Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Wallanderjunior
x 435

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Wallanderjunior »

Lacrimosa schreef:
dirk schreef:Zou Tim akkoord gaan met het feit dat ze daar gratis wil kuisen bij Simonne?
Ik zie niet in waarom Tim daar zijn goedkeuring over zou moeten geven.
de Middeleeuwen zijn toch al een tijdje achter de rug :lol: Femke is oud en wijs genoeg om te weten wat ze moet doen, ze heeft de toestemming van Tim niet nodig
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Wallanderjunior schreef:
Lacrimosa schreef:
dirk schreef:Zou Tim akkoord gaan met het feit dat ze daar gratis wil kuisen bij Simonne?
de Middeleeuwen zijn toch al een tijdje achter de rug :lol: Femke is oud en wijs genoeg om te weten wat ze moet doen, ze heeft de toestemming van Tim niet nodig
Tim kan toch zeggen dat hij niet dat niet wil.

(zou ik ook doen in zijn plaats)
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

dirk schreef:
Wallanderjunior schreef:
Lacrimosa schreef:

En dan? Bij mijn weten is Femke meerderjarig en is Tim haar vader niet.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

dirk schreef:
Wallanderjunior schreef:
Lacrimosa schreef:

Dan zou ik, moest ik in Femke's schoenen staan, je eens goed "je vet" geven? Wie denk jij wel dat je bent?
Femke wil iets doen voor haar slachtoffer, waarom zou Tim zich daar moeten tegen verzetten?
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Het was een ongeluk en de rechter heeft haar een straf uitgesproken. Voor de rest heeft ze al heel veel spijt getoond, meer moet ze niet doen.

Tim zal daar (terecht) niet mee akkoord gaan, denk ik. Natuurlijk kan Tim dit haar niet verbieden, maar hij kan er wel zijn mening over zeggen lijkt me. :thumbup:
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

dirk schreef:Het was een ongeluk en de rechter heeft haar een straf uitgesproken. Voor de rest heeft ze al heel veel spijt getoond, meer moet ze niet doen.

Tim zal daar (terecht) niet mee akkoord gaan, denk ik. Natuurlijk kan Tim dit haar niet verbieden, maar hij kan er wel zijn mening over zeggen lijkt me. :thumbup:
Dat is iets wat alleen Femke aangaat en niemand anders. Ook Tim niet, ook al heeft ze er een relatie mee. Ja, ze woont er in, maar dat is iets wat hij heeft voorgesteld en Femke kennende zal ze ook wel niet op zijn kap leven. Ik ben te laat geboren denk ik om te moeten aannemen dat partners elke beslissing van elkaar moeten laten afhangen.
En los daarvan denk ik dat Tim wel 'akkoord' zal gaan, al is zijn mening hier niet vandoen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

We leven toch in de 21ste eeuw, of heb ik iets gemist? :whistle:
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Femke wil daar enkel gaan kuisen omdat ze nog gebukt gaat onder een schuldgevoel tov Simonne

Tim daarentegen heeft een veel nuchtere kijk op de zaken. Femke moet het eindelijk loslaten, het was een ongeluk
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Femke zal het wel loslaten wanneer zij en/of Simonne het daar rijp voor achten. Tim kan gerust zeggen dat het niet per se nodig is in zijn ogen, maar om 'akkoord' te moeten gaan, of 'het terecht niet te willen dat zij daar kuist' vind ik nogal krasse uitspraken eigenlijk. :eh:
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Heeft Femke al schadevergoeding betaalt aan Simonne
Daar heeft ze toch hare loft voor verkocht
Zou ook al veel hebben om alles opgeklaard te zien komen tussen de 2 dames
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het is wel jammer dat Femke zo "onderdanig" is naar iedereen... Ik heb dan soms last van plaatsvervangende schaamte; zoals nu bij Simonne weer... :-?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

fresia schreef:Heeft Femke al schadevergoeding betaalt aan Simonne
Daar heeft ze toch hare loft voor verkocht
Zou ook al veel hebben om alles opgeklaard te zien komen tussen de 2 dames
ik neem aan dat ze die loft verkocht had om al haar schulden te kunnen afbetalen, dus financieel dat zal wellicht al effen zijn tss hen. Het schuldgevoel zou daar toch al een beetje mogen stoppen.

En wat Tim betreft >> het is niet dat ze daar goedkeuring over moet krijgen van hem, maar ik neem aan dat ze dat nooit besproken heeft met hem dat ze daar gratis gaat kuisen bij Simonne en in een relatie is dat toch wel redelijk fout.
Gezien ze het door die geldstraf wellicht ook niet heel breed meer heeft zou een betaalde job toch de voorkeur moeten hebben op haar schuldgevoel gezien ze toch ergens ook een beetje moet bijdragen aan het huishouden. Al was het maar om niet volledig afhankelijk te worden van hem.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Maar ze heeft toch nog die job in Winterlicht, en dat was toch een betaalde job?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

annekeHU schreef:Maar ze heeft toch nog die job in Winterlicht, en dat was toch een betaalde job?
Ik dacht dat het onbetaald was en als taakstraf na het ongeval ?
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik had horen vallen dat haar taakstraf in het revalidatiecentrum was en had ook begrepen dat Winterlicht betaald was. Maar ik kan er ook naast zitten.
0 x
Plaats reactie