Mag je als dokter jezelf wel medicatie op voorschrift voorschrijven? Wss wel, maar een onafhankelijk onderzoek lijkt me steeds het beste, kwestie om jezelf te verplichten om er iets aan te doen, anders minimaliseer je het maar.nounake schreef:Had die daar een andere dokter voor nodig ? dat wist hij toch zelf ...karolien85 schreef:Antibiotica
Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
-
- Nog geen rang
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ja, dat vond ik ook maar raar, dat hij zichzelf niet snel een dosis antibiotica voorschreef! Wellicht te simpel voor de Thuisscenaristen, en daar zit natuurlijk geen verhaal in!nounake schreef:Had die daar een andere dokter voor nodig ? dat wist hij toch zelf ...karolien85 schreef:Antibiotica
0 x
-
- x 435
Ik denk dat dokters zichzelf niet zomaar medicatie mogen voorschrijven.annekeHU schreef:Ja, dat vond ik ook maar raar, dat hij zichzelf niet snel een dosis antibiotica voorschreef! Wellicht te simpel voor de Thuisscenaristen, en daar zit natuurlijk geen verhaal in!nounake schreef:Had die daar een andere dokter voor nodig ? dat wist hij toch zelf ...karolien85 schreef:Antibiotica
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Toch wel,no problem at all.ikke schreef:ik denk dat dokters zichzelf niet zomaar medicatie mogen voorschrijven.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Inderdaad, dokters mogen zichzelf alles voorschrijven wat ze willen. Ik zie in de apotheek heel af en toe artsen met een herhaaldelijk voorschrift voor verslavende slaapmedicatie. De arts bellen is dan geen optie natuurlijk...
Ik vroeg mij wel af wanneer Geert nu eindelijk eens naar de dokter zou gaan of iets zou nemen, zo blijven hoesten boven het eten van al die mensen. Een dokter zou toch beter moeten weten.
Ik vroeg mij wel af wanneer Geert nu eindelijk eens naar de dokter zou gaan of iets zou nemen, zo blijven hoesten boven het eten van al die mensen. Een dokter zou toch beter moeten weten.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
De antibiotica werkte in ieder geval super snel ! Hij hoestte niet één keer gisterenavond ....
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Heb ik ook opgemerkt. Speciale Thuis-antibiotica mss?nounake schreef:De antibiotica werkte in ieder geval super snel ! Hij hoestte niet één keer gisterenavond ....

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Hij is toch bij Judith geweest (allé omgekeerd eigenlijk) die hem iets heeft voorgeschreven?Briseis schreef:Inderdaad, dokters mogen zichzelf alles voorschrijven wat ze willen. Ik zie in de apotheek heel af en toe artsen met een herhaaldelijk voorschrift voor verslavende slaapmedicatie. De arts bellen is dan geen optie natuurlijk...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
-
- Poster rang 4
Als je ziet hoe alles koek en ei is tussen Marianne, de liefkes, Nancy en zelfs Eddy (!) zal Geert misschien terugwillen.
Vrede in huis, zijn praktijk terug kan hij wel aan en bij problemen kan hij weer weglopen.
Vrede in huis, zijn praktijk terug kan hij wel aan en bij problemen kan hij weer weglopen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Geert gaat niet zo vlug terugkomen denk ik. Hij zal eerder een ommetje maken bij Helène. 

0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
-
- Poster rang 5
we hopen voor hem dat er weer niemand ontvoerd wordt terwijl hij weg is.Caligula schreef:Onze Geert is weer efkens weg...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
lord F. schreef:we hopen voor hem dat er weer niemand ontvoerd wordt terwijl hij weg is.Caligula schreef:Onze Geert is weer efkens weg...

0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
Het gezicht van Geert sprak wel boekdelen toen hij de zatte Marianne zag binnenrollen.
Maar van de andere kant schijnt hij toch een goede invloed te hebben op Emma,en dat is wel goed.
En dan is er nog Helene natuurlijk die hem maar al te graag binnenliet...
Maar van de andere kant schijnt hij toch een goede invloed te hebben op Emma,en dat is wel goed.
En dan is er nog Helene natuurlijk die hem maar al te graag binnenliet...
0 x
Potentia Principatum