Dat hebben we weer gezien ja
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Re: Wat er niet klopt in Thuis
Quote van de dag: Anne tegen Mayra: Gelukkig is Sandrientje het zonnetje in huis.

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Tini
- Nog geen rang
Die privetelefoontjes te pas en te onpas in het rusthuis, het is misschien niet iets dat niet klopt, maar dat kan toch niet 
0 x
-
FlowerPower89
- Nog geen rang
Idd, als ik dat op mijn werk zou moeten doen had ik toch al lang een opmerking gekregen, op z'n minst!Tini schreef:Die privetelefoontjes te pas en te onpas in het rusthuis, het is misschien niet iets dat niet klopt, maar dat kan toch niet
0 x
-
laratimmermans
- Nog geen rang
je zag Madeleine nog ademen en knipperen met haar ogen toen Yvette ze probeerde wakker te krijgen.
0 x
-
jamesbond
- Nog geen rang
Dit zou wel kunnen, maar het is er hier helemaal over. Men heeft duidelijk gezegd dat ze in coma lag en dan adem je het beste nog.
Vond trouwens heel het gedoe van de overdosis insuine zo doorgestoken als maar is.
En nu Anneke van nikske gebaren en zo terug in de greep van mama komen ....
Bon, ik meen me te herinneren dat wanneer Guy een slaapplaats zocht, Luc hem bij hem thuis heeft uitgenodigd.
Ik meen me te herinneren dat dit ergens te lande was met een fenomenaal uitzicht op de omgeving in een salon waar glas voor en opzij zichtbaar was en helemaal geen blokken boven en/of onder. Met andere woorden helemaal geen gedeelde woning , laat staan een appartement.
Dus, waar plots zijn gedwongen verhuis komt vanwege een gasontploffing boven of onder hem .... ?
Maar ja, we zijn voor wat soap heel kort van geheugen als het ons goed uit komt ... Trouwens, het huis waar Marianne woont is eigendom van haar dochter. Ooit heeft ze het gekocht wanneer de zaken niet te goed gingen bij Marianne en ze heel wat heeft moeten verkopen.... Dus lieve Geert zal bij zijn scheidingsopstelling wel rekening moeten houden met eventuele dingen die wel eens geen eigendom van Marianne zouden kunnen zijn en waar Ann blijkbaar totaal geen interesse in heeft.
WOnderen zijn de wereld niet uit.
Vond trouwens heel het gedoe van de overdosis insuine zo doorgestoken als maar is.
En nu Anneke van nikske gebaren en zo terug in de greep van mama komen ....
Bon, ik meen me te herinneren dat wanneer Guy een slaapplaats zocht, Luc hem bij hem thuis heeft uitgenodigd.
Ik meen me te herinneren dat dit ergens te lande was met een fenomenaal uitzicht op de omgeving in een salon waar glas voor en opzij zichtbaar was en helemaal geen blokken boven en/of onder. Met andere woorden helemaal geen gedeelde woning , laat staan een appartement.
Dus, waar plots zijn gedwongen verhuis komt vanwege een gasontploffing boven of onder hem .... ?
Maar ja, we zijn voor wat soap heel kort van geheugen als het ons goed uit komt ... Trouwens, het huis waar Marianne woont is eigendom van haar dochter. Ooit heeft ze het gekocht wanneer de zaken niet te goed gingen bij Marianne en ze heel wat heeft moeten verkopen.... Dus lieve Geert zal bij zijn scheidingsopstelling wel rekening moeten houden met eventuele dingen die wel eens geen eigendom van Marianne zouden kunnen zijn en waar Ann blijkbaar totaal geen interesse in heeft.
WOnderen zijn de wereld niet uit.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Er woonde misschien nog iemand in de kelder.jamesbond schreef: Bon, ik meen me te herinneren dat wanneer Guy een slaapplaats zocht, Luc hem bij hem thuis heeft uitgenodigd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Bij ons op t werk zitten ze constant naar huis te bellen of worden opgebeld (gsm en vaste lijn).FlowerPower89 schreef:Idd, als ik dat op mijn werk zou moeten doen had ik toch al lang een opmerking gekregen, op z'n minst!Tini schreef:Die privetelefoontjes te pas en te onpas in het rusthuis, het is misschien niet iets dat niet klopt, maar dat kan toch niet
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Wat klopt er niet : 250.000 euro vind ik nogal weinig voor zo'n loft als die van Femke!
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Boven mijn appartement is er een loft te koop voor 530.000 euro moet wel zeggen dat ik vlakbij het centrum van Hasselt woon. Dus is die 250.000 euro voor de loft van Femke is een spotprijsje in vergelijking ....johan1969 schreef:Wat klopt er niet : 250.000 euro vind ik nogal weinig voor zo'n loft als die van Femke!
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Het is wel een onveilige buurt, zo zijn er zijn meer loodgieters dan politiemannen.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja absoluut !!!Een appartement met meer dan 2 slaapkamers kost al zoveel ! Maar de buurt ziet erinderdaad niet zo hip uit .johan1969 schreef:Wat klopt er niet : 250.000 euro vind ik nogal weinig voor zo'n loft als die van Femke!
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Een loft in de buurt van een stad of een loft ergens in een plattelandsgemeente, zal al een heel verschil maken in de prijs. En het thuisdorp is geen stad, dus normaal dat het geen half miljoen zal kosten.
De prijs zal altijd afhangen van de vraag, als Femke veel bieders krijgt voor haar loft die tegen elkaar op gaan bieden, is de kans groot dat ze een hogere prijs krijgt dan de oorspronkelijke 275.000 die ze wil.
De prijs zal altijd afhangen van de vraag, als Femke veel bieders krijgt voor haar loft die tegen elkaar op gaan bieden, is de kans groot dat ze een hogere prijs krijgt dan de oorspronkelijke 275.000 die ze wil.
0 x

-
phhome
- Nog geen rang
Een pasgevormd koppel waarvan de vrouw haar kind heeft afgestaan (aan de zuster van haar ex-partner) gaat een adoptieprocedure opstarten. Een advocaat zou toch moeten weten dat deze procedure onrealistisch is.
0 x
-
exsencon
- x 435
In een soap is ALLES mogelijk, in het echte leven gelukkig (nog) niet!phhome schreef:Een pasgevormd koppel waarvan de vrouw haar kind heeft afgestaan (aan de zuster van haar ex-partner) gaat een adoptieprocedure opstarten. Een advocaat zou toch moeten weten dat deze procedure onrealistisch is.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

ik ken weinig gevallen waar kandidaat kopers tegen elkaar op bieden. Het is eerder omgekeerd. Er wordt altijd een hoge prijs gevraagd en dan gaat er alleen nog maar geld van af.Poolaapje schreef:Een loft in de buurt van een stad of een loft ergens in een plattelandsgemeente, zal al een heel verschil maken in de prijs. En het thuisdorp is geen stad, dus normaal dat het geen half miljoen zal kosten.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!