ikke schreef: We gaan toch niet weer daarover beginnen, hé? Geert noch Marianne zijn heilige boontjes!
Laten we daar nu AUB over ophouden!

Geeft toe dat het hier saai zou zijn moesten we allemaal hetzelfde zouden denken.

ikke schreef: We gaan toch niet weer daarover beginnen, hé? Geert noch Marianne zijn heilige boontjes!
Laten we daar nu AUB over ophouden!
Dat begrijp ik allemaal - maar hij is dan wel zo kinderachtig om terug in dezelfde praktijk te gaan werken.Ikweetnix schreef:Het lost niets op. Maar het is niet onbegrijpelijk. Marianne heeft hem enorm gekwetst door niet in hem te geloven. De persoon van wie hij het meest houdt geloofde dat hij in staat was tot ontvoering en verkrachting van een minderjarig meisje. Ik zou haar eerlijk gezegd ook niet meer willen zien of horen.
Maar waar zouden we anders met Thuis naar toe moeten? Zeg me dat eens. Je kunt toch niet verwachten van Geert dat hij zich in het dorpje daarnaast gaat vestigen? Hij moet gewoon in de buurt van Marianne blijven wat dat is de essentie van de soap.satine schreef:Hij zou beter de man zijn die hij pretendeert te zijn en er korte metten mee maken.
Maar nee, hij moet de praktijk van Ann gaan 'redden', de praktijk die ze pas opnieuw heeft opgestart en naar waar 'de patiënten langzaam hun weg terug vinden'...
Misschien kunnen ze voor de gein eens iets anders/origineels verzinnen?Caligula schreef:Maar waar zouden we anders met Thuis naar toe moeten? Zeg me dat eens. Je kunt toch niet verwachten van Geert dat hij zich in het dorpje daarnaast gaat vestigen? Hij moet gewoon in de buurt van Marianne blijven wat dat is de essentie van de soap.satine schreef:Hij zou beter de man zijn die hij pretendeert te zijn en er korte metten mee maken.
Maar nee, hij moet de praktijk van Ann gaan 'redden', de praktijk die ze pas opnieuw heeft opgestart en naar waar 'de patiënten langzaam hun weg terug vinden'...
Volledig akkoord,maar zoals ik al zei: Marianne en Geert MOETEN mekaar terug tegenkomen en je hebt gelijk hoor:tot vervelens toe.Christel schreef:Misschien kunnen ze voor de gein eens iets anders verzinnen?Caligula schreef:Maar waar zouden we anders met Thuis naar toe moeten? Zeg me dat eens. Je kunt toch niet verwachten van Geert dat hij zich in het dorpje daarnaast gaat vestigen? Hij moet gewoon in de buurt van Marianne blijven wat dat is de essentie van de soap.satine schreef:Hij zou beter de man zijn die hij pretendeert te zijn en er korte metten mee maken.
Maar nee, hij moet de praktijk van Ann gaan 'redden', de praktijk die ze pas opnieuw heeft opgestart en naar waar 'de patiënten langzaam hun weg terug vinden'...De essentie van de soap begint langzaam maar zeker steeds vaker te vervallen in voorspelbare herhalingen en onlogische kronkels...
De vorige crisis tussen Geert en Marianne is amper 1 seizoen geleden en verliep zowat op dezelfde manier.
En hoewel het totaal niet logisch is dat iemand zijn bijna ex-partner van de ene kant niet meer wil zien, terwijl hij er van de andere kant in huis gaat werken, wordt ons dat wel voorgeschoteld door de schrijvers. Dan kun je toch niet van mensen verwachten dat ze maar in het kader van "de soap" reageren? Want wie zou daar normaal gesproken nou nog een voet over de drempel zetten na dergelijke uitspraken![]()
Dat is dan wel vice-versa hé!ranske schreef: Ik had het nooit zolang als Marianne uitgehouden bij zo iemand.