Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Ja maar, ze is wel uitgedaagd geweest door de venijnige commentaar van Nancy en Marianne.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Zo is dat. Marianne had nog geen glas in haar hand of ze begon al, en Nancy moest van het feest wegblijven. Peggy had die overigens zeer juiste opmerking niet moeten maken, maar ze had al uren op haar tong gebeten. Nancy en Marianne verdienen de meeste lappen. Bij Nancy is dat zinloos maar als "klassedame" moet Marianne weten dat genodigden ondergeschikt zijn aan familie van het bruidspaar.martha schreef:Ja maar, ze is wel uitgedaagd geweest door de venijnige commentaar van Nancy en Marianne.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nou, ik hou even in het midden wie, wie uitdaagde, want ook Peggy leek in mijn ogen al uit op ruzie zodra ze binnenkwam. Maar Marianne had sowieso haar fatsoen kunnen houden en gewoon weg kunnen lopen toen Peggy bij haar kwam staan, laat staan om ook nog die steken onderwater te geven en haar geroddel met Nancy. Als gast op een bruiloft gedraag je je gewoon niet zo goedkoop
Al bij al krijgen Marianne, Peggy, Nancy én Rosa een paar flinke kletsen tegen hun oren van mij, want ik heb nog nooit zo'n goedkope vertoning gezien en ik vond dat ze zich alle 4 asociaal en belachelijk gedroegen.
Al bij al krijgen Marianne, Peggy, Nancy én Rosa een paar flinke kletsen tegen hun oren van mij, want ik heb nog nooit zo'n goedkope vertoning gezien en ik vond dat ze zich alle 4 asociaal en belachelijk gedroegen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Nancy, Peggy, Marianne en Rosa zou ik willen kop tegen kop slaan. Zo kinderachtig dat ze zich gedroegen.
Op feesten hou je je manier, punt uit!
Op feesten hou je je manier, punt uit!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Peggy omdat het een onuitstaanbaar mokkel is. Wat een verschrikkelijk wezen. Rosa omdat ze het meteen opneemt voor haar dochter zonder te weten wat er is gebeurd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Meer dan een lap rond hun oren : Nancy en haar gebrek aan "ellebogen" en vooral Thilly
Wat een onuitstaanbaar wijf
Ik hoop dat ze plots oog in oog gaat staan met een kudde everzwijnen al dan niet met de afrikaanse pest.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

't Zijn stadskinderen die soms 't verschil niet kennen tussen een bos in de natuur en een sprookjesbos.
Nu het drukker wordt met de winter op komst, patienten bij straks overwerkte collega te dumpen.
Lange tijden de wachtzaal, ook al is hun tijd kostbaar. Dat alles omdat de dokter liever op avontuur gaat.
Soms kan een patient even bellen om een ongerust moment weg tenemen. Zij is totaal NIET bereikbaar.
Hierna zal dr Ann op haar beurt zichzelf moeten gaan zoeken vrees ik. Als Judith ' inzicht in zichzelf ' wil
vinden kan ze Stan bezoeken en zijn hart laten uitspreken.Zonder geroep of gecommandeer luisteren.
Wedden dat ze zichzelf rap zal vinden ?
Nu het drukker wordt met de winter op komst, patienten bij straks overwerkte collega te dumpen.
Lange tijden de wachtzaal, ook al is hun tijd kostbaar. Dat alles omdat de dokter liever op avontuur gaat.
Soms kan een patient even bellen om een ongerust moment weg tenemen. Zij is totaal NIET bereikbaar.
Hierna zal dr Ann op haar beurt zichzelf moeten gaan zoeken vrees ik. Als Judith ' inzicht in zichzelf ' wil
vinden kan ze Stan bezoeken en zijn hart laten uitspreken.Zonder geroep of gecommandeer luisteren.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Die Afrikaanse pest lijkt me niet haalbaar Martha, maar die everzwijnen: laat ze maar komen.
Ze irriteert mij ook enorm.
Ze irriteert mij ook enorm.
0 x
-
tisaltijdiets
- Nog geen rang
Hmmm... iedereen heeft recht op vakantie. Ook artsen, haar patiënten kunnen wel ergens anders terecht hoor. Ze hoeft heus niet ALTIJD bereikbaar te zijn. Huisarts zijn is ook maar gewoon een job en die hebben ook recht op een privéleven.ranske schreef:'t Zijn stadskinderen die soms 't verschil niet kennen tussen een bos in de natuur en een sprookjesbos.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Bob.
