Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Heel mooi, ik dacht even dat hij haar voor de tweede keer ten huwelijk ging vragen
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik ook en zelfs dacht ik dat hij ging vertellen van zijn zoon/dochter zodat Simonne als cadeau zijn meeleven met Franky zou krijgen .Kwast schreef:Heel mooi, ik dacht even dat hij haar voor de tweede keer ten huwelijk ging vragen
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wat me wel nog verbaasde is dat Frank er toch alles aan deed om Luk te "redden".
Denk dat hij met een dubbel gevoel moet zitten >> enerzijds kan hij klagen dat Luc met z'n theatrale video en zelfmoordpoging zijn feestje verbrod heeft. anderzijds kan ik me niet inbeelden dat hij zich niet afvraagt of hij met al z'n speurwerk z'n broer (onrechtstreeks) tot zelfmoord gedreven heeft. Het leek hem toch niet koud te laten dat Luc zichzelf wou ophangen.
Ben benieuwd naar z'n reactie vanavond.
Denk dat hij met een dubbel gevoel moet zitten >> enerzijds kan hij klagen dat Luc met z'n theatrale video en zelfmoordpoging zijn feestje verbrod heeft. anderzijds kan ik me niet inbeelden dat hij zich niet afvraagt of hij met al z'n speurwerk z'n broer (onrechtstreeks) tot zelfmoord gedreven heeft. Het leek hem toch niet koud te laten dat Luc zichzelf wou ophangen.
Ben benieuwd naar z'n reactie vanavond.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, ondanks alles is en blijft het zijn broer.
0 x
Potentia Principatum
-
Frazer
- Nog geen rang
Snap dit scenario toch niet. Denk nu net dat dit niet opgaat voor Frank Bomans (uitleg en vbn onnodig denk ik). Dat een "simpele" zelfmoordpoging Frank van gedachten doet veranderen, gezien de historie en het personage van Frank, neen, dan vind ik deze plotse ommekeer vrij ongeloofwaardig.Caligula schreef:Tja, ondanks alles is en blijft het zijn broer.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hmm, kweet toch niet hoor. Je kan iemand zo vaak mogelijk dood wensen, maar eens die dan bijna echt dood is ga je er toch anders over denken.Frazer schreef:Snap dit scenario toch niet. Denk nu net dat dit niet opgaat voor Frank Bomans (uitleg en vbn onnodig denk ik). Dat een "simpele" zelfmoordpoging Frank van gedachten doet veranderen, gezien de historie en het personage van Frank, neen, dan vind ik deze plotse ommekeer vrij ongeloofwaardig.Caligula schreef:Tja, ondanks alles is en blijft het zijn broer.
Hij zal op z'n minst toch met een gewetenscrisis zitten of al dat speurwerk van hem van vorig seizoen het wel waard was.
0 x
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
Goh een zelfmoord of -poging komt voor wie dan ook toch hard aan bij een naast familielid ondanks de zeer slecht band, ik spreek uit ervaringFrazer schreef:Snap dit scenario toch niet. Denk nu net dat dit niet opgaat voor Frank Bomans (uitleg en vbn onnodig denk ik). Dat een "simpele" zelfmoordpoging Frank van gedachten doet veranderen, gezien de historie en het personage van Frank, neen, dan vind ik deze plotse ommekeer vrij ongeloofwaardig.Caligula schreef:Tja, ondanks alles is en blijft het zijn broer.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij is zich natuurlijk rot geschrokken en de schuldgevoelens stapelen zich op.
Even wat de acteur betreft: ik ken niet veel acteurs(ices) die zo echt kunnen huilen als Pol Goossen. En nou heb ik het niet zozeer over het storten van tranen, maar over het geheel.
Even wat de acteur betreft: ik ken niet veel acteurs(ices) die zo echt kunnen huilen als Pol Goossen. En nou heb ik het niet zozeer over het storten van tranen, maar over het geheel.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
Ik had nu niet verwacht dat het hem koud zou laten, maar dat het hem zó hard zou raken had ik ook niet zien aankomen. Om het met de woorden van Frank te zeggen (Luc gebruikt deze uitspraak het ook wel eens): "Bloed kruipt waar het niet gaan kan".
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

"Pietje weg is Pietje weg." 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, het staat zelfs in zijne almanak geloof ik.frankbomans schreef:Ik had nu niet verwacht dat het hem koud zou laten, maar dat het hem zó hard zou raken had ik ook niet zien aankomen. Om het met de woorden van Frank te zeggen (Luc gebruikt deze uitspraak het ook wel eens): "Bloed kruipt waar het niet gaan kan".
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zo groot als hun wederzijdse haat was voor zijn zelfmoordpoging, zo groot wordt nu de broederliefde. Frank gaat Luc bezoeken tijdens zijn middagpauze, Frank gaat Luc in huis nemen en verzorgen. Benieuwd of Frank ook verhaaltjes zal voorlezen aan Luc en hem zijn potje met rijstpap inlepelen. 
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Ik vind het ook maar zwak van Frank, Luc verkracht Simonneke, Luc lapt Jana erbij met een kapotte boiler, Luc lapt Leontien erbij en dat is Frank ineens allemaal vergeten.
Want het is en blijft familie, blijt blijt
Want het is en blijft familie, blijt blijt
0 x