Ann en Sandrine

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mlies schreef:Ja, dat weet ik, maar 't blijft toch nog zielig...
En is Peter nu net niet ietsje te oud voor Sofie :P
Hoezo, te oud? :P
Ze heeft nog een crush gehad op Swerts, die was nog ouder :wink:
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Haha ja, dat is ook juist!
Neen, maar ik denk dat die toch wel redelijk wat verschillen in leeftijd. Al weet ik niet hoe oud Peter moet zijn in de serie? Ik veronderstel iets als Ann, dus toch al over de 30 en Sofie is iets van een 22 veronderstel ik, misschien zelfs jonger, dus dat is toch al een leeftijdverschil dat kan tellen hé :D
0 x
Runaway Dreamer
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Vind je ?

Iets anders : de actrice die Dorien speelt, is in t echt al 29.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef:Vind je ?

Iets anders : de actrice die Dorien speelt, is in t echt al 29.
en dat heeft iets met Ann en Sandrine te maken ? ;)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mlies schreef:Inderdaad, wie weet. Ik kijk er wel al naar uit :P
Ik vind persoonlijk dat Ann héél goed geëvolueerd is. Heb haar graag op deze manier!
Vind ik ook! Toch ook even dit rechtzetten, ik zei dat de eerste tekens van jaloezie er waren, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet goed vind hoe ze geert op zijn plaats zette! Bravo voor Ann omwille van dat!! Ik kijk voor de rest ook uit naar wat zal komen.. Ik hoop dat er een soort bom ontploft, dan is er weer iets om naar uit te kijken e... :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Is er gisteren 22/11 nog iets meer gebeurt op die receptie dan alleen dat over dat ann op marianne begint te lijken als ze zat is ? Volgende week wordt al wat leuker, veel Ann en Sandrine en een beetje drama! woehoeew:D
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ja en Sandrine zou bi-seksueel zijn, cliché :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

hopelijk niet, want dat is zoals al gezegd clicé en dacht juist da Thuis clichés probeerden te doorbreken. Zou trouwnes ook stom zijn , want dan zouden de spanningen tussen sandrine en geert afnemen, en ik vind dat wel een leuke verhaallijn.
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

marieke schreef:hopelijk niet, want dat is zoals al gezegd clicé en dacht juist da Thuis clichés probeerden te doorbreken. Zou trouwnes ook stom zijn , want dan zouden de spanningen tussen sandrine en geert afnemen, en ik vind dat wel een leuke verhaallijn.
Ben ik het ook mee eens! Geert zal wel in zijn nopjes zijn dan... Maar toch vind ik Ann en Sandrine nog steeds een schattig koppeltje, dus hoop dat ze samen blijven. Maar zoals je bij spoilers kan lezen zal dat wel het geval zijn. Aangezien Sofie iets gaat beginnen met Peter. Kijk uit naar wat er volgen zal deze en komende weken!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Waarom maakt Ann er zo'n probleem van dat Sandrine biseksueel is. Nu is ze zo jaloers op een andere man, maar als Sandrine gewoon lesbisch zou zijn moet Ann dan ook jaloers zijn op alle andere vrouwen :?

Ze overdrijft wel ferm ze, en als ik Sandrine was had ik allang gekozen :twisted: :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Waarom maakt Ann er zo'n probleem van dat Sandrine biseksueel is. Nu is ze zo jaloers op een andere man, maar als Sandrine gewoon lesbisch zou zijn moet Ann dan ook jaloers zijn op alle andere vrouwen :?

Ze overdrijft wel ferm ze, en als ik Sandrine was had ik allang gekozen :twisted: :lol:
:lol:

Ik begrijp ook niet goed waarom Ann zo jaloers is. Van de ene kant is het natuurlijk zo dat Ann nu dubbel zoveel concurrentie krijgt (bij wijze van spreken) nu Sandrine zowel op mannen als op vrouwen valt. Maar van de andere kant doet geaardheid toch niet zoveel ter zake als je mekaar graag ziet zou je denken. Dan maakt het niet uit waarop de ander valt, want hij/zij heeft allang gekozen. Wat dat betreft veranderd er toch niet zoveel zou je denken. Toch niet direct in ieder geval, en er lijkt dus ook geen reden om zo jaloers te zijn als Ann nu is vind ik... :?

En Smeekens is in gedachten al een huwelijk tussen Peter en Sandrine aan het plannen.. :roll: Het valt me toch wel een beetje tegen eigenlijk dat niemand daar door lijkt te hebben waarom hij dat nieuws van Sandrine's biseksualiteit zo goed opvat.. :? ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Of moet je het zo bekijken dat voor een lesbienne het even schokkend is dat haar lief bi-seksueel is als voor een hetero-man te ontdekken dat z'n vriendin bijvoorbeeld ook op de vrouwen valt ? :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Christel schreef: En Smeekens is in gedachten al een huwelijk tussen Peter en Sandrine aan het plannen.. :roll: Het valt me toch wel een beetje tegen eigenlijk dat niemand daar door lijkt te hebben waarom hij dat nieuws van Sandrine's biseksualiteit zo goed opvat.. :? ;)
Ja - Marianne komt altijd goed bij me over, maar hier getuigde ze toch wel van supernaïviteit. Of vindt ze het wel leuk om wat olie op het vuur te gooien? Zou me niet verbazen, want ze doet het ook met de Jooozef en ons aller Aisha. Haha, samen met Yvette is Marianne toch mijn favoriete personage.

Anne is en blijft toch maar een seut. ze mag dan wel een dokter zijn, maar mentale rijpheid ontbreekt haar volledig. Hoe ze jaloers reageerde na dat feestje, hoe ze haar moeder soms aanpakt, hoe ze als een tiener staat te zoenen in de keuken - soms lijkt Kasper zelfs volwassener en dat wil toch veel zeggen.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Lol, wat wel grappig is: in de herhalingen van gisterenmiddag spoorde Marianne Ann aan om haar wat sexy'er en vrouwelijker te kleden "kijk toch eens hoe gij erbij loopt" en "straks zijt ge oud en wil niemand u" :lol: :lol:
Ook probeerde ze Ann aan Michael te koppelen..

Ma soit, ik vond het wel mooi hoe Sandrine zei dat men niet kiest van wie m'n houdt, man of vrouw.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Voor Geert is het idd goed nieuws, hij ziet zijn dochter al getrouwd met Peter Vlerinck, ipv met Ann !!!!!

:shock:
0 x
Gesloten