Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
Ik kreeg wel het idee dat er iets met Emma gebeurde toen ze hoorde dat Geert aan de deur stond. Een associatie met het gebeurde misschien?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
En toch denk ik niet, dat Geert gaat stoppen met zijn job als dokter... Hij kan natuurlijk een eigen praktijk oprichten ( alhoewel, zou hij dat durven...concurrentie voor Ann ?) of toch nog maar eens van mening veranderen( en dus blijven?)
0 x
-
- x 435
Daar ben ik van overtuigd.jessie V. schreef:Ik kreeg wel het idee dat er iets met Emma gebeurde toen ze hoorde dat Geert aan de deur stond. Een associatie met het gebeurde misschien?
0 x
-
- Poster rang 4
Geert die de praktijk verlaat. Dat kan vanwege de confrontatie met Marianne waar hij echt vanaf wil.
Een veilig, rimpelloos leven als dokter kon hij aan. De echte Marianne niet. ( ik geef toe dat dit niet makkelijk was )
Met hem moest ze nog burgerlijker leven dan ze door haar opvoeding al was. 't Levendig rebels kantje dat ze zeker heeft, wat passie, fantasie, dingen doen buiten dineren, shoppen, hotels, wandelen was niks voor hem. Marianne moest maar het huis uitgezet worden. Een mening daarover had hij niet eens. Gewoon gewoon het meest comfortabele voor hem.
Hij hield zich vast aan 't veilige principe : de familie blijft samen. Wou niet zien dat met deze mooie principes de vloer aangeveegd werd door de twee die hij steunde en Marianne kreeg alle schuld en liet haar stikken. De zeikerd.
Een veilig, rimpelloos leven als dokter kon hij aan. De echte Marianne niet. ( ik geef toe dat dit niet makkelijk was )
Met hem moest ze nog burgerlijker leven dan ze door haar opvoeding al was. 't Levendig rebels kantje dat ze zeker heeft, wat passie, fantasie, dingen doen buiten dineren, shoppen, hotels, wandelen was niks voor hem. Marianne moest maar het huis uitgezet worden. Een mening daarover had hij niet eens. Gewoon gewoon het meest comfortabele voor hem.
Hij hield zich vast aan 't veilige principe : de familie blijft samen. Wou niet zien dat met deze mooie principes de vloer aangeveegd werd door de twee die hij steunde en Marianne kreeg alle schuld en liet haar stikken. De zeikerd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ho,ho,wacht even. Was het niet Geert die in Oman de woestijn inholde aan de zijde van Claire terwijl Marianne achteraan holde? En was Geert niet in de Barania? En was hij geen lid van het Bfast team? Zo kleinburgelijk is dat nu ook weer niet hé.
Wat ik vooral begrijp bij Geert is dat hij dat constant gebikker tussen Ann-Mayra-Marianne kotsbeu was en ik zal zelfs zeggen dat ik hem bewonder dat hij het zo lang heeft uitgehouden. Ik zou iets korter van stof geweest zijn.
Wat ik vooral begrijp bij Geert is dat hij dat constant gebikker tussen Ann-Mayra-Marianne kotsbeu was en ik zal zelfs zeggen dat ik hem bewonder dat hij het zo lang heeft uitgehouden. Ik zou iets korter van stof geweest zijn.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ranske, 't wordt vervelend hoor, dat negatief gedoe van jou. Kun je niet een ietsje pietsie positiever zijn? OK, er zitten veel gaten en ogen aan de actuele verhaallijnen, maar ons constant ergeren daaraan is toch niet leuk?ranske schreef:Geert die de praktijk verlaat. Dat kan vanwege de confrontatie met Marianne waar hij echt vanaf wil.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
In het begin was Geert zo principieel dat je er haast misselijk van werd - hij werd niet voor niks de ijzeren kolonel genoemd he.Caligula schreef:Ho,ho,wacht even. Was het niet Geert die in Oman de woestijn inholde aan de zijde van Claire terwijl Marianne achteraan holde? En was Geert niet in de Barania? En was hij geen lid van het Bfast team? Zo kleinburgelijk is dat nu ook weer niet hé.
Altijd even stijf en rigide - ik vond hem toen behoorlijk drammerig en kleinburgerlijk.
Gaandeweg is hij milder en zachter geworden - ook door het overlijden van zijn dochter (denk ik).
Maar hij was zeker niet het type 'vrolijke padvinder'...

0 x
-
- x 435
Daar zagen we toch even een glimp van onder impuls van Marianne's zus met wie hij toen een relatie begon...satine schreef:
Jammer dat dat niet bleef duren, ik vond het een leuke episode.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,had hij dat maar gedaan hé. Dan was hij nu opgravingen aan het doen ipv hout te hakken in de Ardennen.
Het is trouwens goed dat hij terug is want ik begon te vrezen voor het Ardeense bos.
Het is trouwens goed dat hij terug is want ik begon te vrezen voor het Ardeense bos.

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik heb het wel een beetje gehad met het personage dokter Geert
.
Hij rent meer weg van problemen dan dat hij er een constructieve oplossing voor probeert te vinden.

Hij rent meer weg van problemen dan dat hij er een constructieve oplossing voor probeert te vinden.
0 x
-
- x 435
Dat is de nationale sport in "Thuis"!Evaaa schreef:Ik heb het wel een beetje gehad met het personage dokter Geert.

En onze Geert is daar kampioen in, mss moet jij het zapknoppeke gebruiken als je'r echt niet meer tegen kunt?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ja dat is waar - maar of hij zo vrolijk zou gebleven zijn, dat betwijfel ik.ikke schreef:Daar zagen we toch even een glimp van onder impuls van Marianne's zus met wie hij toen een relatie begon...satine schreef:
Jammer dat dat niet bleef duren, ik vond het een leuke episode.
Zo lang blijft 'oud zot' nu ook weer niet duren he.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Het zijn wel geen problemen die hij gemaakt heeft hé. De problemen komen van zijn lieve eega en die 2 madonnas.Evaaa schreef:Ik heb het wel een beetje gehad met het personage dokter Geert.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Heilige Geert, BVO?Caligula schreef:Het zijn wel geen problemen die hij gemaakt heeft hé. De problemen komen van zijn lieve eega en die 2 madonnas.Evaaa schreef:Ik heb het wel een beetje gehad met het personage dokter Geert.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nee,helemaal niet,maar ik dan de man wel begrijpen.ikke schreef:Heilige Geert, BVO?Caligula schreef:Het zijn wel geen problemen die hij gemaakt heeft hé. De problemen komen van zijn lieve eega en die 2 madonnas.Evaaa schreef:Ik heb het wel een beetje gehad met het personage dokter Geert.
En zeg nu zelf,het was toch een heerlijk moment toen hij zatte Marianne daar zag komen binnenrollen!

0 x
Potentia Principatum