Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Christel »

Da's helemaal waar. Die oefenronde van Frank was nog wel grappig om te zien, maar dat hoeft inderdaad zeker niet elke keer! Ze zouden er alleen wel af en toe naar kunnen verwijzen ofzo, want nu lijkt het alsof iedereen met een rijbewijs daar met de taxi rond kan crossen, en dat is natuurlijk ook niet zo... ;)
Maar ja..., of dat nou echt een vondst is wat betreft dingen die niet kloppen? :denk: :whistle:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Gezien het personeelsverloop bij het taxibedrijf, zou het voor ons inderdaad nogal eentonig worden. :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het is niet zeker of het niet klopt, maar ik vind het vreemd dat we gisteren niet hebben gezien op wie er geschoten werd.
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Lazylady schreef:Het is niet zeker of het niet klopt, maar ik vind het vreemd dat we gisteren niet hebben gezien op wie er geschoten werd.
Dat was waarschijnlijk om de spanning er in te houden.
0 x
Bas4444
Nog geen rang

Bericht door Bas4444 »

Ik heb ook een fout gezien in de aflevering van vrijdag: Sandrine'tje werd samen met Marianne & Femke in de kelder "gepropt", maar Femke klom met Sandrine naar buiten (zonder jas), maar buiten had ze haar jas aan, maar hoe komt Femke aan de jas van Sandrine? Want de jas lag niet in de kelder...
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Wat ik raar vindt is dat Tim (geboeid) Guy (gewapend) heeft kunnen overmeesteren.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Vrijdag zagen we nog dat Tims polsen rondom zwaar ingesneden waren door de boeien en hard bloedden.

Vandaag (zogezegd de dag later) heeft hij geen wonden meer aan zijn polsen, maar enkel n klein plakkertje op de wreef van zijn hand !

De wonderbaarlijke genezing !
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

johan1969 schreef:Vrijdag zagen we nog dat Tims polsen rondom zwaar ingesneden waren door de boeien en hard bloedden.

Vandaag (zogezegd de dag later) heeft hij geen wonden meer aan zijn polsen, maar enkel n klein plakkertje op de wreef van zijn hand !

Tim is wel superman hé.
Na een weekendje zijn die wonden allang genezen. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

johan1969 schreef:Vrijdag zagen we nog dat Tims polsen rondom zwaar ingesneden waren door de boeien en hard bloedden.

ik wou dat hier net ook zeggen! heel vreemd.

En nog vreemder: Tim doet toch alle mogelijke politiewerk in Thuis? Waarom moest hij gisteren dan die politielintjes ten huize Bastiaens niet weg halen? :mrgreen:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
aqwzsx
Nog geen rang

Bericht door aqwzsx »

Crackers schreef:

ik wou dat hier net ook zeggen! heel vreemd.

En nog vreemder: Tim doet toch alle mogelijke politiewerk in Thuis? Waarom moest hij gisteren dan die politielintjes ten huize Bastiaens niet weg halen? :mrgreen:
Omdat ge bij de flikken voor het minste akkefietje op de ziekenkas gaat...
0 x
MING
Nog geen rang

Bericht door MING »

je hoort nooit iemand zeggen " ik moet naar het toilet " of " ik stink, ik ga me douchen
0 x
MING
Nog geen rang

Bericht door MING »

Die flikken zijn altijd veel te familiar gelijk de vorige keer toen die flik naar femke moest om haar te gaan bedaren omdat ze een glaaske wijn te veel op had. Blijft daar een hele avond in zijn gemachtigd kostuum zitten. Hoort dat dan bij het taken pakket vaan een doorsnee flik in jette ? Dat ligt aan de rand van Brussel, ik kan me inbeelden dat die daar wel andere prioriteiten stellen. Tis ook altijd dezelfde flik :think:
0 x
Bas4444
Nog geen rang

Bericht door Bas4444 »

MING schreef:je hoort nooit iemand zeggen " ik moet naar het toilet " of " ik stink, ik ga me douchen
Klopt... Maar in de aflevering van Femke's rechtzaak enkele weken terug zij Nancy: 'Oei, ik moet plassen'!

------

Maar nog iets: In de aflevering van vanmiddag zag ik ook een grote fout:

Femke kwam bij Sanitechniek binnen voor de sleutel en daarna terugbrengen in een rode blouse en een scene later had ze ineens een blauwe blouse aan terwijl ze meteen via Sanitechniek naar Peter en Tom was gerend...
0 x
MING
Nog geen rang

Bericht door MING »

Die aflevering waar dat de Guy diene flik vast hangt aan dat handdoek-rekje.
dat rek is er op een seconde er af als ge daar es goed aan trekt :think:
0 x
MING
Nog geen rang

Bericht door MING »

Is het niet hoog de tijd dat ze daar terug wat schoon grief steken bij Thuis ?
Lien van De Kelder, Pascal Bal, Patsy van Der Meeren...
Tegenwoordig lijkt het alsof Femke deze taak als " Thuisbabe " op zich neemt,
Ik ben die hare kop al lang beu gezien, om over de rest maar te zwijgen...
0 x
Plaats reactie