Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door ranske »

Als An haar moeder buitengooit is al erg. Het is niet nodig haar dat er extra in te wrijven met geflikflooi
op de sofa van Marianne want " Ann doet wat ze wil 't is haar huis " terwijl Marianne er woont.
Dus omdat het haar huis is mag ze haar moeder verder kapotmaken met deze nachtelijke scenes.
Ook Courtois uitnodigen in het atelier en hij door de living moet passeren. Hoe genant !

Had die atelier dan toch geen buitendeur ? Kurt kwam precies toch langs daar binnen.
't Zou me niet verbazen dat zelfs een man als Courtois verveeld zit met de bitterheid van die twee.
Hij ziet dat het niet normaal meer is om zo de zaken over de top te drijven. Dat keert zich tegen hen.

Trouwens, is dat huis niet verbouwd boven voor hun privé ? Dan luidruchtig dronken thuiskomen is ook
om Marianne te laten voelen dat zij lucht is. Juist, Ann is 'n dweil, ne vozen dweil zegt men bij ons.

Waar staat het geschreven omdat het haar huis is zij daarom Marianne kapot mag maken ?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

moest ik te weten komen dat mijn huisarts veel op café gaat en dronken thuiskomen, en dat midden in de week, mijn vertrouwen zou toch wel een ferme knauw krijgen :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ann gedraagt zich zelf als een klein kind door Nancy zo als een hond te behandelen!!!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu is het zelfs al onaanvaardbaar voor een koppel om in hun eigen zetel met elkaar te knuffelen. Ik zie echt niet in hoe ze haar moeder "kapot maken" door verliefdheid jegens elkaar te tonen. :roll: Ik kan echt begrijpen waarop ze niet langer onder één dak willen wonen met Marianne. Ze hebben gewoon geen moment rust. Neem nu gisteren. Stond Marianne daar weeral. Wat kwam die daar in hemelsnaam nu weeral doen? Kan die nu echt niet voor één keer in haar bed blijven liggen! :angry-jumpinganger: Is hare Geert niet interessant genoeg misschien? En of ze nu op het gelijkvloers knuffelen of op het tweede verdiep, dat gaat Marianne echt wel niet tegenhouden hoor. Beide verdiepingen sluiten aan op het hare. Voor mij is het héél duidelijk waarom Tom wél eindelijk een gelukkig gezinsleven heeft en waarom Ann constant onder vuur ligt... Moderator bericht:
Je eigen mening posten mag, mede-forummers beledigen mag niet! Daarom zijn een paar passages uit je bericht verwijderd
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zoals de zaken nu zijn was het normaal dat ze naar hun privé gingen dat moest Ann aanvoelen.
Marianne kwam naar beneden denkelijk wakker geworden van hun zat gestommel zo laat.
Heeft die Mayra er nu echt een sadistisch genoegen in Marianne nog meer te treffen of hoe zit dat eigenlijk ?
Ook is het Marianne haar zetel en niet van Ann. Jij doet wat je wil zegt Mayra dan hoor je " wat IK wil ".
In de Frens wil Ann uitgelaten doen maar dat komt geforceerd over.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ze hebben toch 'hunne privé', waar indertijd zoveel geld in gestoken is?
EN dat atelier...
En inderdaad, Marianne woont daar OOK nog - waarom moet zij op haar kamer opgesloten zitten 's nachts?

Het is overigens op papier het huis van Ann - misschien kan Mayra een toontje lager zingen en even bedenken dat het haar eigendom niet is?
Want wat komt hier na? Mayra en Ann die trouwen, zodat de helft van het huis van Mayra is?... :denk:

Ann speelt met vuur - het temperament van Mayra kennende, zou het wel eens kunnen dat ze binnenkort alleen achter blijft.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:Ann gedraagt zich zelf als een klein kind door Nancy zo als een hond te behandelen!!!
Diep vanbinnen weet ze heel goed dat ze totaal verkeerd bezig is en daarom reageert ze zo tegen iemand die haar de waarheid onder ogen schuift .
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ann wordt door Mayra die niets over dat huis te brommen heeft gebruikt voor haar doel. Mayra dwingt Ann op haar moeders zetel en in haar moeders bijzijn verder te gaan. Zo gaat Ann over tot de ultieme vernedering namelijk:
wij zien u niet, wij negeren dat het uw meubilair is want jij bestaat niet. Dus waarom naar onze eigen kamers gaan ?
HIER IS TOCH NIEMAND ? Kan men een moeder nog dieper raken ?
Voor de kijkers echter een spannende verhaallijn.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Dat gaat een ganse avond op de lappen en de dag erna heeft zij nog dezelfde jurk aan en dat voor een huisarts (ik vind het wel een mooie jurk en een mooie kleur).

