Voor mij is 't overduidelijk dat Julia de pedalen kwijt is.jessie V. schreef:Ik weet nog steeds niet wat ik van Julia haar gedoe moet denken. Werkt ze een wraakplan uit? Je kunt haar moeilijk koel en onbewogen noemen. Ze lijkt mij eerder een beetje hysterisch aan het worden.
Maar ze laat hem wel spartelen en dat verdient hij ook. Gelukkig voor hem is Toon er nog met zijn opvanghuis voor verstoten mannen.
Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
ikke
- x 435
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
0 x
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 111
- x 27
Ze lijkt wel veranderd in een soort Cruella De Ville of een ander equivalent van een boosaardige heks
0 x
-
ikke
- x 435
Nee, ze is veranderd in een mens die hopeloos is en dom doet.Trouwe kijker schreef:Ze lijkt wel veranderd in een soort Cruella De Ville of een ander equivalent van een boosaardige heks
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
En liegt... Waarom vertelt ze aan Paulien dat Waldek zo agressief doet?ikke schreef:Nee, ze is veranderd in een mens die hopeloos is en dom doet.
En waarom maakt ze buiten waar iedereen het kan zien en horen op deze manier ruzie met Waldek?
Hij verdient zeker een fikse lap rond zijn oren voor zijn gekoes en gelieg, maar hem valselijk gaan beschuldigen van huishoudelijk geweld zou ik er toch over vinden.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Julia is gewoon een -voor de zoveelste keer- gekwetst mensje dat het allemaal niet meer weet. Zelfs haar dochter mag de ware toedracht van haar veranderd gedrag niet weten. Schaamte?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
2de patient voor onze psysatine schreef:En liegt... Waarom vertelt ze aan Paulien dat Waldek zo agressief doet?ikke schreef:Nee, ze is veranderd in een mens die hopeloos is en dom doet.
En waarom maakt ze buiten waar iedereen het kan zien en horen op deze manier ruzie met Waldek?
Hij verdient zeker een fikse lap rond zijn oren voor zijn gekoes en gelieg, maar hem valselijk gaan beschuldigen van huishoudelijk geweld zou ik er toch over vinden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Heeft ze die ooit wel gehad?ikke schreef:Voor mij is 't overduidelijk dat Julia de pedalen kwijt is.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Aangezien Julia voor de 5de keer ( Piet Snackaert, Cois, Guy, Luc, Waldek) haar relatie heeft zien mislukken, terwijl de schuld hiervoor telkens bij de andere partij lag... dan lijkt het me logisch dat ze de pedalen kwijt is....
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Weten we wel of het Snackaerts schuld was? We weten alleen dat de man een lief had maar was dat voor of na hun mislukt huwelijk?
En zou je in het algemeen niet denken dat als je al 5 mislukte relaties hebt er mss toch iets mis met de persoon in kwestie?
En zou je in het algemeen niet denken dat als je al 5 mislukte relaties hebt er mss toch iets mis met de persoon in kwestie?
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat vind ik ook maar hier was 't enkel Waldek die scheef liep ; haar manier om hem terug te winnen is dan weer zeer raar .....zwaar kosten aan Mevrouw Van capelle 
0 x
-
Yole
- Nog geen rang
Ze is inderdaad een beetje aan het doordraaien, ze zal er voor zorgen dat hij een contactverbod opgelegd krijgt om in haar buurt (en dat van hun ongeboren kind, want ik denk nog steeds dat ze zwanger is) te komen...
Ze gaat iedereeen doen geloven dat Waldek geweldadig en onberekenbaar is geworden...
Hij verdient misschien wel een straf, maar toch niet dit,... ik zou liever zien dat hij gewoon zielig alleen achterblijft, zonder Julia en zonder Simon...
Ik vrees er ook voor dat Julia haar wraak daarna gaat richten op SImon en er gaat voor zorgen dat Frankt het te weten komt...
Ze gaat iedereeen doen geloven dat Waldek geweldadig en onberekenbaar is geworden...
Hij verdient misschien wel een straf, maar toch niet dit,... ik zou liever zien dat hij gewoon zielig alleen achterblijft, zonder Julia en zonder Simon...
Ik vrees er ook voor dat Julia haar wraak daarna gaat richten op SImon en er gaat voor zorgen dat Frankt het te weten komt...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Bah, had ik maandagavond nog sympthatie voor Julia en het negeren van het bericht van Paulien dan ben ik die sympathie toch gisterenavond verloren. Julia Julia, met wat ben je bezig ?
De mix van pijnstillers en gin zal niets oplossen hoor. Of is het haar plan dat Paulien dit gaat rondbazuinen in het studentenhuis zodat dit ter ore komt van Adil en Kaat die het vervolgens terug overbrieven aan Waldek en Simonne ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik begrijp er geen snars van. Waarom zegt ze niks tegen haar eigen dochter. Gewoon liegen en brabbelen over een "geweldadige" Waldek. Je kunt veel over Waldek zeggen maar geweldadig is hij niet.
Julia,met wat zijt ge weer bezig? Ge weet toch dat je zo in de kortste keren weer helemaal alleen gaat komen te staan ipv eens even te praten. Van de andere kant is dat mss ook wel goedt voor de nog weinig overgebleven mannen in Thuis die eventueel nog in aanmerking zouden kunnen komen. Er zijn er niet veel meer hé Juliake.
Julia,met wat zijt ge weer bezig? Ge weet toch dat je zo in de kortste keren weer helemaal alleen gaat komen te staan ipv eens even te praten. Van de andere kant is dat mss ook wel goedt voor de nog weinig overgebleven mannen in Thuis die eventueel nog in aanmerking zouden kunnen komen. Er zijn er niet veel meer hé Juliake.
0 x
Potentia Principatum
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
In zekere zin hoop ik dat Nancy zag dat het Julia was die Waldek duwde en zeker niet omgekeerd. Hij verdient het om door het slijk gehaald te worden, maar niet via compleet valse aantijgingen...
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vind het raar dat zoveel mensen het normaal vinden dat er wraak genomen wordt.Nicolaske schreef:In zekere zin hoop ik dat Nancy zag dat het Julia was die Waldek duwde en zeker niet omgekeerd. Hij verdient het om door het slijk gehaald te worden, maar niet via compleet valse aantijgingen...
Waldek verdient het om te weten en te horen dat Julia weet heeft van zijn ontrouw, maar meer moet dat volgens mij niet zijn. Ofwel gaan ze samen verder ofwel wordt de relatie stopgezet. Punt. Mijn mening.
Er is al genoeg miserie en oorlog.
0 x