Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door jessie V. »

De indruk wordt gewekt dat ze iets fataals in haar glas deed. Maar ik denk niet dat dat niet zo'n vaart zal lopen
Wat ik wel dacht toen ze Waldeck en Simonne betrapte, dat zij hem kon laten zweten. Ik weet niet of ze het zelf beseft, maar dat is haar aardig gelukt.
Wel wonderlijk dat hij nu staat te beweren dat hij zoveel van haar houdt bla bla. Ook wonderlijk dat hij nu bij iedereen gaat klagen over die lastige Julia. Leven de menopauze ha ha. Zou zijn kwartje nou echt niet gaan vallen? Hij weet nog steeds niet wat zij gezien heeft, maar als hij een beetje nadenkt (ze is bang dat je haar in de steek laat, Paulien) dan moeten zijn gedachten toch wel een beetje die kant uit gaan. Ik vind zijn gedrag momenteel wonderlijk :mrgreen:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Even dacht ik dat Julia haar opgekropte frustraties ging loslaten door Waldek ineens fijntjes onder zijn neus te wrijven dat zij hem in innige omarming met Simonne had zien koesen. Nog een beetje te vroeg? Laat dan Waldek ondertussen nog maar wat zweten. :thumbup:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het lijkt wel alsof Julia alles op alles zet om de touwtjes zelf in handen te houden, en Waldek zélf weg te jagen. Misschien omdat dat voor haar beter te verkroppen is dan dat ze weer gedumpt wordt?
Ik moet ook wel zeggen dat ik het gedrag van Waldek echt tenenkrommend vind als je zijn verliefdheid op Simonne in het achterhoofd houdt. Heel apart dat Julia dit zo vol blijft houden... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Geweldig hoe Julia Waldek aanpakte vandaag!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij gaat zichzelf nu een beetje geruststellen want Julia heeft nu toch wel opeens ontzettend last van de menopauze, wordt er door anderen gezegd.
Daar kun je je als irritante man natuurlijk goed achter verschuilen :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Die menopauze is voor Waldek inderdaad een soort geschenk uit de hemel, blijkbaar. :roll: :hand:
Eens kijken hoe lang Julia hem nog respijt gunt, voordat ze hem eens netjes uitlegt waar het schoentje wél wringt.
Iets om met elke schaapachtige uitleg van Waldek, een beetje meer naar uit te kijken... :twisted: :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Alles wat ik kan zeggen is dat de "rekker" van Thuis weer in gang geschoten is. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ja, hallo, menopauze!
Sorry mensen, ik word dit jaar 58 en ik denk dat ik last krijg van mijn menopauze, misschien is die al ingetreden en besef ik het nog niet goed. 'k Vind het wel leuk om dat als excuus te gebruiken om hier als een dolle koe tekeer te gaan.
'k Kan er niets aan doen, hé?! Jullie zullen er maar mee moeten leven. Jiehaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
En dan nu terug eventjes ernstig.
Ik vind het dikke bullshit dat met de mantel der menopauze wordt geschermd.
En nee, 't was niet Julia die erover begon, tenzij ik iets gemist heb?
Laatst gewijzigd door ikke op do 03 nov 2016, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ann heeft er over gesproken met Julia maar hoe de anderen het dan weer te weten zijn gekomen weet ik ook niet meer, via Paulien? Nu menopause of niet, schiet nu eens echt uit uw krammen hé Julia, het zal u deugd doen en de Waldek eens goed op zijn plaats zetten. Ophouden met rond de pot te draaien!
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Ann heeft er over gesproken met Julia maar hoe de anderen het dan weer te weten zijn gekomen weet ik ook niet meer, via Paulien? Nu menopause of niet, schiet nu eens echt uit uw krammen hé Julia, het zal u deugd doen en de Waldek eens goed op zijn plaats zetten. Ophouden met rond de pot te draaien!
En dan nog; menopauze is niet "erger" dan puberteit, hé?! Men moet zich ten allen tijde een beetje gedragen en zich niet verstoppen achter een moeilijke periode of zoiets waar iedereen(als hij/zij geluk heeft) door moet.
Komaan, Julia, doe een beetje norma(a)l(er)!
Zeg Waldek wat je gezien hebt en probeer de brokken te lijmen als je verder wilt met die...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

Ik dacht echt dat Julia ging roepen "ja, loop maar weg, loop maar naar Simonne".

En hoe het verhaal over die menopauze de ronde doet : awel, omdat Frank het erover gehad heeft met Waldek.

En wat Waldek betreft : ik ben zeker, dat hij momenteel volop voor Julia gaat :yup: Voor hem is het hoofdstuk "Simonne" afgesloten. Maar zoals het spreekwoord zegt zal het hier ook gebeuren : de kraaien zullen het wel uitbrengen :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij gaat volop voor Julia heeft hij zelf beslist na het "gesprek"met Yvette. Ook belachelijk trouwens.
Hoe lang is het geleden dat hij , ik dacht, tegen Mayra stond te orakelen dat Simonne toch wel zijn grote liefde was?
Wat wil die man eigenlijk?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij wil eigelijk Simonne, maar wil Julia niet kwetsen. Het lijkt wel een oude Griekse tragedie verdorie! Moet dringend mijn documentatie terug oprakelen! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Waldek wil eigenlijk Simonne, maar neemt bij gebrek aan beter maar genoegen met Julia omdat hij in de eerste plaats niet alleen wil/kan zijn. Ik heb zelfs niet het idee dat hij ermee bezig is of hij Julia kwetst of niet...
Dat is de indruk die ik van Waldek krijg, tenminste, en daarom vind ik het ook zo erg voor Julia. Ze lijkt ten volle te beseffen dat hij eigenlijk niet echt of niet genoeg van haar houdt, en dus maar doet alsof. Veel kwetsender wordt het niet...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Waldek houdt niet meer van Julia maar blijft bij haar uit medelijden. Tegelijk houdt hij wèl van Simone maar probeert die te vergeten om praktische redenen. Triestig!
0 x
Gesloten