Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Re: Peter Vlerick
En Nancy haar reactie als haar dochter met een notaris vrijt
heb al wel willen merken dat ze precies al iets in de gaten heeft.
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik ben nu vooral heel nieuwsgierig naar Marainne's reactie als die wat in 't snuiteke zal krijgen!Willy Crevits schreef:En Nancy haar reactie als haar dochter met een notaris vrijtheb al wel willen merken dat ze precies al iets in de gaten heeft.
De notaris die bijna familie was van haar, die nu iets zou beginnen met marginaaltje Femke!
En haar kuisvrouw die mogelijks een notaris als schoonzoon kan krijgen in haar plaats!!!!
Go Peter Go en doe dat VOORAL op 't feest in 't bastion van de Bastiaensens!!!
:party: :party: :party: :party: :party:
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Ze zullen wel een koppel worden, maar om dit te laten zien voor de ogen van de Bastiaensen... Zo dom zal ons Peterke wel niet zijn hè
Zou het niet nog wat gevoelig liggen met Sofie enzo...
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk ook niet dat dat al direct op dat feest gaat gebeuren. Dat zou inderdaad misschien een beetje vlug zijn.. Overigens verwacht ik niet dat Eric en Martine er problemen mee gaan hebben uiteindelijk, aangezien zij Femke nu natuurlijk als lokale heldin beschouwen.
Maar Marianne zal waarschijnlijk op z'n minst vreemd opkijken als ze er uiteindelijk achter komt
(en dan druk ik me nog voorzichtig uit
)
Maar Marianne zal waarschijnlijk op z'n minst vreemd opkijken als ze er uiteindelijk achter komt
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
basse classe verenigt zich met high society !Christel schreef:Ik denk ook niet dat dat al direct op dat feest gaat gebeuren. Dat zou inderdaad misschien een beetje vlug zijn.. Overigens verwacht ik niet dat Eric en Martine er problemen mee gaan hebben uiteindelijk, aangezien zij Femke nu natuurlijk als lokale heldin beschouwen.
Maar Marianne zal waarschijnlijk op z'n minst vreemd opkijken als ze er uiteindelijk achter komt(en dan druk ik me nog voorzichtig uit
)
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Rieka
- x 435
En zo ontstaat dan the middle class, (aangenomen dat er kinderen zouden van komen)?daffy duck schreef:basse classe verenigt zich met high society !Christel schreef:Ik denk ook niet dat dat al direct op dat feest gaat gebeuren. Dat zou inderdaad misschien een beetje vlug zijn.. Overigens verwacht ik niet dat Eric en Martine er problemen mee gaan hebben uiteindelijk, aangezien zij Femke nu natuurlijk als lokale heldin beschouwen.
Maar Marianne zal waarschijnlijk op z'n minst vreemd opkijken als ze er uiteindelijk achter komt(en dan druk ik me nog voorzichtig uit
)
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
Maar zo op het eerste zicht....wat een lieve schoonma zal Femke krijgen. Ik wil direct tekenen .....daffy duck schreef:![]()
![]()
![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het ziet er inderdaad veelbelovend uit voor haar. Denk dat veel mensen direct willen tekenendaffy duck schreef:Maar zo op het eerste zicht....wat een lieve schoonma zal Femke krijgen. Ik wil direct tekenen .....daffy duck schreef:![]()
![]()
![]()
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik pas, ik vertrouw dat mens voor geen haar!daffy duck schreef:Maar zo op het eerste zicht....wat een lieve schoonma zal Femke krijgen. Ik wil direct tekenen .....daffy duck schreef:![]()
![]()
![]()
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ja.. volgens mij heeft die duistere kantjes.Rieka schreef: Ik pas, ik vertrouw dat mens voor geen haar!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Een Mathilde 2.0 ?Luc schreef:Ja.. volgens mij heeft die duistere kantjes.Rieka schreef: Ik pas, ik vertrouw dat mens voor geen haar!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
Zou kunnen...de tijd zal het uitwijzen. Voor mij is het nu effentjes een verademing in het schoonmoeder departement !Rieka schreef:Ik pas, ik vertrouw dat mens voor geen haar!daffy duck schreef:Maar zo op het eerste zicht....wat een lieve schoonma zal Femke krijgen. Ik wil direct tekenen .....daffy duck schreef:![]()
![]()
![]()
Maar het kan verkeren verklaarde Bredero en hij heeft al meermaals gelijk gekregen !
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ik denk niet dat ze zo extreem is, maar ik denk dat ze wel sluw is.lord F. schreef:Een Mathilde 2.0 ?Luc schreef:Ja.. volgens mij heeft die duistere kantjes.Rieka schreef: Ik pas, ik vertrouw dat mens voor geen haar!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben... Helemaal vertrouwen doe ik haar in elk geval ook niet.Luc schreef:Ik denk niet dat ze zo extreem is, maar ik denk dat ze wel sluw is.lord F. schreef:Een Mathilde 2.0 ?Luc schreef:Ja.. volgens mij heeft die duistere kantjes.Rieka schreef: Ik pas, ik vertrouw dat mens voor geen haar!
0 x