En waarom kunnen die twee niet ontbijten in hun eigen "privé" ? En blijkbaar heeft Ann toch schrik van haar moeder dat zij Mayra achter melk zend, hetzelfde merk als die in de keuken staat en dus betaald door Marianne.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:Dat gaat een ganse avond op de lappen en de dag erna heeft zij nog dezelfde jurk aan en dat voor een huisarts (ik vind het wel een mooie jurk en een mooie kleur).

En waarom kunnen die twee niet ontbijten in hun eigen "privé" ? En blijkbaar heeft Ann toch schrik van haar moeder dat zij Mayra achter melk zend, hetzelfde merk als die in de keuken staat en dus betaald door Marianne.
Ik weet niet of die melk wel betaald is door Marianne. Als ze daar allemaal van het inkomen van Marianne moeten leven zou het wel heel erg gesteld zijn. Want dat inkomen bestaat gewoon niet. Ze heeft er geen. Diegenen die voor een inkomen zorgen in de dokterswoning zijn Ann, Mayra (x2) en Geert. Ik ben dus vrij zeker dat Ann&Mayra ook hun deel van het huishouden financieren!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik ben nog op zoek naar een deksel. Voor op haar neus! Baaam :boo:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

tvx1 schreef:Nu is het zelfs al onaanvaardbaar voor een koppel om in hun eigen zetel met elkaar te knuffelen. Ik zie echt niet in hoe ze haar moeder "kapot maken" door verliefdheid jegens elkaar te tonen. :roll: Ik kan echt begrijpen waarop ze niet langer onder één dak willen wonen met Marianne. Ze hebben gewoon geen moment rust. Neem nu gisteren. Stond Marianne daar weeral. Wat kwam die daar in hemelsnaam nu weeral doen? Kan die nu echt niet voor één keer in haar bed blijven liggen! :angry-jumpinganger: Is hare Geert niet interessant genoeg misschien? En of ze nu op het gelijkvloers knuffelen of op het tweede verdiep, dat gaat Marianne echt wel niet tegenhouden hoor. Beide verdiepingen sluiten aan op het hare. Voor mij is het héél duidelijk waarom Tom wél eindelijk een gelukkig gezinsleven heeft en waarom Ann constant onder vuur ligt... Moderator bericht:
Je eigen mening posten mag, mede-forummers beledigen mag niet!Daarom zijn een paar passages uit je bericht verwijderd
Ik heb gewoon gezegd dat we Marianne na achttien jaar Thuis wat beter zouden mogen kennen. Ik blijf erbij dat het niet veel zal uitmaken of Ann&Mayra naar hunne privé gaan of niet. De trap naar het tweede gaat Marianne echt niet tegenhouden. Zelfs de deuren van de praktijk, waarin nochtans strikt beroepsgeheim geldt, houden haar nog niet tegen. Dus wat zou er haar dan tegenhouden om te pas en te onpas naar het tweede te gaan.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Een huis geschonken krijgen en als het dan een paar jaar in je bezit is de schenkster ervan beschuldigen dat ze dat enkel deed om Tom een hak te zetten, laag hoor Ann.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef:Een huis geschonken krijgen en als het dan een paar jaar in je bezit is de schenkster ervan beschuldigen dat ze dat enkel deed om Tom een hak te zetten, laag hoor Ann.
Het zou mij niets verbazen als Ann deze woorden later terug zou willen intrekken. Dit heeft ze zomaar geroepen om maar wat te roepen. Dat is inderdaad het laagste van het laagste.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Een spannende verhaallijn waarin ik naïef uitkeek naar 'n minimum menselijkheid bij die bemiddeling.
Maar Thuis zou Thuis niet zijn als dit niet gerokken werd dus het gaat maar door...nu de rechtbank.
0 x
Gesloten