Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Wanneer gaat Femke eens met haar moeder shoppen ? Zij is steeds correct gekleed maar Nancy ......dan grijpt een dochter toch in en probeert tenminste enkele normale kledingstukken te kopen .
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
In de hoop dat moederlief ze ook aan zal trekken. En dat is hier de vraag. Nancy is nu eenmaal Nancy.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Nancy heeft groot gelijk!!!!!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar ze denkt wel dat ze zich heel veel kan permitteren.Crackers schreef:Nancy heeft groot gelijk!!!!!
Ze heeft ook geen ellebogen in ieder geval.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Nu zou het wel kunnen dat Nancy de enige is die het spelletje van Karin Baert doorziet.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Nee dat vind ik niet. Ze is een alleenstaande moeder die voor een schoolgaande dochter moet zorgen. Ze kan het zich in haar situatie helemaal niet permitteren om zomaar een job op te geven. Ze moet eens leer van veel minder belang te hechten aan haar ego.Crackers schreef:Nancy heeft groot gelijk!!!!!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ze moet zich niet als een schotelvod laten behandelen. Een goede poetsvrouw vindt altijd werk.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

Bwa, wees nu eens eerlijk
>> ze komt meer dan een uur te laat komt op haar werk; ze is wellicht nog niet nuchter; ondanks dat heeft ze nog veel noten op haar zang en begint ze haar bazin zelfs nog uit te dagen/uit te kafferen; als ze een beetje ellebogen heeft weet ze ook wel waar ze best eerst kuist; ...
Allez ja, moest je zo'n kuisvrouw hebben op je werk zou je je er ook te pletter aan ergeren.

Allez ja, moest je zo'n kuisvrouw hebben op je werk zou je je er ook te pletter aan ergeren.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Jazeker, hoewel eens goed gelachen Nancy kan ik me voorstellen dat ze in 't echt haar ontslag zou krijgenlord F. schreef:Bwa, wees nu eens eerlijk![]()
Allez ja, moest je zo'n kuisvrouw hebben op je werk zou je je er ook te pletter aan ergeren.![]()
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Die was bij mij al lang buiten !!!lord F. schreef:Bwa, wees nu eens eerlijk>> ze komt meer dan een uur te laat komt op haar werk; ze is wellicht nog niet nuchter; ondanks dat heeft ze nog veel noten op haar zang en begint ze haar bazin zelfs nog uit te dagen/uit te kafferen; als ze een beetje ellebogen heeft weet ze ook wel waar ze best eerst kuist; ...
Allez ja, moest je zo'n kuisvrouw hebben op je werk zou je je er ook te pletter aan ergeren.![]()
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Meester Baert doet misschien wel uit de hoogte tegen Nancy, maar als Nancy het misschien eens minder zou uitlokken....
Ik zou als secretaresse nog geen halve minuut van mijn bureau durven gaan uit schrik dat Nancy door alles heen heeft zitten maaien, en je geen enkel document nog terug vindt.
Ze is veel te bruut, en niet alleen in haar woorden, maar ook in haar daden.
Wie begint er nu ook documenten te verleggen en te poetsen als er iemand aan die bureau zit?
Als iemand vriendelijk vraagt om ergens anders te gaan stofzuigen omdat ze zich wil concentreren, moet Nancy dat maar gewoon doen.
Ik snap niet waarom Nancy altijd zo snel in haar gat gebeten is. In het begin was Karin wel nog vriendelijk,
maar door te veel noten op de zang van Nancy, is dat beginnen omkeren.
Ik zou als secretaresse nog geen halve minuut van mijn bureau durven gaan uit schrik dat Nancy door alles heen heeft zitten maaien, en je geen enkel document nog terug vindt.
Ze is veel te bruut, en niet alleen in haar woorden, maar ook in haar daden.
Wie begint er nu ook documenten te verleggen en te poetsen als er iemand aan die bureau zit?
Als iemand vriendelijk vraagt om ergens anders te gaan stofzuigen omdat ze zich wil concentreren, moet Nancy dat maar gewoon doen.
Ik snap niet waarom Nancy altijd zo snel in haar gat gebeten is. In het begin was Karin wel nog vriendelijk,
maar door te veel noten op de zang van Nancy, is dat beginnen omkeren.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Arciat
- Nog geen rang
Karin Baert vriendelijk tegen Nancy? Dat heb ik dan telkens gemist.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Nancy permitteert zich gewoon veel omdat ze werkt in het kantoor van haar schoonzoon en Tom die ze ook al héél goed kent. Die mensen kunnen zich al aanpassen aan haar en houden een hand boven haar hoofd.Arciat schreef:Karin Baert vriendelijk tegen Nancy? Dat heb ik dan telkens gemist.
Nancy is gewoon al van in het begin ambetant tegen Karin omdat ze geen kritiek duldt van een onbekende.
Als je al steigert omdat er wordt gevraagd ergens anders te poetsen, dan ligt dat niet aan Karin maar wel aan Nancy!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Eindelijk eens iemand die Nancy terecht wijst. Wat die 2 mannen allemaal van haar geslikt hebben is niet normaal.
Iemand die het kantoor schoon houdt mag absoluut niet op het bureau van de werkers komen met de stofdoek en aan een computer al helemaal niet. En dan dat geklep de hele tijd
Ik vond niet dat Karin uit de hoogte deed. IRL zou niemand het een dag uitgehouden hebben als ze zich zo gedroeg als Nancy.
Iemand die het kantoor schoon houdt mag absoluut niet op het bureau van de werkers komen met de stofdoek en aan een computer al helemaal niet. En dan dat geklep de hele tijd
Ik vond niet dat Karin uit de hoogte deed. IRL zou niemand het een dag uitgehouden hebben als ze zich zo gedroeg als Nancy.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik vraag me zelfs af waar Nancy momenteel kan aankloppen met zo'n mentaliteit. Niemand wil toch zo'n kuisvrouw?jessie V. schreef:IRL zou niemand het een dag uitgehouden hebben als ze zich zo gedroeg als Nancy.
0 x