Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door Crackers »

Ik begrijp niets meer van die vrouw :confusion-shrug:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Toen Julia ook de verbaasde Simonne in de keuken uitnodigde naast Waldek, had ik zo'n vermoeden dat die twee stilaan beginnen te beseffen dat Julia "iets" weet. En Julia genoot er zichtbaar van.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Julia: nee,we zijn hier gezellig aan het kokerellen! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat idee had ik ook Captain Cuckoo. Misschien had ze toch een plan. Dan is het nu het moment van de waarheid. Simonne en Waldeck zijn nu allebei aanwezig. Hup Julia.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Ik begrijp er geen snars van. Waarom zegt ze niks tegen haar eigen dochter. Gewoon liegen en brabbelen over een "geweldadige" Waldek. Je kunt veel over Waldek zeggen maar geweldadig is hij niet.
Julia,met wat zijt ge weer bezig? Ge weet toch dat je zo in de kortste keren weer helemaal alleen gaat komen te staan ipv eens even te praten. Van de andere kant is dat mss ook wel goedt voor de nog weinig overgebleven mannen in Thuis die eventueel nog in aanmerking zouden kunnen komen. Er zijn er niet veel meer hé Juliake.
Ik betrap mezelf al dat ik compassie heb met Waldek .....
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ikke schreef:
Nicolaske schreef:In zekere zin hoop ik dat Nancy zag dat het Julia was die Waldek duwde en zeker niet omgekeerd. Hij verdient het om door het slijk gehaald te worden, maar niet via compleet valse aantijgingen...
Ik vind het raar dat zoveel mensen het normaal vinden dat er wraak genomen wordt.
Waldek verdient het om te weten en te horen dat Julia weet heeft van zijn ontrouw, maar meer moet dat volgens mij niet zijn. Ofwel gaan ze samen verder ofwel wordt de relatie stopgezet. Punt. Mijn mening.
Er is al genoeg miserie en oorlog.
Ouf ! Ik ben dus niet de enige :clap: :clap: :clap:
0 x
spike
Nog geen rang

Bericht door spike »

jessie V. schreef:Dat idee had ik ook Captain Cuckoo. Misschien had ze toch een plan. Dan is het nu het moment van de waarheid. Simonne en Waldeck zijn nu allebei aanwezig. Hup Julia.
Het is inderdaad toch veiliger uit de buurt te blijven van op wraak beluste vrouwen.
Het zullen niet alleen de tomaten zijn die in kleine stukjes gesneden worden. :mrgreen:
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2570

Bericht door satine »

nounake schreef:
ikke schreef:
Nicolaske schreef:In zekere zin hoop ik dat Nancy zag dat het Julia was die Waldek duwde en zeker niet omgekeerd. Hij verdient het om door het slijk gehaald te worden, maar niet via compleet valse aantijgingen...
Ik vind het raar dat zoveel mensen het normaal vinden dat er wraak genomen wordt.
Waldek verdient het om te weten en te horen dat Julia weet heeft van zijn ontrouw, maar meer moet dat volgens mij niet zijn. Ofwel gaan ze samen verder ofwel wordt de relatie stopgezet. Punt. Mijn mening.
Er is al genoeg miserie en oorlog.
Ouf ! Ik ben dus niet de enige :clap: :clap: :clap:
Nee, we zijn al met drie ;)

