Eva

Gesloten
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

satine schreef:Ik begrijp dit niet zo goed, Maarten heeft toch een degelijke job?
Er wordt niets over gezegd, maar blijkbaar hééft hij wel een job, zelfs een waar hij regelmatig voor naar het buitenland moet.

En zich dan op deze manier door zijn moeder voor haar kar laten spannen, de looser!!!!!

En dan wordt er gezegd dat Eva een simpele is! :roll:

(en zo zijn we weer ontopic) :wink:
Eva is simpel....
punt
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

en dat punt wordt door de aflevering van gisteren nog maar eens bevestigd...

Maarten mag haar weer naar het werk voeren

hoe lief :roll: :roll: :roll: :roll:

en dan haar gezicht toen martine haar onder haar voeten gaf...

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mette Marit schreef: en dan haar gezicht toen martine haar onder haar voeten gaf...
*HUH?*

'k heb een stuk gemist, denk ik :?
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

satine schreef:
Mette Marit schreef: en dan haar gezicht toen martine haar onder haar voeten gaf...
*HUH?*

toen Martine zei dat ze niet veel moeite ging moeten oden om Werner te krijgen omdat het toch zo goed als gedaan is tussen hen...

Ok twas niet echt onder haar voeten geven maar vriendelijk was ze toch ook niet...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mette Marit schreef:
satine schreef:
*HUH?*

toen Martine zei dat ze niet veel moeite ging moeten oden om Werner te krijgen omdat het toch zo goed als gedaan is tussen hen...

Ok twas niet echt onder haar voeten geven maar vriendelijk was ze toch ook niet...
Ik vond dat vooral Martine zich daar hopeloos belachelijk maakte - ik vond dat Eva eerder een gezicht trok van 'wat moet ik daar nu weer mee'
:wink:
uiteindelijk heeft Werner aan Eva gevraagd om daar terug te komen werken, en niet omgekeerd - Martine stelde zich daar wel wat aan (en dan verlies je sowieso op voorhand - ze moet trouwens zelf niks zeggen he, ze kan opeens niet genoeg bij Eric zijn!)

en wat is oden? :oops: :P :lol:
0 x
Sylvieke!
Nog geen rang

Bericht door Sylvieke! »

satine schreef:
Mette Marit schreef:
satine schreef:
*HUH?*

Ik vond dat vooral Martine zich daar hopeloos belachelijk maakte - ik vond dat Eva eerder een gezicht trok van 'wat moet ik daar nu weer mee'
:wink:
uiteindelijk heeft Werner aan Eva gevraagd om daar terug te komen werken, en niet omgekeerd - Martine stelde zich daar wel wat aan (en dan verlies je sowieso op voorhand - ze moet trouwens zelf niks zeggen he, ze kan opeens niet genoeg bij Eric zijn!)

en wat is oden? :oops: :P :lol:
doen ;)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Sylvieke! schreef:
satine schreef: en wat is oden? :oops: :P :lol:
doen ;)
nee toch? :lol: :wink:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Eva en Werner terug samen en dat ze het samen maar afbollen naar een heel ver land :twisted:
Maar dat betekent wel dat we dan ook "verlost" gaan zijn van Maarten en Mathilde :( :(
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Ik denk het eigenlijk niet, want het zijn hoofdpersonages, Mathilde komt zelfs in de begingeneriek.
En ze zeiden bij Eén toch dat er geen andere hoofdpersonages zouden vertrekken tot eind seizoen 2007-2008.
Dus Maarten zou bv. iets kunnen beginnen met Dorien, zo zijn we zeker dat zij er tenminste nog inblijft, dan houdt Thuis toch nog een beetje kwaliteit..

Voor alle duidelijkheid, die laatste zin is ironisch bedoeld...
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

aaaahhh zwijg me over Dorien, zo'n irritant kind :evil:

Mjah ik zie gewoon niet in wat Mathilde nog doen in de reeks als Eva weg is. Ma ik hoop dat ze mag blijven ze! :D
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Nicolaske schreef:Ik denk het eigenlijk niet, want het zijn hoofdpersonages, Mathilde komt zelfs in de begingeneriek.
En ze zeiden bij Eén toch dat er geen andere hoofdpersonages zouden vertrekken tot eind seizoen 2007-2008.
Nee, eind dit seizoen verdwijnen ook Mathilde en Maarten uit Thuis. Dat is al bekend gemaakt.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

't staat hier wel vol spoilers he!
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Eva liet haar gisteren weer van haar schoonste kant zien!

Da kind heeft nog nooit van een borstel gehoord zeker???

Ze weet twee seconden dat Werner weer vrijgezel is en ze begint weeral te twijfelen en te piekeren!
Ze liet zo uitschijnen dat ze samen met Werner en Nand een normaal leven zou leiden, alle ik versta mij niet aan dat kind maar tzal wel aan mij liggen
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mette Marit schreef:Eva liet haar gisteren weer van haar schoonste kant zien!

Da kind heeft nog nooit van een borstel gehoord zeker???

Ze weet twee seconden dat Werner weer vrijgezel is en ze begint weeral te twijfelen en te piekeren!
Ze liet zo uitschijnen dat ze samen met Werner en Nand een normaal leven zou leiden, alle ik versta mij niet aan dat kind maar tzal wel aan mij liggen
tja, de relaties van andere mensen is soms onbegrijpelijke materie 8)
0 x
joke
Nog geen rang

Bericht door joke »

pff, ik heb, of liever had , niets tegen Eva maar vandaag irriteerde ze mij mateloos :!: Hoe onozel stond die daar nu met haar broodje, grote ogen, precies een debiel :roll: sorry hoor, pffff en dan dat eeuwige schoudertje bloot, van ' ik wil maar kan niet' ,pfffffffff
0 x
**IK BEN EEN GELUKKIG MENS !!!**

Afbeelding
Gesloten