Hoezo, te oud?Mlies schreef:Ja, dat weet ik, maar 't blijft toch nog zielig...
En is Peter nu net niet ietsje te oud voor Sofie

Ze heeft nog een crush gehad op Swerts, die was nog ouder

Vind ik ook! Toch ook even dit rechtzetten, ik zei dat de eerste tekens van jaloezie er waren, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet goed vind hoe ze geert op zijn plaats zette! Bravo voor Ann omwille van dat!! Ik kijk voor de rest ook uit naar wat zal komen.. Ik hoop dat er een soort bom ontploft, dan is er weer iets om naar uit te kijken e...Mlies schreef:Inderdaad, wie weet. Ik kijk er wel al naar uit
Ik vind persoonlijk dat Ann héél goed geëvolueerd is. Heb haar graag op deze manier!
Ben ik het ook mee eens! Geert zal wel in zijn nopjes zijn dan... Maar toch vind ik Ann en Sandrine nog steeds een schattig koppeltje, dus hoop dat ze samen blijven. Maar zoals je bij spoilers kan lezen zal dat wel het geval zijn. Aangezien Sofie iets gaat beginnen met Peter. Kijk uit naar wat er volgen zal deze en komende weken!marieke schreef:hopelijk niet, want dat is zoals al gezegd clicé en dacht juist da Thuis clichés probeerden te doorbreken. Zou trouwnes ook stom zijn , want dan zouden de spanningen tussen sandrine en geert afnemen, en ik vind dat wel een leuke verhaallijn.
Mieke schreef:Waarom maakt Ann er zo'n probleem van dat Sandrine biseksueel is. Nu is ze zo jaloers op een andere man, maar als Sandrine gewoon lesbisch zou zijn moet Ann dan ook jaloers zijn op alle andere vrouwen![]()
Ze overdrijft wel ferm ze, en als ik Sandrine was had ik allang gekozen![]()
Ja - Marianne komt altijd goed bij me over, maar hier getuigde ze toch wel van supernaïviteit. Of vindt ze het wel leuk om wat olie op het vuur te gooien? Zou me niet verbazen, want ze doet het ook met de Jooozef en ons aller Aisha. Haha, samen met Yvette is Marianne toch mijn favoriete personage.Christel schreef: En Smeekens is in gedachten al een huwelijk tussen Peter en Sandrine aan het plannen..Het valt me toch wel een beetje tegen eigenlijk dat niemand daar door lijkt te hebben waarom hij dat nieuws van Sandrine's biseksualiteit zo goed opvat..
![]()