Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Wat ook grappig was gisteren, nog voor de grote ontgoocheling dat Kurt het niet zou doen: de temperatuur van Mayra was lichtjes verhoogd dus het was HET grote moment, waarna Ann onmiddellijk naar Kurt belde en vroeg: "Kurt, kan je KOMEN?" 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
^
Toen hij er eenmaal was, zei ze ook nog iets over 'aangepaste lectuur' of zoiets...

Toen hij er eenmaal was, zei ze ook nog iets over 'aangepaste lectuur' of zoiets...

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Jasatine schreef:^![]()

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
- Sans
- Poster rang 1
Dat was ik ook aan het denken: Waar hebben ze die boekjes vandaan?
Ik kan me niet voorstellen dat er zo'n lectuur ten huize Bastiaans is. Tenzij afkomstig van Tom 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik snap niet dat Ann bij Marian blijft wonen gezien het feit dat Marian haar zo kleineert, dwarsboomt etc ... Ze verdient toch genoeg om met Mayra te verhuizen ? Voor Mayra moet t toch ook niet leuk zijn dat ze elke dag haar schoonmoeder ziet. 

0 x
-
- Poster rang 4
Ann kan niet zonder Mama. Welke volwassen, intelligente vrouwen met eigen inkomen doen dat ?
Wel makkelijk voor de schrijvers die eeuwig voortborduren op wrijvingen die daaruit voortkomen.
Wel makkelijk voor de schrijvers die eeuwig voortborduren op wrijvingen die daaruit voortkomen.
0 x
-
- x 435
Laat haar dan toch ook eventjes gerust! 
En Ann is echt zo laf. Altijd enkel haar moeder zeggen waar het op staat (terwijl ze dit nu niet helemaal verdient), maar nooit rechtuit zijn tegen Mayra!

En Ann is echt zo laf. Altijd enkel haar moeder zeggen waar het op staat (terwijl ze dit nu niet helemaal verdient), maar nooit rechtuit zijn tegen Mayra!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is Ann ten voeten uit; altijd commentaar op haar moeder, en haar tegelijkertijd gebruiken als wapenschild als ze het eigenlijk zelf niet eens is met dingen.Lazylady schreef:Laat haar dan toch ook eventjes gerust!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Wat ik niet snap, WAAROM in godsnaam woont ze nog steeds thuis? Ik heb het eerste seizoen op dvd bekeken enkele jaren terug en daarin zegt ze letterlijk dat ze graag wat zelfstandiger zou zijn en dat ze niet van plan is om nog jaren met Marianne op haar dak te zitten. Dat was in 1996
.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat ze haar moeder een KRENG noemde, vond ik er wel los over.
0 x
-
- x 435
Ann gedraagt zich op de koop toe zélf als een kreng op deze manier!Crackers schreef:Dat ze haar moeder een KRENG noemde, vond ik er wel los over.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Mij ging het ook door merg en been.
Het was niet erg slim om te denken dat 'het Grote Geheim' nooit zou uit komen.
En was het dan beter geweest dat Judith er achter gekomen was dat Kurt de donor was geweest, tijdens of zelfs na de zwangerschap?
Dan had J. zich nog meer bedrogen gevoeld.
En om dit dan compleet in Marianne's schoenen te schuiven...
Ik vond de verhaallijn over de KID nog wel leuk, maar de manier waarop Mayra en ook Ann er mee omgaan vind ik totaal ongepast.
Het was niet erg slim om te denken dat 'het Grote Geheim' nooit zou uit komen.
En was het dan beter geweest dat Judith er achter gekomen was dat Kurt de donor was geweest, tijdens of zelfs na de zwangerschap?
Dan had J. zich nog meer bedrogen gevoeld.
En om dit dan compleet in Marianne's schoenen te schuiven...

Ik vond de verhaallijn over de KID nog wel leuk, maar de manier waarop Mayra en ook Ann er mee omgaan vind ik totaal ongepast.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ daar ben ik het helemaal mee eens...
Bovendien heeft Ann zelf ook verschillende keren tegen Mayra gezegd dat het niet geheim te houden was, ook nog eens nadat het bekend raakte bij Judith. Dus ze weet/beseft wel degelijk dat haar moeder een punt heeft en niet alleen schuldig is aan dit fiasco. Dat maakt Ann's gedrag des te hatelijker en schandaliger...
Bovendien heeft Ann zelf ook verschillende keren tegen Mayra gezegd dat het niet geheim te houden was, ook nog eens nadat het bekend raakte bij Judith. Dus ze weet/beseft wel degelijk dat haar moeder een punt heeft en niet alleen schuldig is aan dit fiasco. Dat maakt Ann's gedrag des te hatelijker en schandaliger...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Terzijde over dat " Kreng " : je zag je Marianne ineenkrimpen, knap gespeeld. Ik voelde ook mee.
0 x