Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door Sanneke »

Caligula schreef:Maar dat was omdat Luc ondertussen in Afrika zat.
Als je dat niet in Thuisland, maar in België meemaakt (of er is een andere reden waarom je wil veranderen van begeleider), dan zal je naar het gemeentehuis moeten gaan om je voorlopig rijbewijs te laten aanpassen. En dan mag die nieuwe begeleider ook mee tijdens je examen.

En wat Lowie en de meisjes betreft: ze zijn nog jong, net aan het studeren, dus soms nog echte pubers en zeker geen volwassenen. Ik denk dat het normaal is dat er dan af en toe spanningen hangen.
0 x
Sanne
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

En hoe meer Olivia zo bot tegen hem reageert, hoe meer hij naar jana zal lopen ...Volgens mij is hij het zich echt nog niet bewust .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Moet Olivia dan maar alles van hem slikken om hem niet aan Jana te verliezen? Ze heeft hen wel samen betrapt en zij weet ook niet precies hoe ze dat moest plaatsen. Nee, ik begin te balen van die Lowie. En waarom moet het altijd "de periode van de maand"(zoals hij het noemde) zijn als een vrouw boos doet tegen haar vriend of man? Ze zou best eens een heel andere reden kunnen hebben om boos te zijn op dat ventje. Hij wil een vriendin, maar weet niet hoe hij ermee om moet gaan.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Moet Olivia dan maar alles van hem slikken om hem niet aan Jana te verliezen? Ze heeft hen wel samen betrapt en zij weet ook niet precies hoe ze dat moest plaatsen. Nee, ik begin te balen van die Lowie. En waarom moet het altijd "de periode van de maand"(zoals hij het noemde) zijn als een vrouw boos doet tegen haar vriend of man? Ze zou best eens een heel andere reden kunnen hebben om boos te zijn op dat ventje. Hij wil een vriendin, maar weet niet hoe hij ermee om moet gaan.
Maar hij heeft niet door waarom ze kwaad is op hem. Hij denkt dat ze hem enkel zoveel mogelijk geld wil aftroggelen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Het verbaast me niet, als hij dat inderdaad denkt. Ze heeft heus wel in de gaten dat hij nog steeds Jana wil, daarom doet ze ook zo haar best om een vriend voor Jana te vinden. Hij zal dat nooit toegeven.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:Hij zal dat nooit toegeven.
Toegeven niet,nee maar doen wel! :whistle:
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Louis met Jana betrapt ? Allez kom ! Hij hield haar hoofd even tussen zijn handen ...daar zie ik nu toch nog niet direct ontrouw in ....Olivia ziet wat ze denkt te zien en door het zo uit te spelen tegen Louis gaat ze nog gelijk krijgen ook . Kent ge dat verhaal van het zind in uw hand? Hoe harder ge knijpt, hoe meer er wegglijdt ....
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2569

Bericht door satine »

^ Ik was mij al aan het afvragen wat ik gemist heb...

Als Olivia denkt dat Lowie haar bedriegt, zou ze er kunnen over praten, ipv te zwijgen en te mokken, niet?
En laten we niet vergeten dat dit mensen zijn van 18 - voor de wet meerderjarig, maar dat maakt hen niet automatisch "volwassen".
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:^ Ik was mij al aan het afvragen wat ik gemist heb...

Als Olivia denkt dat Lowie haar bedriegt, zou ze er kunnen over praten, ipv te zwijgen en te mokken, niet?
En laten we niet vergeten dat dit mensen zijn van 18 - voor de wet meerderjarig, maar dat maakt hen niet automatisch "volwassen".
Niet dat hij haar bedriegt, maar ze ziet wel hoe close dat Lowie en Jana zijn en dat steekt mss wat.
Maar dat ze er hem dan mee confronteert want nu heeft die niks door.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:En laten we niet vergeten dat dit mensen zijn van 18 - voor de wet meerderjarig, maar dat maakt hen niet automatisch "volwassen".
Ho,en als dat geen waarheid als een koe is!!! :lol:
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Lowie en Jana zijn terug een koppel aan het worden :romance-kisscheek:
Olivia ziet dat rapper dan zij, weet zich op den duur gebruikt tot de bom gaat barsten. :angry-tappingfoot:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

ranske schreef:Lowie en Jana zijn terug een koppel aan het worden :romance-kisscheek:
Ben ik nu echt de énige die dit zo erg vind voor Olivia? Het lijkt wel alsof ze haar in Thuis neerzetten als de boeman die tussen Jana en Lowie instaat, terwijl er maar één iemand verantwoordelijk is voor dit alles en dat is Lowie zelf.

En daarnet moest hij zich zelf eens niet excuseren t.o. Olivia... :roll:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar nee, ik vind Lowie-Olijfje best wel een goed koppeltje, ik vrees alleen maar dat het niet gaat duren. Nu kunt ge natuurlijk zeggen: in Thuis duren koppels nooit niet lang en je zou nog gelijk hebben ook.
Maar nog eens,ik vind hen best ok.
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Zeker niet de enige. Als Lowie Jana nog wil had hij nooit iets met Olivia mogen beginnen. Heb een hekel aan dat soort dingen.
Je gebruikt niet iemand anders gevoelens op die manier.
0 x
"You can call me Root"
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2569

Bericht door satine »

Lazylady schreef: En daarnet moest hij zich zelf eens niet excuseren t.o. Olivia...
Voor zover ik het gezien heb, is Olivia beginnen mokken toen ze toevallig de onschuldige 'hug' tussen Lowie en Jana zag.
Waarom moet hij zich dan verontschuldigen? Heb ik iets gemist? :denk:
0 x
Gesloten