Toen ze dat mes aan Waldek gaf vroeg ik me af of ze van plan is zichzelf iets aan te doen en daarom zijn vingerafdrukken op dat mes nodig had om het in zijn schoenen te schuiven.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Julia overdrijft en reageert steeds meer psychotisch en op een totaal verkeerde manier.
Wraak nemen doet ze in mijn ogen niet - want Waldek weet van niets - hij is nu enkel slachtoffer van haar grillen en van haar psychotisch gedoe zonder enige reden - vanuit het standpunt van Waldek bekeken wel te verstaan.
De enige die Julia treft is zichzelf - de enige die Julia pijn doet is zichzelf - haar zwijgen maakt haar kapot,
en dat heeft ze duidelijk niet door, ze denkt dat ze Waldek treft maar eigenlijk doet ze dat niet echt zoals zij denkt.
Ik blijf er bij dat ze van in het begin haar mond had moeten open doen
En ze zou eigenlijk nu zo snel mogelijk haar mond moeten open doen
Want alles wat ze nu doet daar bereikt ze niets mee - integendeel ze maakt alleen zichzelf kapot en ongelukkig
En Waldek wordt gestraft zonder reden - vanuit zijn standpunt gezien
En als het zou gaan om wraak van Julia zoals sommigen hier stellen,
dan doet ze dat wel op een totaal verkeerde manier, want hoe kan je nu wraak nemen op iemand,
als die andere niet eens weet waar het over gaat. :crazy:
Het zou allemaal eenvoudiger kunnen zijn....
Maar ik weet het..... het is een soap..... dat moet lang duren .... dat moet ingewikkeld zijn :crazy:
En ja ik heb ook wel medelijden met Waldek omdat hij niet weet waar het over gaat
Je zal het maar mee maken een partner die van de ene moment op de andere zonder aanleiding psychotisch begint te doen
en om alles met je ruzie begint te maken en je weet niet waarom want dat wil ze niet zeggen en dat is oh zo dom...
ik HOOP
Dat de keuken scéne een vervolg krijgt en dat er eindelijk door Julia iets gezegd wordt,
zodat Waldek eindelijk weet waar het over gaat, want dit duurt gewoon te lang dat gedoe :roll:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/ps ... wraak.html
"Is jou ernstig onrecht aangedaan en droom je ervan om het leven van die ander te verwoesten? Heb je visioenen over iemand iets betaald te zetten maar is er iets dat je ervan weerhoudt? Fantaseren over vergelding is een heel basale reactie, de uitvoering is vers twee. Wraak nemen is nooit een oplossing maar is slechts het gepassioneerde antwoord op een allesoverheersend gevoel met slechts een tijdelijk resultaat. De beste wraak is gewoon geen wraak, omdat de ander dat niet waard is."

Wil je meer weten daarover? Lees verder via link hierboven.
PS: Nergens staat iets van psychotisch gedrag.

Julia is gekwetst, ontgoocheld etc. tot in het diepste van haar ziel/zijn.
Dat is wat haar scheelt, ze is in alle staten. Hoe kan het ook anders? Bedrogen door Waldek voor wie ze door een vuur zou gegaan zijn en door Simonneke, ook een persoon voor wie ze bergen zou verzet hebben als 't nodig en mogelijk was.
Een mens zou voor minder van zijnen apropos zijn.
En ja, laat het vanavond maar tot de climax en hopelijk tot een redelijke oplossing komen.
Laatst gewijzigd door ikke op do 10 nov 2016, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:En ja, laat het vanavond maar tot de climax en hopelijk tot een redelijke oplossing komen.
Temeer daar het nu lang genoeg geduurd heeft! :boo:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Over wraak gesproken: ze hoeft hem niet in stukjes te hakken, hoor. Maar wel laten weten dat ze die twee samen heeft gezien en de reactie afwachten.
Dat er al genoeg oorlog en ellende in de wereld weten we allemaal, daar zal de reactie van Julia niet aan of af doen.
We zitten hier wel naar een soap te kijken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Julia ontgoocheld me diep. Ik had echt gedacht dat ze nu uit haar krammen zou schieten. Mss durfde ze niet omdat Waldek een mes in zijn handen had! :mrgreen:
Arme Julia, doe nu toch eens iets menske!
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik heb daar ondertussen helemaal geen compassie meer mee ...erg hé ?
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Caligula schreef:Julia ontgoocheld me diep. Ik had echt gedacht dat ze nu uit haar krammen zou schieten. Mss durfde ze niet omdat Waldek een mes in zijn handen had! :mrgreen:
Arme Julia, doe nu toch eens iets menske!
Vierkant mee eens.
Het is begrijpelijk dat ze van haar melk is door wat ze heeft gezien.
Maar zoals ik al eerder schreef, ze moet haar mondje open doen.

Haar relatie zou nog gewoon kunnen gered worden als ze maar haar mond had open gedaan.
Ik ken koppels die na bedriegerij toch nog samen zijn gebleven dus het kan wel.
Maar als je zwijgt dan kan er natuurlijk niets worden opgelost.
0 x
Gesloten