Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Poolaapje »

Briseis schreef:Ik had horen vallen dat haar taakstraf in het revalidatiecentrum was en had ook begrepen dat Winterlicht betaald was. Maar ik kan er ook naast zitten.
Zo denk ik ook dat het was.

Ik kan me niet aan de gedachte ontdoen dat ze denkt dat ze zo effen komt te staan met Simonne. Zolang die nog altijd niet normaal kan functioneren, zal die Femke niet compleet vergeven. Dat snapt Femke blijkbaar niet. Ze zou beter de Bomansen met rust laten ipv altijd hun gezelschap op te zoeken.
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Briseis schreef:Ik had horen vallen dat haar taakstraf in het revalidatiecentrum was en had ook begrepen dat Winterlicht betaald was. Maar ik kan er ook naast zitten.
Nee hoor, de job in het revalidatiecentrum was wel degelijk de werkstraf.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vond de plaats van die taakstraf en de plaats waar ze een job had nogal duister. Wat doet ze nou eigenlijk waar?, heb ik me meermaals afgevraagd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Ik vond de plaats van die taakstraf en de plaats waar ze een job had nogal duister. Wat doet ze nou eigenlijk waar?, heb ik me meermaals afgevraagd.
Lazylady schreef:Nee hoor, de job in het revalidatiecentrum was wel degelijk de werkstraf.
;)

Haar "echte" job was normaal gezien poetsvrouw in het rusthuis.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

Het kan misschien stom zijn, maar als ik de beelden voor me haal, weet ik niet wat het rusthuis was en wat het revalidatiecentrum. Het rusthuis was natuurlijk waar Madeleine enz. zaten, toch? Maar welke beelden hadden we dan van het revalidatiecentrum? :-?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

jessie V. schreef:Het kan misschien stom zijn, maar als ik de beelden voor me haal, weet ik niet wat het rusthuis was en wat het revalidatiecentrum. Het rusthuis was natuurlijk waar Madeleine enz. zaten, toch? Maar welke beelden hadden we dan van het revalidatiecentrum? :-?
Ze is Simonne tegengekomen in een hal,( aan de toiletten) dat was dus duidelijk in het revalidatiecentrum. Ik herinner me ook een scene waar ze aan het poetsen in een lokaal waar duidelijk kinesitherapeutische toestellen stonden.
Maar echt vaak hebben we haar daar niet gezien.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

^inderdaad, die scène herinner ik mij - maar dat was ook de enige denk ik.
Als daar verder niks gebeurt, is dat voor de kijker natuurlijk ook niet interessant. ;)

Ik denk dat de taakstraf van Femke ondertussen waarschijnlijk afgelopen is en dat ze de tijd die ze daardoor nu 'vrij' heeft, wil besteden aan het poetsen bij de Bomansen.
Ik vind ook dat ze ver gaat in haar schuldgevoelens (hoewel ik me niet kan voorstellen hoe ik zelf zou reageren, moest ik in haar schoenen staan) maar als zij daar gelukkig mee is, waarom zou Tim haar dan willen dwingen om dit niet te doen?
Ik denk niet dat Tim zo in elkaar zit, hij ziet zijn Femke graag en dat wil niet per se zeggen dat je de hele tijd samen moet zijn. ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satineinderdaa schreef: Ik denk niet dat Tim zo in elkaar zit, hij ziet zijn Femke graag en dat wil niet per se zeggen dat je de hele tijd samen moet zijn. ;)
Nee, maar weet Tim dat ze daar gratis gaat kuisen? Allez, da's toch de essentie van een relatie dat je zo'n dingen eerst bespreekt? :)
Enfin ja, ik geloof nu ook niet dat kuisen bij de Bomansen een dagtaak is. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Bespreken wel, vragen om zijn toestemming is nog een stap verder.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Bespreken wel, vragen om zijn toestemming is nog een stap verder.
Ik heb het ook nergens over toestemming vragen hé. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

lord F. schreef: Ik heb het ook nergens over toestemming vragen hé. :)
Nee, da's waar - maar het wordt toch eerder in dit topic min of meer gesuggereerd, maar niet door jou. ;)
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

satine schreef:
lord F. schreef: Ik heb het ook nergens over toestemming vragen hé. :)
Nee, da's waar - maar het wordt toch eerder in dit topic min of meer gesuggereerd, maar niet door jou. ;)
Ik zeg niet dat Femke toestemming moet vragen aan Tim, maar ik denk dat als Tim hoort dat Femke daar gratis gaat kuisen, dat hij daar niet echt blij mee zou zijn.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Het is een teken dat ze het nog altijd niet heeft losgelaten
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Dat is toch niet zo abnormaal?
Door haar toedoen is iemand anders nog altijd niet goed te been, zou willen werken en vindt geen job.
Staat er een termijn op 'loslaten' dan?
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

dirk schreef: Snel reageren
Maar waarom? Ze zijn juist samen, de kosten zijn Femke kennende allemaal netjes gedeeld en dan gaat ze aan haar kersvers lief moeten gaan vragen waar ze haar geld aan uit mag geven of welke jobs ze mag doen en hoeveel ze al dan niet daarmee verdient?? Zo gaat het hier thuis er niet eens aan toe, en wij zijn dan nog getrouwd met kinderen, Femke en Tim zijn nog maar even samen... Zo lang de rekeningen hier netjes betaald zijn ga ik gratis werken waar ik wil, al is het op zeventig plaatsen. En ik ken eerlijk gezegd ook geen koppels waar ze elke stap die gezet wordt moeten bespreken en waar de man dan een beetje (of veel) moeilijk zou gaan doen omdat hij ergens een ander gedacht over heeft.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Plaats reactie