Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Peter KAN gewoon niet alleen zijn denk ik - zoals Christel zegt, hij heeft altijd de ene vrouw geruild voor de andere.
Dus met Peggy trouwen was beter dan alleen achterblijven.
Lazylady schreef:Ik wil Peggy en Rosa nu niet goedpraten, maar heeft Peter het zichzelf nu eigenlijk niet aangedaan?
Dat is inderdaad het geval, maar heeft hij dat ooit ontkend eigenlijk?
Ik vind Peter vooral n lafaard. 'Door dik en dun', maar van zodra hij het nieuws van Femke had, liet hij zijn vrouw in de steek. En de relatie met Femke heeft ook geen toekomst. Als hij haar ziet, zitten ze met 5 in n klein appartement. Leuke dingen met 2 samen doen, doen ze blijkbaar ook niet.
johan1969 schreef:En de relatie met Femke heeft ook geen toekomst. Als hij haar ziet, zitten ze met 5 in n klein appartement. Leuke dingen met 2 samen doen, doen ze blijkbaar ook niet.
Maar ze zijn ook nog maar net weer bij elkaar natuurlijk, ze moeten voor dat alles nog wel de kans krijgen...
Ik vind het juist heel verstandig van Femke dat ze eerst eens de kat uit de boom kijkt, en dat ze het rustig aan wil doen. Peter is ook zo ongelofelijk snel van gedachten veranderd! Beter om dat eerst eens te laten bezinken, dan om nog maar eens een nieuwe relatie op de ruïne van de vorige te bouwen. Het fiasco met Peggy is het meest recente voorbeeld van het feit dat dat niet werkt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Komaan hé Peter, toon nu eens dat ge een man zijt. Pak uw zoontje in een hand en gooi Femke over uw andere schouder en wegwezen van die bende onnozelaars.
Bwoh, ik heb de indruk dat Peter zich veel meer op zijn gemak voelt bij deze schoonouders en vooral schoonmama dan bij zijn ex-schoonma uit de Zus & Zo.
Wel een grappig gezicht, Peter tov Toon... het lengte verschil was me nooit zo duidelijk opgevallen! (sorry, dit hoort dus eigenlijk niet bij de personages, maar bij de acteurs!)
Peter is in elk geval niet langer het boegbeeld van Prozac dat scheelt. Ik vind het wel een onaangenaam karakter. Kan er geen dorst op krijgen om eerlijk te zijn. Het is wel goed dat hij voor Femke opkomt. Ook heel goed dat hij Peggy heeft verwijderd. Niet dat dit veel zoden aan de dijk zette maar bon.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Akkoord, wat die kerel al heeft uitgespookt in de 5-6 jaar dat hij in Thuis meespeelt is niet te vatten. Ik heb hem nooit moeten hebben, met of zonder prozac.