Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Dokter Smeekens

Bericht door satine »

Crackers schreef:
zizi schreef:Ik vind dat die Geert nog altijd even slecht acteert, zo zijn tekst 'aflezen', komt totaal niet natuurlijk over!
Ik denk dat dat zijn rol is, hij moet zo stijf en stug overkomen, Peter Rouffaer speelt nu eenmaal de rol van geleerde wijze dokter.
Ik dacht dat hij een stuk tuingereedschap speelde :oops: :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:
zizi schreef:Ik vind dat die Geert nog altijd even slecht acteert, zo zijn tekst 'aflezen', komt totaal niet natuurlijk over!
Ik denk dat dat zijn rol is, hij moet zo stijf en stug overkomen, Peter Rouffaer speelt nu eenmaal de rol van geleerde wijze dokter.
Ja, en vroeger heeft hij al gans andere rollen gespeeld waarin hij iets minder stijf overkomt. :)
eens op YouTube rondgekeken >> http://www.youtube.com/watch?v=aHcWFZD-MIg

wel grappig om nu eens terug te zien, zeker omdat er nog een brave "Flik" meespeelt in die scene. :lol:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

:laughing-rolling:
"Smeekens" met een ooglapje! Zou wel leuk zijn... Marianne mag dan wel uitkijken! :mrgreen: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef::laughing-rolling:
"Smeekens" met een ooglapje! Zou wel leuk zijn... Marianne mag dan wel uitkijken! :mrgreen: ;)
en toen werd hij dus getypecast. :lol:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Eigenlijk raar dat Smeekens het kan uithouden met Marianne. :!:
De laatste tijd heeft hij ook geen vat meer op haar. :problem:
Hij geeft zelfs geen opmerkingen meer bij al haar plannen. :eh:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Ik vind dat ook echt heel vreemd. Het enige wat hij daar nog doet is een beetje rondlopen, af en toe lichtjes afkeurend reageren als Ann over Mariannes gedrag begint, en Peggy blijkbaar geweldig helpen als wij het niet zien. Als je niet zou weten dat hij en Marianne getrouwd zijn, dan zou het je zo ook niet meer opvallen eigenlijk.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ja Christel, dat was precies wat ik had zitten bedenken. Hij was ooit zo aktief met Marian 'begeleiden' en 'afleiden' en nu heeft de goede man amper nog tekst. Hebben jullie al gemerkt dat ie ook helemaal niet meer kookt? Heel raar. En over dat Peggy helpen .. nou dat vind ik wel goed waardeloos. Als huisarts verwijs je door en ga je geen therapeutje spelen. En hij was ook nog ns heel confronterend op een manier dat menig psycholoog de tenen zou doen krommen. Ze moest onder ogen zien dat het allemaal haar eigen schuld was ... nou ja! En als stiefvader van haar partner en stiefopa van haar dochter is hij wel de laatste om met haar te gaan zitten. De medische ethiek is daar ver te zoeken, ha ha.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amiche schreef:En als stiefvader van haar partner en stiefopa van haar dochter is hij wel de laatste om met haar te gaan zitten. De medische ethiek is daar ver te zoeken, ha ha.
Heel belachelijk inderdaad. Maar dat was het feit dat hij het volkomen eens was met die adoptie ook al vind ik. Een dokter die het prima vindt dat zijn collega het kind van een patiënte en dorpsgenote adopteert...het moet niet gekker worden! :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door martha »

Ik dacht eerst dat Geert een wandelstok meehad, bleek dat de paraplu van Marianne te zijn :lol:
0 x
lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

Vreemd dat Geert mee was op prospectie in de 'zus en zo',niks voor hem om gelijk marianne daar te gaan koekeloeren,hij doet gewoon mee :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Geert is een echte sloef geworden en dat vind ik heel jammer.
Marianne zou gerust wat meer weerwerk mogen krijgen dan dat haar man als een poedeltje (met of zonder stok/plu :lol: ) braaf naast haar loopt.

Of heeft Geert misschien een lobotomie gehad, iets waar wij niets van afweten? :denk:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:Geert is een echte sloef geworden en dat vind ik heel jammer.
Marianne zou gerust wat meer weerwerk mogen krijgen dan dat haar man als een poedeltje (met of zonder stok/plu :lol: ) braaf naast haar loopt.

Of heeft Geert misschien een lobotomie gehad, iets waar wij niets van afweten? :denk:
zo'n schoothondje was hij vroeger inderdaad niet, merkwaardig ... hij mag blijkbaar niet meer blaffen, alleen nog kwispelen (voor zover het in het kraam van baasje past natuurlijk) :roll:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik snap ook niet waarom Geert haar zo weinig tegengas geeft. Hij accepteert alles wat ze doet. Oké in de liefde moet je soms dingen van elkaar accepteren maar ook Geert huppelt als een mak lammetje achter haar aan. Tom ook al... nog even en Marian kan geitenhoedster worden. :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Kwast schreef:Ik snap ook niet waarom Geert haar zo weinig tegengas geeft. Hij accepteert alles wat ze doet. Oké in de liefde moet je soms dingen van elkaar accepteren maar ook Geert huppelt als een mak lammetje achter haar aan. Tom ook al... nog even en Marian kan geitenhoedster worden. :boo:
daar zit wel iets in, Marianne heeft ook nog bewezen dat ze kan mekkeren als geen ander (of moeten we die hysterische aanval voor de b & b anders interpreteren? :mrgreen: )
arme Geert, hoe houdt hij dat eigenlijk vol? Doet hij stiekem joga of schrijft hij zichzelf kalmeringspillen voor? :mrgreen:
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ik vond het wel grappig toen Marianne te weten kwam wat er voordien in de B&B gebeurd is. En Geert was daar precies nogal goed van op de hoogte. :roll: - dat kunnen ze misschien ooit nog eens gebruiken, om zijn onkreukbare imago een deuk te bezorgen.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Gesloten