Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Mayra valt ook in herhaling met altijd dat dekentje.
An valt ook in herhaling met Mayra terugsturen naar de zetel zoals een hondje naar zijn mand.
Simonne valt ook in herhaling, vandaag voor de 100.000ste keer " Frankstoptermee ".
Al was het voor de verandering ook eens "stoptermeeFrank ".
"
An valt ook in herhaling met Mayra terugsturen naar de zetel zoals een hondje naar zijn mand.
Simonne valt ook in herhaling, vandaag voor de 100.000ste keer " Frankstoptermee ".
Al was het voor de verandering ook eens "stoptermeeFrank ".
"
0 x
-
ikke
- x 435
't Is een epidemie? De forummers vallen ook herhaaldelijk in herhaling! 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar dat is nu juist omdat we zo meeleven met Thuis hé.ikke schreef:'t Is een epidemie? De forummers vallen ook herhaaldelijk in herhaling!
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Ik kan er echt niet mee(r) (mee) lachen. 't is vervelender dan "Thuis" dat eindeloos herkauwen van dit en dat en als...Caligula schreef:Maar dat is nu juist omdat we zo meeleven met Thuis hé.ikke schreef:'t Is een epidemie? De forummers vallen ook herhaaldelijk in herhaling!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Allé,ikke waar is je zin voor humor gebleven? Ik moet toegeven natuurlijk dat Mayra nu niet bepaald aanzet tot grote hilariteit!ikke schreef:Ik kan er echt niet mee(r) (mee) lachen. 't is vervelender dan "Thuis" dat eindeloos herkauwen van dit en dat en als...Caligula schreef:Maar dat is nu juist omdat we zo meeleven met Thuis hé.ikke schreef:'t Is een epidemie? De forummers vallen ook herhaaldelijk in herhaling!
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Mayra werkt veel minder op mijn systeem dan het eindeloos herhalen van vanalles en nog wat hier!Caligula schreef:Allé,ikke waar is je zin voor humor gebleven? Ik moet toegeven natuurlijk dat Mayra nu niet bepaald aanzet tot grote hilariteit!ikke schreef:Ik kan er echt niet mee(r) (mee) lachen. 't is vervelender dan "Thuis" dat eindeloos herkauwen van dit en dat en als...Caligula schreef:Maar dat is nu juist omdat we zo meeleven met Thuis hé.ikke schreef:'t Is een epidemie? De forummers vallen ook herhaaldelijk in herhaling!Come on!
't Is niet omdat ik niet van iedere flauwe mop de slappe lach krijg dat ik geen gevoel voor humor heb, hé?! Maar anderzijds, dit "compliment" van jou, Caligula, is al beter dan je vorige opmerking, toen beweerde je dat ik totaal geen gevoel voor humor heb.
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 581
Ik vraag me af wie nu eigenlijk weet dat Mayra zwanger is (behalve ann en judith)
Nancy nog duidelijk niet maar ik ben het vergeten of Marianne het weet 
0 x
-
tvx1
- x 435
Marianne, Tom, Rosa, Waldek,...martha schreef:Ik vraag me af wie nu eigenlijk weet dat Mayra zwanger is (behalve ann en judith)Nancy nog duidelijk niet maar ik ben het vergeten of Marianne het weet
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

En Kurt maar die zal haar niet verraden XD. Als ze straks opzwelt dan zal iedereen het wel vernemen zeker?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Dan gaat het echt niet lang duren vooraleer Nancy het weet. Zoals die haar oor te luisteren legt. 
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Ja zeg, Mayra die Marianne moet oprapen,heerlijk moment!
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Het valt op dat men met kleine stapjes Mayra als een onschuldig verliefd mens afschildert.
Het volmaakt zwanger koppeltje, mijn maag keert ervan om.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad heel apart... Wat een ommekeer ineens!ranske schreef:Het valt op dat men met kleine stapjes Mayra als een onschuldig verliefd mens afschildert.
En het gedoe met Kurt, haar leugens, haar gestook; het wordt gewoon doodgezwegen of genegeerd, alsof het om een kleinigheidje ging of zelfs nooit gebeurd is. Ik vind dat zo'n vreemde gang van zaken!
Van de ene kant ben ik heel blij dat dat ergerlijk gedrag eindelijk voorbij is, maar van de andere kant kan ik heel die verhaallijn niet meer volgen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..