Laura en Xsarie ergerden me ook
Personage waar ik mij het meest aan erger
-
evelien
- Nog geen rang
-
petra3
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ergeren is misschien een "groot" woord ma ik ben toch content dat die Stanny deruit is
.
0 x
***www.koendebouw.be***
-
Absolutt R.W.
- Nog geen rang
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Eva, Sofie, Femke ..... zijn de personages waar ik me het meest aan erger.
Telkens Eva haar goesting niet krijgt begint ze krokodillentranen te wenen, omdat ze weet dat dat altijd werkt bij de mannen, en zeker bij zo'n vijg als Maarten.
(nu ja, het is niet echt 'haar goesting', het gaat om de toekomst van Nandje, kleine nuancering).
Telkens Eva haar goesting niet krijgt begint ze krokodillentranen te wenen, omdat ze weet dat dat altijd werkt bij de mannen, en zeker bij zo'n vijg als Maarten.
(nu ja, het is niet echt 'haar goesting', het gaat om de toekomst van Nandje, kleine nuancering).
0 x
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
-
achiel
- Nog geen rang
idd die jenny kan soms zo opgewekt doen en dan praat ze zo kinderlijk en dan van die onozel dingen zeggen waar ze dan groen me lacht.
en nog een personage waar ik me aan erger is nancy gewoon omdat die dom is net zoals in de tijd toen felicienne er was daar erger ik mij zooooooooo aan he. Waarom toch domme mensen in de serie schrijven?
en nog een personage waar ik me aan erger is nancy gewoon omdat die dom is net zoals in de tijd toen felicienne er was daar erger ik mij zooooooooo aan he. Waarom toch domme mensen in de serie schrijven?
0 x
-
achiel
- Nog geen rang
-
frank
- Poster rang 4

jij kijkt toch ook naar thuis ?achiel schreef:kijken domme mensen niet naar familie of wittekerke?sisken schreef:omdat er ook domme mensen kijken en die moeten zich met iemand kunnen identificeren heachiel schreef: Waarom toch domme mensen in de serie schrijven?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
koetje36
- Poster rang 1

-
frank
- Poster rang 4

z'n bezit niet, maar t was voor hem ook niet de meest ideale manier om te weten te komen dat z'n lief met een ander aan t smossen is.koetje36 schreef:Aan wie ik mij het meest erger. Wel aan Sam.
Die denkt dat Femke zijn bezit is. Als het hem uitkomt hebben ze een relatie en als het hem dan weer niet uitkomt dan hebben ze geen relatie.
Ik vind da Femke da eens goed heeft opgelost.
Alé, komaan, Sam ging mee naar de cinema...![]()
![]()
Dus z'n reactie was wel te begrijpen.
Wel grappige reactie van die Wim toen ie begon te beseffen dat hij een koppel uit elkaar aan het halen was.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.