Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
Lazylady
- x 435
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
't Was te denken. I.p.v. dan eens gewoon eerlijk te zijn tegen Olivia (of zij nu de dader is of niet)...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Als zijn poppemie het te weten komt is zij wel diegene die gekwetst wordt zowel door Lowie als haar beste vriendin Jana. Goed zelle. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Kom,even brutaal gezegd maar goed: wanneer gaan Jana-Lowie in bed duiken? Mss gaat poppemie wel efkens bij de mama logeren?
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Volgens mij was Lowie iets te rap met te zeggen dat er geen bewijs meer was. Ze hebben nog altijd een broodzak met mogelijk vingerafdrukken en/of DNA van de afzender.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Zowel Lowie, Jana, Olivia en de bakker hebben intussen al aan die broodzak gezeten.tvx1 schreef:Volgens mij was Lowie iets te rap met te zeggen dat er geen bewijs meer was. Ze hebben nog altijd een broodzak met mogelijk vingerafdrukken en/of DNA van de afzender.
En ik vermoed dat je niet zomaar zo'n onderzoek naar DNA kan opstarten?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Dan ga je er ook van uit dat de 'stalker' al iets op zijn kerfstok heeft?tvx1 schreef:Volgens mij was Lowie iets te rap met te zeggen dat er geen bewijs meer was. Ze hebben nog altijd een broodzak met mogelijk vingerafdrukken en/of DNA van de afzender.
Anders zitten zijn vingerafdrukken in geen enkele database...
En dan kunnen die alleen achteraf als 'bewijs' gebruikt worden, maar vingerafdrukken of DNA leiden je niet zomaar naar 'de dader'.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Idd, dat je DNA op die broodzak zit bewijst juist niks.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
We hebben het hier niet over een rechtzaak die moet komen hé. Enkel Jana die wil weten wie het is. Meer niet. En ze hebben Tim al een lijst gegeven met vermoedelijke "daders". Dus heeft hij een lijst van mensen wiens vingerafdrukken hij kan nemen ter vergelijking.satine schreef:Dan ga je er ook van uit dat de 'stalker' al iets op zijn kerfstok heeft?tvx1 schreef:Volgens mij was Lowie iets te rap met te zeggen dat er geen bewijs meer was. Ze hebben nog altijd een broodzak met mogelijk vingerafdrukken en/of DNA van de afzender.
Anders zitten zijn vingerafdrukken in geen enkele database...
En dan kunnen die alleen achteraf als 'bewijs' gebruikt worden, maar vingerafdrukken of DNA leiden je niet zomaar naar 'de dader'.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Waarom gaat detective Tim gewoon niet naar de bakker waarvan naam en adres meestal op de broodzak staat? Mogelijk herinnert die brave mens zich wie die taartjes gekocht heeft? 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Als het 'onderzoek' van Tim informeel en op eigen houtje is, waarom zou hij dan vingerafdrukken gaan nemen?
Hij zou daar bij mij niet moeten mee afkomen.
Ik blijf erbij, ik zou meteen naar die bakker gebeld hebben.
Maar dit is natuurlijk niet mijn topic, maar dat van Lowie.
Hij zou daar bij mij niet moeten mee afkomen.
Ik blijf erbij, ik zou meteen naar die bakker gebeld hebben.
Maar dit is natuurlijk niet mijn topic, maar dat van Lowie.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Dat had Lowie beter meteen gedaan gisteren.Captain Cuckoo schreef:Waarom gaat detective Tim gewoon niet naar de bakker waarvan naam en adres meestal op de broodzak staat? Mogelijk herinnert die brave mens zich wie die taartjes gekocht heeft?
En zo zijn we dan terug ontopic.
0 x
-
tvx1
- x 435
Op een pistolet/boterkoekenzakje staat die naam meestal helaas niet. Op diegene die we zagen stond enkel "Jana" te lezen.satine schreef:Dat had Lowie beter meteen gedaan gisteren.Captain Cuckoo schreef:Waarom gaat detective Tim gewoon niet naar de bakker waarvan naam en adres meestal op de broodzak staat? Mogelijk herinnert die brave mens zich wie die taartjes gekocht heeft?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dan nog, alsof een bakker op het einde van de dag nog weet wie er allemaal die dag bij hem 2 boterkoeken komen kopen is.tvx1 schreef:Op een pistolet/boterkoekenzakje staat die naam meestal helaas niet. Op diegene die we zagen stond enkel "Jana" te lezen.satine schreef:Dat had Lowie beter meteen gedaan gisteren.Captain Cuckoo schreef:Waarom gaat detective Tim gewoon niet naar de bakker waarvan naam en adres meestal op de broodzak staat? Mogelijk herinnert die brave mens zich wie die taartjes gekocht heeft?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ik herinner me wel dat in de tijd de Swerts toch het papierke van het broodjespak afrukte vooraleer hij op de vlucht sloeg en Veronique daar lag te liggen en Sofieke zo stillekes wakker werd.
Maar je hebt wel gelijk, dat is onbegonnen werk. Zelfs als er iemand na Lena NOG 2 boterkoeken is komen kopen. Waar zijn die dan? Of heeft Olijfje die ook verorberd?
Maar je hebt wel gelijk, dat is onbegonnen werk. Zelfs als er iemand na Lena NOG 2 boterkoeken is komen kopen. Waar zijn die dan? Of heeft Olijfje die ook verorberd?
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Volgens mij staat daar toch meer op dan alleen JANA...

En ze hoefden ook niet op het einde van de dag te bellen, vlak nadat de koeken gevonden waren kon toch ook?
Ik zeg niet dat degene die daar werkt dit heel zeker nog zal weten - maar ik zou het toch het proberen waard gevonden hebben.

En ze hoefden ook niet op het einde van de dag te bellen, vlak nadat de koeken gevonden waren kon toch ook?
Ik zeg niet dat degene die daar werkt dit heel zeker nog zal weten - maar ik zou het toch het proberen waard gevonden hebben.
0 x