Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula schreef:Simonneke heeft niet gelogen hé, ze heeft niks gezegd omdat er ook weinig te zeggen te viel.
Dit is wel verschillend, en zo stom is dat papierke nu ook weer niet, daar zit een grote bom achter.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat in die twintig jaar Simonne nooit gezegd heeft, dat Franky haar enigste of eerste kind is.
Zoiets kan je toch niet verzwijgen voor twintig jaar zonder te liegen.
Het is hier al gezegd geweest: het is niet zo abnormaal dat mensen zoiets wegstoppen, gewoon (proberen te) vergeten.
En dan niet omdat ze het absoluut geheim willen houden, maar omdat erover praten of er zelfs maar aan denken, zo hartverscheurend pijn kan doen.
Allé, Frank heeft eindelijk eens de puntjes op i gezet. Ze zijn pas zestien jaar getrouwd. Anderzijds, wel belachelijk dat hier een jubileum van elkaar twintig jaar te kennen wordt gevierd samen met hun tweeëntwintigjarige zoon.
Gardj schreef:Hier werden ook vragen gesteld bij 20 jaar elkaar kennen en zoon van ouder dan 22? Vreemd.
En gisteren zei Frank iets dat mij nog meer mijn wenkbrauwen deed fronsen.
Volgens hem zijn hij en Simonneke nog maar 15 of 16 jaar samen, maar ze kennen elkaar al langer...
Jawadde!
nounake schreef:Is Franky niet van Frank ??? Allez, dat kan toch niet ! Ik weet het niet meer maar ik dacht wel dat hij zo genoemd is omdat zijn vader Frank noemt .
Tuurlijk is Franky van Frank! Maar Frank en Simonne zijn blijkbaar toch nog geen 20 jaar gehuwd?! Ik probeer voor deze laatste dagen mijn verstand op -10 te zetten, 0 is blijkbaar toch nog te hoog...
satine schreef:Frank zei gisteren dat ze mekaar 20 jaar kennen, maar 15 of 16 jaar getrouwd zijn.
Daar was hij blijkbaar niet zeker van.
Nee,idd. Als het daarop aankomt is niks meer zeker voor de Frank. Maar Franky is wel degelijk de zoon van Frank.
Het is daarom ook dat de scenaristen in de tijd met zoveel plezier Franky homo hebben gemaakt. De zoon van de macho, het alfamannetje en dan...paf!
Gardj schreef:Hier werden ook vragen gesteld bij 20 jaar elkaar kennen en zoon van ouder dan 22? Vreemd.
En gisteren zei Frank iets dat mij nog meer mijn wenkbrauwen deed fronsen.
Volgens hem zijn hij en Simonneke nog maar 15 of 16 jaar samen, maar ze kennen elkaar al langer...
Jawadde!
Nee, hij zij dat ze 16 jaar getrouwd zijn en elkaar al twintig jaar kennen. En dat klopt. Ze hebben elkaar leren kennen kort voor het begin van seizoen 1 en zijn tijdens seizoen 4 getrouwd.
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 24 jun 2015, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.