Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Euh...dat wist hij toch al van tevoren. Hij had haar al eerder afgewezen bij dat incident rond die stalking.ikke schreef:
Toon heeft met plezier meegespeeld tot hij merkte dat 't voor Jana meer was dan een spelleke.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja idd, als hij wist van die gevoelens is het alleszins raar dat hij als volwassen vent nog meegaat in dat spel met Jana en er zelfs nog mee naar bed gaat (uit de verhalen tegen Adil kunnen we toch afleiden dat er iets gebeurt is anders zou hij dat toch zeggen tegen hem dat het fake was). Hij had er in ieder geval rekening mee moeten houden dat ze uiteindelijk wel verliefd ging worden op hem.hannanaske schreef:Euh...dat wist hij toch al van tevoren. Hij had haar al eerder afgewezen bij dat incident rond die stalking.ikke schreef:
Toon heeft met plezier meegespeeld tot hij merkte dat 't voor Jana meer was dan een spelleke.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Ja, dat wist hij van tevoren, en hij had haar al duidelijk gemaakt dat hij niets voelde voor haar.hannanaske schreef:Euh...dat wist hij toch al van tevoren. Hij had haar al eerder afgewezen bij dat incident rond die stalking.ikke schreef:
Hij wou haar spelleke meespelen op Lowie jaloers te maken. En wellicht heeft ie daarvan geprofiteerd, maar hij wou geen relatie, daarin is hij altijd duidelijk geweest tegenover Jana. Van mij mogen die twee,Toon en Jana een koppel worden, ze zijn mekaar waard.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja ingepakt in een chocolade ei en met ne mooie strik erCaligula schreef:Maar zolang er hoop is...Ze gaat hem wel krijgen...met Pasen mss.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Heu,nee. Harde bewijzen (bij manier van spreken hé) zijn er niet. Van de andere kant, de hele nacht doen alsof en maar zuchten en hijgen is toch ook niet me dat.jessie V. schreef:Weten we zeker dat Toon met Jana in bed gedoken is?
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Doet niet ter zake of er een echte vrijpartij is geweest of niet.Caligula schreef:Heu,nee. Harde bewijzen (bij manier van spreken hé) zijn er niet. Van de andere kant, de hele nacht doen alsof en maar zuchten en hijgen is toch ook niet me dat.jessie V. schreef:Weten we zeker dat Toon met Jana in bed gedoken is?
Jana moet zowel Olijfje als Lowie leren respecteren en een eigen leven opbouwen. Anders staat ze straks helemaal alleen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Helemaal akkoord - maar Lowie gaat ook niet vrijuit, hij heeft geprofiteerd van het feit dat Jana nog steeds gevoelens voor hem had.ikke schreef:Jana moet zowel Olijfje als Lowie leren respecteren en een eigen leven opbouwen. Anders staat ze straks helemaal alleen.
Iets wat hij maar al te goed wist.
En hij heeft Olivia ook niet bepaald gerespecteerd in deze zaak.
Maar nu is het inderdaad hoog tijd om Lowie los te laten.
Ik hoop voor Jana dat ze snel op iemand anders verliefd wordt en dat het dit keer wederzijds is en zonder problemen vanaf dag 1.
Ze is ook zowat de enige vrijgezel van de jongeren, Toon niet mee gerekend dan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zonder problemen in Thuis? Dat meen je niet!satine schreef:k hoop voor Jana dat ze snel op iemand anders verliefd wordt en dat het dit keer wederzijds is en zonder problemen vanaf dag 1.![]()
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
En of het tijd wordt dat er in "Thuis" eens een koppel komt zonder scheve schaatsen!Caligula schreef:Zonder problemen in Thuis? Dat meen je niet!satine schreef:k hoop voor Jana dat ze snel op iemand anders verliefd wordt en dat het dit keer wederzijds is en zonder problemen vanaf dag 1.![]()
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Zoals ik zei: zonder problemen vanaf dag 1.
Dat er vroeg of laat problemen (moeten) komen om de verhaallijnen gaande te houden, dat weten we ondertussen.
Dat er vroeg of laat problemen (moeten) komen om de verhaallijnen gaande te houden, dat weten we ondertussen.
0 x
-
ikke
- x 435
Dat zou ik ook wel eens willen!satine schreef:Zoals ik zei: zonder problemen vanaf dag 1.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Maar als dat moet gebeuren , moet er dus nog een nieuw personage op duiken.. want er is op dit moment niemand vrij van het jonge volk.. Jana nu een "echte" relatie (zonder spellekes dus) laten starten met Toon of Dimi , zou ongeloofwaardig zijn!ikke schreef:Dat zou ik ook wel eens willen!satine schreef:Zoals ik zei: zonder problemen vanaf dag 1.
0 x
-
ikke
- x 435
hoh, er zijn al meer "wonderen" geschied in "Thuis", dus waarom niet eens een echt goed koppel laten ontstaan?annekeHU schreef: Maar als dat moet gebeuren , moet er dus nog een nieuw personage op duiken.. want er is op dit moment niemand vrij van het jonge volk.. Jana nu een "echte" relatie (zonder spellekes dus) laten starten met Toon of Dimi , zou ongeloofwaardig zijn!
't Is Jana zeker gegund van mijnentwege. 'k Ga subiet een kaarske branden...
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik heb me nooit geërgerd aan Jana, en zou haar inderdaad ook heel graag een goede relatie( liefst met enige diepgang) zien beginnen... en als Toon zijn "player-manieren" overboord gooit , mag hij gerust degene zijn met wie Jana de relatie start. (al vraag ik me af, hoe de scenaristen die 180°C-draai gaan verwerken???)
Ik vind de verhaallijnen rond Toon tot nu toe maar zwak.. (pesten, spelletjes spelen, flauwe humor) , dus misschien kan er nu eindelijk wat meer "serieux " in zijn rol komen?
We zullen gewoon moeten afwachten....en tja , misschien dat dat kaarsje helpt?
Jana met Lowie, dat vind ik echt geen goed koppel!
Ik vind de verhaallijnen rond Toon tot nu toe maar zwak.. (pesten, spelletjes spelen, flauwe humor) , dus misschien kan er nu eindelijk wat meer "serieux " in zijn rol komen?
We zullen gewoon moeten afwachten....en tja , misschien dat dat kaarsje helpt?
Jana met Lowie, dat vind ik echt geen goed koppel!
0 x