Niet vanwege zijn reactie - die kan ik in zijn geval heel goed begrijpen.
Hij voelde zich waarschijnlijk alsof zijn hele leven als een kaartenhuisje ineen stuikte.
Maar als je NOOIT kinderen wil, dan
1. praat je daarover met je vriendin. Als je een tijd samen bent, mag die dat ook wel weten (om niet te zeggen MOET)
2. dan neem je je voorzorgen. Dan ga je niet vertrouwen op een pil die kan vergeten worden of waarvan de werking vermindert in combinatie met bepaalde medicatie en/of ziek zijn. Als je echt geen kinderen wil en je bent daar zeker van, dan laat je je steriliseren.
Niet vanwege zijn reactie - die kan ik in zijn geval heel goed begrijpen.
Hij voelde zich waarschijnlijk alsof zijn hele leven als een kaartenhuisje ineen stuikte.
Maar als je NOOIT kinderen wil, dan
1. praat je daarover met je vriendin. Als je een tijd samen bent, mag die dat ook wel weten (om niet te zeggen MOET)
2. dan neem je je voorzorgen. Dan ga je niet vertrouwen op een pil die kan vergeten worden of waarvan de werking vermindert in combinatie met bepaalde medicatie en/of ziek zijn. Als je echt geen kinderen wil en je bent daar zeker van, dan laat je je steriliseren.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Nochtans denk ik dat er wel voordien er over gesproken werd dat Bob geen kinderen wilt want hij zei op een bepaald moment dat het niet de afspraak was dus het moet zijn dat hij wel te kennen heeft gegeven geen kinderen te willen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Zijn opmerking dat het niet de afspraak was, doelt waarschijnlijk op het feit dat Tamara de pil nam en dat Bob er dus vanuit ging dat ze NU niet zwanger zou worden.
Toen hij Tamara zei dat hij pertinent nooit kinderen wil, was ze heel verbaasd.
Tussen "nu niet" en "nooit" zit in dit geval een fundamenteel verschil...
Toen hij Tamara zei dat hij pertinent nooit kinderen wil, was ze heel verbaasd.
Tussen "nu niet" en "nooit" zit in dit geval een fundamenteel verschil...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Maar Bob was waarschijnlijk de mening toegedaan dat het aan de vrouw is om te zorgen dat er geen kinderen komen.apestaart schreef:Nochtans denk ik dat er wel voordien er over gesproken werd dat Bob geen kinderen wilt want hij zei op een bepaald moment dat het niet de afspraak was dus het moet zijn dat hij wel te kennen heeft gegeven geen kinderen te willen.
Anderzijds zijn er ook wel vrouwen die het in eerste instantie wel eens zijn met het kinderloos blijven, maar denken dat het mettertijd toch wel zal kunnen. Zo zijn er ook vrouwen die bewust hun pil vergeten en een "ongelukske" krijgen. Niet iedere man reageert dan zo categoriek als Bob, maar ik kan hem wel begrijpen. Ik ben er zeker van dat daaromtrent een afspraak bestond. Maar ja...dat is buiten "Thuis" gerekend.
0 x
-
Donderkop
- x 435
Bob. Hij had zich maar moeten laten steriliseren, als kinderen geen optie zijn (nu niet en nooit niet).
Tamara. OMG dat wicht is idioot. Ze kent Bob, ze weet heel goed dat "af en toe de pil vergeten" ronduit absurd is.
Iedereen in dat gemeenschapshuis: dat ze zich met hun eigen zwemmers en eierstokken bezighouden.
Maar toch vooral Bob. Dat is een man van de wetenschap: ga naar de dokter en leg er een knoop in.
Tamara. OMG dat wicht is idioot. Ze kent Bob, ze weet heel goed dat "af en toe de pil vergeten" ronduit absurd is.
Iedereen in dat gemeenschapshuis: dat ze zich met hun eigen zwemmers en eierstokken bezighouden.
Maar toch vooral Bob. Dat is een man van de wetenschap: ga naar de dokter en leg er een knoop in.
0 x
-
tisaltijdiets
- Nog geen rang
Paulien!! Omdat ze nu zo boos is op Bob, maar in het verleden zelf abortus heeft gepleegd. Hypocriet.
0 x