Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
met ruime voorsprong Dieter Eigenlijk is het de eerste keer dat ik hem zo heb horen roepen, of vergis ik mij ?
En ja ook Judith (haar broekpak stond haar beeldig ) en alhoewel ik zelf nooit fysiek geweld heb gepleegd lees nooit mijn kind of iemand anders heb geslagen was ik compleet verrast dat zij Stan een klap in zijn gezicht gaf en hij kan haar niet eens aanklagen voor kindermishandeling want hij is meerderjarig.
martha schreef: di 25 jun 2019, 11:07
dat zij Stan een klap in zijn gezicht gaf en hij kan haar niet eens aanklagen voor kindermishandeling want hij is meerderjarig.
Nadat hij zijn moeder goed bij haar polsen vasthad gaf zij hem een ferme mot tegen zijn gezicht, nog een geluk dat hij niet weersloeg.
Voor mij een pluim voor Kaat en Frank. Echt prachtig om te zien hoe ze Jacques blijven helpen.
En inderdaad ook voor Lowie voor zijn eeuwige steun aan Bob en omdat hij net dat ene zetje heeft gegeven dat nodig was om Bob actie te laten ondernemen.
Edith: alsook een grote struisvogelpluim voor Joren en Jacques. Joren voor zijn voornemen, Jacques om hem te bedanken. Mentor en leerling komen eindelijk weer nader tot elkaar. Zalig