ik vond het niet slecht geacteerd maar ik heb toch ook gelachen en ben de dames daarvoor ook dankbaar
ze moeten nog wat oefenen he

Ze moeten nog oefenen? Dit zijn toch beide al lang geen groentjes meer wat acteren betreft?Wallanderjunior schreef:de lachspieren moeten we tenslotte ook in goede conditie houden he,, anders worden we hier allemaal zuurpruimen
![]()
ik vond het niet slecht geacteerd maar ik heb toch ook gelachen en ben de dames daarvoor ook dankbaar
ze moeten nog wat oefenen he, misschien lukt het beter als marianne niet als een duivel uit een doosje kan komen binnenvallen in de spreekkamer (wat ze volgens mij al te vaak doet
)
Het is begonnen met de 'brand'satine schreef:Ik vond het ook slecht geacteerd, heel slecht zelfs.
Bijna zo slecht als Geert toen hij Marianne 'opving' eerder deze week.
Dit viel mij echt tegen, het zijn toch allemaal mensen die al in hun rol gegroeid zijn, op Mayra na dan.
Maar sommige scènes zijn zo ontzettend amateuristisch de laatste tijd....
Ik denk dat de regisseur ziek of op vakantie is.
Ik hoop ook dat ze nu eindelijk kiest voor Ann. Volgens het filmpje na de aflevering zou Mayra weer gaan twijfelenWallanderjunior schreef:de regisseur is toch niet in rook opgegaan in die brand, mag ik hopen ...
terug naar topic, Mayra dus ...
ben benieuwd of ze volgende week al een beslissing zal nemen over haar toekomst: met Ann of met Guy
(volgens mij zal ze met Ann de beste keuze maken, zal niet altijd gemakkelijk zijn want ze krijgt er meteen een dochter bij die ze samen moeten opvoeden, allebei een job met onregelmatige werkuren, een schoonmoeder die je soms liever aan de kapstok hangt, ... maar ik denk dat Ann en Mayra dit allemaal kunnen bolwerken)
Idd, zo'n houterig acteerwerk van "Geert". En dan bedoel ik echt het acteerwerk, weet ook wel dat hij houterig personage moet spelen. Is een personage waar ik ook niet echt rouwig zal om zijn als het ooit geschrapt wordtsatine schreef:Ik vond het ook slecht geacteerd, heel slecht zelfs.
Bijna zo slecht als Geert toen hij Marianne 'opving' eerder deze week.
Ok de chemie mist misschien nog wat maar wat niet is kan nog komensatine schreef:Ann was toch ook hetero voor ze verliefd werd op Manon?
Dus eigenlijk hebben we dit al eens gezien, het enige verschil is dat de nieuwe vlam nu nog in een relatie zit.
Maar de acteerprestaties storen mij meer en meer.
Lichaamstaal en zo kloppen ook nooit.
Als Mayra bij Guy is, zijn haar ogen smokey opgemaakt, kijkt ze supervrouwelijk, haar stem is heel zacht en lief, verleidelijk bijna - terwijl dit toch de man is die ze eigenlijk beu is.
En bij Ann staat ze daar gespannen, afwachtend, verheft haar stem om het minste, is kortaf.....
Ik zie nog altijd geen sprankels, geen vonken, zelfs niet de minste chemie - niks.
Zelfs niet (of beter: zeker niet) bij de tijgersprong.![]()
Mij overtuigt ze zeker niet en dat heeft niks met hun geaardheid te maken.
Voilasatine schreef:Ik hoop het! Ze verdienen het en dan vooral Ann - Mayra, daar moet ik nog aan wennen.
Maar misschien wordt ze wel zachter eens ze gevonden heeft wat ze zocht en dat ook aanvaardt.
aha dat klinkt al optimistischinterrupted schreef:Voilasatine schreef:Ik hoop het! Ze verdienen het en dan vooral Ann - Mayra, daar moet ik nog aan wennen.
Maar misschien wordt ze wel zachter eens ze gevonden heeft wat ze zocht en dat ook aanvaardt.wat nog niet is kan nog komen.
Wallanderjunior schreef:aha dat klinkt al optimistischinterrupted schreef:Voilasatine schreef:Ik hoop het! Ze verdienen het en dan vooral Ann - Mayra, daar moet ik nog aan wennen.
Maar misschien wordt ze wel zachter eens ze gevonden heeft wat ze zocht en dat ook aanvaardt.wat nog niet is kan nog komen.
laten we de dames wat tijd geven om open te bloeien