"Waarom...?"
Serieus?! Dus Jana wou dat dit levenslang verzwegen zou blijven?
Hoe egoïstisch kun je zijn?
En hoe ze naar Lowie keek voor ze wegliep! Alsof zij zelf niet mee schuldig is...

Ewel, daar dacht ik toevallig ook aan!Caligula schreef:O,olivia,sorry! Ik wou je niet kwetsen, ik heb er zo'n spijt van, oprecht sorry! Ja zeg!
Neemt die nu de rol over van Femke van vroeger of wat?
En als toemaatje nog even op het lipje bijten.

Wat maakt het uit. Momenteel kan ik Peggy beter uitstaan, en dat wil véél zeggen.Caligula schreef:Toch nog efkens op het lipje bijten heb ik gezien.

Het enige slachtoffer hier is Olivia maar tot dat besef komt ze niet.Lazylady schreef:Al m'n krediet voor Jana is nu definitief weg.Blijkbaar heeft dat meisje er (nog) geen enkel idee van wat eerlijkheid inhoudt!
![]()
En nu kan ze ook weer niet anders dan in de slachtofferrol kruipen blijkbaar. In plaats van Olivia te begrijpen (dat ze hun foto's van het prikbord haalt), maar nee, het enige wat ze weer kan is weglopen met haar gezicht op slachtoffer!

Ja idd, Jana had Lowie al min of meer uit haar hoofd gezet en dacht wellicht dat het het beste was voor iedereen dat alles bleef zoals het was. En nadat ze Toon eerst gebruikt had om Lowie jaloers te maken was er intussen al een echte vriendschap ontstaan.satine schreef:Lowie had op zijn minst Jana op voorhand op de hoogte kunnen brengen.
Nu stond ze voor een voldongen feit.
Uiteindelijk heeft Lowie Olivia met hààr bedrogen en niet met 'zijn zuster'.

Het verhaal is nog niet gedaan hé.Lazylady schreef:Niet alleen van Olivia, maar ook van de Thuisschrijvers vind ik het bijna schandalig te noemen hoe Jana nu als grote boosdoener wordt neergezet en Arm Lowieke buiten schot blijft!![]()
Hopelijk trekken de pubers die naar THUIS kijken hier een andere conclusie uit dan degene die ze ons willen voorschotelen!