Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door satine »

annekeHU schreef:Ik dacht ooit gelezen te hebben, dat de schrijversploeg met de jaren ook serieus veranderd was van samenstelling, dus dan is dat daardoor misschien te verklaren?
Maar Frank en Simonne zijn toch nog altijd dezelfden? :mrgreen:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik merkte een duidelijk verschil op woensdag en donderdag tussen het kapsel van Peter toen hij op kantoor was en 5minuten latertoen hij thuis was ; kapsel dat weer razendsnel groeide toen hij terug naar kantoor ging :lol: :lol: :lol:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

In Thuis starten mensen een zaak op of nemen ze een zaak over alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Hééééél realistisch... zeker anno 2012, gisteren zag ik in het journaal dat het nog nooit zo moeilijk was een zaak te starten of over te nemen en dat er steeds minder zelfstandigen zijn omdat mensen er niet meer aan kunnen/durven/willen beginnen.
0 x
Lisaaa
Nog geen rang

Bericht door Lisaaa »

Nickos schreef:In Thuis starten mensen een zaak op of nemen ze een zaak over alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Hééééél realistisch... zeker anno 2012, gisteren zag ik in het journaal dat het nog nooit zo moeilijk was een zaak te starten of over te nemen en dat er steeds minder zelfstandigen zijn omdat mensen er niet meer aan kunnen/durven/willen beginnen.
Het is mij vooral een raadsel waar die Jens 150.000 euro haalt. Dat kan toch echt niet.. Een gast op die leeftijd, die ook nog eens net op wereldreis is gegaan.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Hij leent geld bij moeder en vader, of die staan borg voor een lening bij de bank. Zal wel een logische verklaring voor zijn hoor.
0 x
Afbeelding
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Niemand die ook maar een woord zegt over het geld dat Tom destijds mee heeft geïnvesteerd in de Noorderzon, omdat Peggy toen niet genoeg geld had.
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nickos schreef:In Thuis starten mensen een zaak op of nemen ze een zaak over alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Hééééél realistisch... zeker anno 2012, gisteren zag ik in het journaal dat het nog nooit zo moeilijk was een zaak te starten of over te nemen en dat er steeds minder zelfstandigen zijn omdat mensen er niet meer aan kunnen/durven/willen beginnen.
Ze moeten toch de ondernemerszin bij de soapkijkende Vlaming wat aanwakkeren? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Lisaaa schreef: Het is mij vooral een raadsel waar die Jens 150.000 euro haalt. Dat kan toch echt niet.. Een gast op die leeftijd, die ook nog eens net op wereldreis is gegaan.
Hij heeft duidelijk tegen Tim gezegd dat hij dat geld ging lenen bij zijn ouders. En dat die hem dat niet zouden weigeren als hij af zou komen met een concreet plan.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

lord F. schreef:
Ze moeten toch de ondernemerszin bij de soapkijkende Vlaming wat aanwakkeren? :)
Ja ok, maar het is wel heel gemakkelijk allemaal. Het is een beetje te vergelijken met hoe mensen ouder dan 40 in Thuis zo makkelijk om de paar jaar van werk veranderen. Loodgieter - taxichauffeur - klusjesman - loodgieter. (In het geval van Frank). Zo gemakkelijk is het normaal niet om werk te vinden op zo'n leeftijd... (Ik heb dit al is eerder gezegd maar het valt wat samen met dit :p )
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nickos schreef:
lord F. schreef:
Ja ok, maar het is wel heel gemakkelijk allemaal. Het is een beetje te vergelijken met hoe mensen ouder dan 40 in Thuis zo makkelijk om de paar jaar van werk veranderen. Loodgieter - taxichauffeur - klusjesman - loodgieter. (In het geval van Frank). Zo gemakkelijk is het normaal niet om werk te vinden op zo'n leeftijd... (Ik heb dit al is eerder gezegd maar het valt wat samen met dit :p )
toegegeven, ik geloof nooit dat Jens dit in het echte leven zou aankunnen zonder enige voorkennis van ondernemen, maar kom, we zitten in een soap en dan zijn dat soort van plotwendingen gewoon een middel om nieuwe situaties te creëren.
zelfde reden waarom er zo regelmatig echtscheidingen zijn in Thuis >> men weet op dat moment niet meer wat geschreven over een koppel. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Gisteren was 't weer van dat met het verschillende kapsel van Peter ; hij vertrekt van de B&B met een fris gesneden hoofdje en komt op kantoor aan met enkele cm meer haar :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Yep, ook gezien.

Iets anders : de secretaresse van Tom komt werken wanneer ze wil. Ze zal wel even laten weten als ze terug is ... :crazy:
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Gisteren: s'avonds na het werk gaat Frank naar huis en Franky naar de noorderzon.

Scène erna: Peggy brengt peter een LUNCH op het kantoor :crazy:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

fan_van_marianne schreef:Gisteren: s'avonds na het werk gaat Frank naar huis en Franky naar de noorderzon.

Scène erna: Peggy brengt peter een LUNCH op het kantoor :crazy:
Deze heb ik ook opgemerkt.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Bij gebrek aan een Sandrientje topic: hoewel Marianne beweerde dat Sandrientje niet kon zwijgen over het optreden van haar opa in de kleuterklas, keek het kind in kwestie of ze iets vies geroken had en kwam er geen kik uit. En toen opa Geert haar een zoen gaf was het alsof hij ze net nonkel pater was tegengekomen. :eh:

Edit: gelieve eventueel te willen antwoorden in het Sandrine-topic: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=1& ... 90#p296396 (bedankt om me daar even naar heen te wijzen!)
Laatst gewijzigd door Peter Jansens op wo 14 nov 2012, 21:40, 5 keer totaal gewijzigd.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Plaats reactie