar ik denk echt dat ze het meende, van die orgaandonatie.Crackers schreef:Peggy moet maar eens leren te zwijgen. Ze beseft zelf toch ook wel dat alles nu nog heel gevoelig ligt bij Waldek. Als ze zich nu eens koest zou houden de eerste dagen / weken, maar nee ze moet er altijd haar grote kwebbel tussen slaan.
Verder vind ik Peggy de laatste tijd ook maar zielig overkomen hoor. Alleen is Waldek wel heel hard. Ook al heeft Peggy een fout gemaakt, ze heeft dit nooit gewild.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vind niet dat Peggy een fout heeft gemaakt. Kasper wel. Wat had hij trouwens in de Noorderzon te zoeken na sluitingstijd???Lazylady schreef:Crackers schreef: Verder vind ik Peggy de laatste tijd ook maar zielig overkomen hoor. Alleen is Waldek wel heel hard. Ook al heeft Peggy een fout gemaakt, ze heeft dit nooit gewild.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Peggy was wel in het bezit van een verboden wapen. Dus ze heeft wel degelijk een fout gemaakt.
Maar dit is het topic van Waldek.

Maar dit is het topic van Waldek.

0 x
-
- Poster rang 5
maar toch, als ze een beetje psychologisch inzicht heeft weet ze toch dat ze Waldek momenteel alleen maar gaat provoceren door iets aan die koffietafel te zeggen. Ook bedoelt ze het goed met die orgaandonatie, alles wat ze nu zegt zal toch in het verkeerd keelgat schieten bij Waldek.Lazylady schreef:Ok, dat klopt misschien. Met Waldek erbij was het misschien niet bepaald verstandig haar mond open te doen... maar ik denk echt dat ze het meende, van die orgaandonatie.Crackers schreef:Peggy moet maar eens leren te zwijgen. Ze beseft zelf toch ook wel dat alles nu nog heel gevoelig ligt bij Waldek. Als ze zich nu eens koest zou houden de eerste dagen / weken, maar nee ze moet er altijd haar grote kwebbel tussen slaan.
Verder vind ik Peggy de laatste tijd ook maar zielig overkomen hoor. Alleen is Waldek wel heel hard. Ook al heeft Peggy een fout gemaakt, ze heeft dit nooit gewild.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik hen het twee keer gezien, maar niet verstaan. Wat zei Waldeck nou eigenlijk tegen Peggy, toen ze zei dat ze ook orgaandonor zou worden? Het kwam nogal aan, geloof ik.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Lang leve de ondertiteling.
Ik denk dat het was à la "Jij hebt lef om dat zeggen."

Ik denk dat het was à la "Jij hebt lef om dat zeggen."
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 5
en of ze denkt haar geweten daarmee te sussen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Hij vroeg of ze zo haar geweten wilde sussen. Ik had het ook niet verstaan maar vermits ik het opgenomen had heb ik dat nog eens bekeken met ondertiteling.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Dat Waldek verdriet heeft is te begrijpen, maar dat hij Peggy alles verwijt zal te wijten zijn aan zijn Slavische ziel zeker?Amiche schreef:Dit konflikt is van begin af aan onlogisch. Kasper heeft heel veel fout gedaan...
Zijn 'zoon' was altijd al een 'boefje', promoveerde van inbreker tot drugsdealer die zelfs de eigen omgeving aan het snuiven zette en zijn 'entree' in de Noorderzon (die hem zijn leven kostte) wat niet al te koosjer.
Peggy, die - is Waldek dat vergeten? - verkracht werd door een stalker in haar eigen zaak, had geen ongelijk, hoewel zij misschien zou mogen camera's zetten om eerst te zien wie binnenkomt en het trapje afdaalt. Wat indien het Julia was geweest die bv. haar paraplu vergeten was?
Een stevige sessie met een psycholoog kan misschien helpen, voor Waldek en voor Peggy (en als ik Peggy was zou ik even verhuizen).
Laatst gewijzigd door Peter Jansens op za 13 okt 2012, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.