Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:Het valt op dat men met kleine stapjes Mayra als een onschuldig verliefd mens afschildert.
Het volmaakt zwanger koppeltje, mijn maag keert ervan om.
Vind je dat nu zelf niet wat overdreven? Het is tenslotte maar een soappersonage.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
ranske schreef:Het valt op dat men met kleine stapjes Mayra als een onschuldig verliefd mens afschildert.
Vind je dat nu zelf niet wat overdreven?
Ja, het IS overdreven: ze(de scenaristen) schilderden vorig seizoen Mayra nog af als een psychopate en nu proberen ze onze sympathie voor dat gestoord mens terug op te roepen.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Zoals altijd: het plot dicteert het karakter. Is dus oneerlijk de personen hun gedraai te verwijten en gebrek aan ontwikkeling. Ik vind het vooral sneu voor degenen die ik aanvankelijk heel interessant vond, zoals Mayra in het begin. Een leuk, spontaan mens, ad rem, pittig en ook nog kreatief en ze was een aanwinst voor Ann, die eindelijk weer wat opbloeide en gezelliger werd en het tegenwicht tegen Marianne werkte ook goed destijds, was gezond voor Ann.
Ik denk dat ze nu klaargestoomd moet worden om als liefhebbende mama te kunnen funktioneren. Je moet je toch niet voorstellen dat de psycho Maya rondloopt met een kleine op de arm. Dat gaat niemand slikken!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Amiche schreef:Dat gaat niemand slikken!
Zelfs Mayra zelf niet! :lol:
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Amiche schreef:Zoals altijd: het plot dicteert het karakter. Is dus oneerlijk de personen hun gedraai te verwijten en gebrek aan ontwikkeling. Ik vind het vooral sneu voor degenen die ik aanvankelijk heel interessant vond, zoals Mayra in het begin. Een leuk, spontaan mens, ad rem, pittig en ook nog kreatief en ze was een aanwinst voor Ann, die eindelijk weer wat opbloeide en gezelliger werd en het tegenwicht tegen Marianne werkte ook goed destijds, was gezond voor Ann.
Ik denk dat ze nu klaargestoomd moet worden om als liefhebbende mama te kunnen funktioneren. Je moet je toch niet voorstellen dat de psycho Maya rondloopt met een kleine op de arm. Dat gaat niemand slikken!
Die baby komt er niet ; daar twijfelt toch niemand aan !
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

En waarom zou die er niet komen? Zo'n leuke taferelen dat dat gaat opleveren eens dat die geboren is. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:
Amiche schreef:Zoals altijd: het plot dicteert het karakter. Is dus oneerlijk de personen hun gedraai te verwijten en gebrek aan ontwikkeling. Ik vind het vooral sneu voor degenen die ik aanvankelijk heel interessant vond, zoals Mayra in het begin. Een leuk, spontaan mens, ad rem, pittig en ook nog kreatief en ze was een aanwinst voor Ann, die eindelijk weer wat opbloeide en gezelliger werd en het tegenwicht tegen Marianne werkte ook goed destijds, was gezond voor Ann.
Die baby komt er niet ; daar twijfelt toch niemand aan !
Zou het kunnen dat, gezien dit ter sprake komt, dat we toch een ietspietsie twijfelen?
Ik kijk ook verlangend uit naar het moment dat Mayra een voorval krijgt, maar... in "Thuis" weet je nooit, hé?!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik heb ook mijn twijfels over de baby van Mayra. Ik weet niet of we in Thuis al met 2 babies terzelfdertijd gezeten hebben. Nu is het ook zo dat als Mayra bevalt,Lucas al bijna 1 jaar gaat zijn.
0 x
Potentia Principatum
Blabsie
Nog geen rang

Bericht door Blabsie »

Waren Britney en Sandrine niet ook een jaar uit elkaar?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Ik heb ook mijn twijfels over de baby van Mayra. Ik weet niet of we in Thuis al met 2 babies terzelfdertijd gezeten hebben. Nu is het ook zo dat als Mayra bevalt,Lucas al bijna 1 jaar gaat zijn.
Dat hebben we zeker al gehad. Zo waren er Sandrine en Robin. En er waren ook Lowie en Nand.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja dus,allemaal vergeten. Blijft natuurlijk wel de zwangerschap van Mayra. Daar ben ik echt niet gelukkig mee.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

tvx1 schreef:
Vind je dat nu zelf niet wat overdreven? Het is tenslotte maar een soappersonage.
Ach,vergeten hoe kort of ontbrekend het geheugen van soappersonages is.
Nu wordt ze hoe langer hoe NORMALER en dat is ze NIET.
We weten tot wat ze in staat is en dat ze nog altijd teert op haar leugens.
Sommige personages van een soap veranderen totaal van karakter.
OK maar van Mayra terug een sympathieke maken zonder dat er iets aan 't licht komt van wat er gebeurde ?
Daar keert mijn maag van om, zo voelt dat.
Een andere mening kan ik respekteren, gelukkig zijn we allemaal verschillend, vandaar dit Forum.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Hier ga ik eigenlijk volledig mee akkoord. En volgens mij is het geheugen van de gemiddelde soapkijker ook niet zo groot als het daarop aankomt :) Zeker als je ook ziet wat andere personages al hebben uitgestoken terwijl ze toch nog geliefd zijn :D
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hé,hé slecht nieuws voor Mayra.Zou er toch nog een beetje rechtvaardigheid zitten in Thuis?
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind het anders toch wel triest om zo te zien/horen. Het gaat over een levend wezentje.
0 x
Gesloten